نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی جوینده 2: جانور - امین فرد
4.7
762 رای
بهار محمدی
۱۴۰۵/۰۱/۲۰
00
واقعاااااا جذاب بود، همراه با کلی جملات کوتاه و عمیق و کد و تلنگر صدای راوی ها کاملا حرفه ایی و بی نقص بودن تنها ایراد کوچیک صدای افکت گلوله و شلیک و صدای فریاد بود که بعضی از قسمتها واقعا اذیت کننده میشد ممنون از نویسنده خلاق جناب امین فرد برای این اثر هیجان انگیز
سلام دوستای گلم کتاب عالی گویندگی وحشتناک فوق العاده یعنی باهاش گریه کردم ترسیدم نفسم بند اومد انگار خودم دارم تحربه میکنم چقدر قشنگ بود نقش تیهو خیلی زیبا بازی شد و البته جانور هم عالی بود و اخرش چقدر غمگین و دردناک و پر از سوال و ابهام تمام شد من این کتاب را پیشنهاد میکنم کتاب خوبیه
کتاب بسیار جالبی است. خوشحال هستم که چنین نویسندگانی دارم. البته به عنوان یک خواننده ایرانی از نویسنده گرامی پرسشی داشتم، دلیل خاصی دارد که فضایی کلی داستان خارج از فضای اشنا به ذهن خواننده ایرانی و نامها موجود در داستان هم حداقل نا اشنا به نامهای ایرانی انتخاب نموده اند؟
