نظر ani برای کتاب صوتی جوینده 2: جانور

جوینده 2: جانور
ani
۱۴۰۵/۰۳/۰۲
00
خیلی خیلی عالی بود کتاب جوینده ۱ رو که خوندم خیلی ازش خوشم اومد و بلافاصله این کتاب رو شروع کردم اولش همش دنبال ربطش به کتاب اول بودم که ربطی نمیدیم ولی آخرش شوکه شدم. گویندگی هم نسبت به کتاب اول بهتر شده بود و با حس بیشتری بود
هیچ پاسخی ثبت نشده است.