جستجو در
نصب اپلیکیشن کتابراه
دستهبندی کتابها
راهنمایی و پشتیبانی کاربران
شرایط استفاده
حریم خصوصی
درباره کتابراه
تماس با ما
نشر الکترونیک و انتشار کتاب
فرصتهای شغلی
ورود / ثبت نام
اپلیکیشن کتابراه
خانه
کتاب الکترونیک
ادبیات
ادبیات پارسی
ادبیات جهان
زندگینامه و خاطرات
شعر پارسی
نگارش و نویسندگی
سفرنامه
داستان و رمان
داستان و رمان ایرانی
داستان و رمان خارجی
اقتصاد و مدیریت
بازاریابی و فروش
مدیریت و رهبری
کارآفرینی
سرمایه گذاری و بورس
اقتصاد
روانشناسی
موفقیت و خودسازی
خانواده و روابط
ارتباطات
بزرگسال
کودک و نوجوان
تاریخ
ایران
جهان
اسلام
کودک
داستان
شعر
علمی و آموزشی
آموزش زبان
نوجوان
داستان و رمان
علمی و آموزشی
آموزش زبان
انگلیسی
آلمانی
چند زبانه
سلامتی و بهداشت
تغذیه، رژیم و تناسب اندام
درسی و کمک آموزشی
دبستان
متوسطه اول
متوسطه دوم
استخدامی
کامپیوتر
حقوق
علوم
عمومی
هنری
دین و آیین
انقلاب و دفاع مقدس
فنی حرفهای
کمیک
فنی و مهندسی
مجله
کتاب صوتی
ادبیات
ادبیات پارسی
ادبیات جهان
زندگینامه و خاطرات
شعر پارسی
نگارش و نویسندگی
سفرنامه
داستان و رمان
داستان و رمان ایرانی
داستان و رمان خارجی
اقتصاد و مدیریت
بازاریابی و فروش
مدیریت و رهبری
کارآفرینی
سرمایه گذاری و بورس
اقتصاد
روانشناسی
موفقیت و خودسازی
خانواده و روابط
ارتباطات
بزرگسال
کودک و نوجوان
تاریخ
ایران
جهان
اسلام
کودک
داستان
شعر
علمی و آموزشی
آموزش زبان
نوجوان
داستان و رمان
علمی و آموزشی
آموزش زبان
انگلیسی
آلمانی
چند زبانه
سلامتی و بهداشت
تغذیه، رژیم و تناسب اندام
درسی و کمک آموزشی
دبستان
متوسطه اول
متوسطه دوم
استخدامی
کامپیوتر
حقوق
علوم
عمومی
هنری
دین و آیین
انقلاب و دفاع مقدس
فنی حرفهای
کمیک
فنی و مهندسی
پشتیبانی
خانه
دستهها
کتابخانه من
خانه
›
کتاب صوتی
›
داستان و رمان
›
داستان و رمان ایرانی
›
عاشقانه
›
کتاب صوتی عادت میکنیم
›
نقد، بررسی و نظرات کتاب
نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی عادت میکنیم - زویا پیرزاد
زویا پیرزاد
،
فاطمه معتمدآریا
نشر مرکز
،
نوین کتاب گویا
دسته:
داستان و رمان عاشقانه ایرانی
کتاب صوتی
4.1
247 رای
۵
۴
۳
۲
۱
پیشفرض
پیشفرض
جدیدترین
ماه
۱۴۰۱/۰۹/۰۹
0
1
نحوه روایت گوینده با شخصیت اول داستان مطابقت داشت و دلنشینی صدای خانم معتمد آریا تاثیر زیادی در جذابیت کتاب داشت
ملیکا احسان نیا
۱۴۰۱/۰۷/۱۱
0
0
قلم زویا پیرزاد را دوست دارم و این کتاب هم مانند دیگر کتاب هایش شنیدنی هست
عادت میکنیم را دوست داشتم
Mahbubeh
۱۴۰۳/۰۱/۲۹
0
0
این کتاب را قبلا خوانده بودم عالی بود ولی با صدای خانم معتمد آریا لذت بیشتری داشت
هدی رجایی
۱۴۰۲/۰۸/۰۶
0
0
داستان رمان برای من بسیار کسل کننده بود و هرچقدر تلاش کردم نتونستم داستان رو تمام کنم.
فهیمه نصیری
۱۴۰۲/۰۷/۲۴
0
0
روند کتاب آرامه هیجان خاصی نداره ولی روزمرهها رو به شکل قشنگی کنار هم گذاشته 🌹
Soheila Valinezhad
۱۴۰۲/۰۶/۲۳
0
0
وقتی زنی خودش رو نادیده میگیره، در واقع خودکشی کرده و اطرافیان باید براش سوگواری کنن....
Pegah
۱۴۰۲/۰۶/۱۵
0
0
کتاب معمولی است و رویداد خاصی را دنبال نمیکند. متاسفانه خیلی جذاب نبود برای شخص من
فرزانه
۱۴۰۲/۰۶/۱۱
0
0
متن کتاب عالیه اما خانم معتمد اریا گزینه مناسبی برای خوندن نبودن... خیلی یکنواخت و کسل کننده س
جواد پرخید
۱۴۰۲/۰۱/۲۵
0
0
قسمتهای زیادی داشت که با حذف انها ایرادی در روند داستان پیش نمیامد. وقت گیر بود
سمانه حقانی
۱۴۰۱/۰۹/۰۶
0
1
اوایل حوصله سربر بود اما شیرین شد صدای خانم معتمد اریا گرمو گریراست دوستش داشتم لذت بردم
بهار محمدی
۱۴۰۱/۰۷/۱۷
0
1
من خیلی دوسش داشتم کلا قلم خانوم پیرزاد عالیه
گوینده هم خوب بود و لحنش متناسب بود
گلشن مهدی پور
۱۴۰۴/۱۲/۲۵
0
0
کتاب خوندن خانم معتمد اریا افتضاح بود همش ی نواخت بدون تغییر تن صدا حتی
مریم برغمدی
۱۴۰۴/۰۴/۰۴
0
0
فقط صدای راوی زیبا بود داستان رو اصلا دوست نداشتم به نظرم ابکی گیج کننده بود
parinaz Tofighi
۱۴۰۳/۰۴/۱۹
0
0
آنقدر خوانش و موسیقی متن عالی بود که هنوزم تو ذهنم دارن پخش میشن
شکیبا سیهچهره
۱۴۰۳/۰۳/۱۳
0
0
من عاشق قلم خانوم پیرزاد هستم
انگار که لابلای کتاب باهاش زندگی میکنم…
الهام Parhizkar
۱۴۰۲/۱۱/۱۷
0
0
داستانی بود که اگر شنونده باشی دلت نمیخواهد پایان یابد
Masoumeh Yaghoubi
۱۴۰۲/۱۰/۲۶
0
0
داستان قابل پیش بینی بود. صدای خانم معتمد اریا خوب واز ایشان سپاسگزاریم
Atiyeh Aghajanzadeh
۱۴۰۲/۰۶/۲۲
0
0
بسیار عالی. موضوع و روان بودن داستان جذاب بود. و صدای گوینده هم عالی
Faranak Tahmasebi
۱۴۰۲/۰۴/۲۵
0
0
عااااالی بود ارومم میکنه چون روزمرگ رو بیان میکنه بدون هیچ هدف و ایده آلی
صدیقه طهماسبی بیرگانی
۱۴۰۲/۰۴/۰۸
0
0
روایت ساده، زیبا و در عین حال واقعی و ملموس از زندگی یک زن..
نوشین
۱۴۰۱/۱۲/۱۷
0
0
داستان را دوست نداشتم. توصیه نمیکنم. خسته کننده و غیر منطقی بود.
فاطمه حیدری
۱۴۰۱/۱۰/۱۶
0
0
فکر میکردم باید خیلی جذاب باشه ولی واقعا خیلی خاص نبود توصیه نمیکنم
آزاده نصیری
۱۴۰۱/۰۹/۲۷
0
0
میتونم بگم شدیدا افتضاح و داغون بود حیف هزینه و وقتی ک بابت این کتاب دادم 😒
گلی حاتمی
۱۴۰۱/۰۸/۱۵
0
0
واقعا از شنیدن این کتاب لذت بردم. داستان وگویندگی عالی داشت.
ملیکا عابددوست
۱۴۰۵/۰۳/۲۸
0
0
عالی بود مخصوصا خوانش خانم معتمد اریا به شدت پیشنهاد میکنم
bahar .n
۱۴۰۴/۱۰/۲۱
0
0
خیلی ضعیف و ساده اس متن.. هیچ اتفاق خاصی نیفتاده تو کتاب
هستی رحیم نژاد
۱۴۰۴/۱۰/۱۳
0
0
نمیتونم باور کنم به زویا پیرزاد میگید نویسنده.
لیلا موسوی جهانی
۱۴۰۴/۰۲/۱۶
0
0
نتونستم گوش بدم هم صدای گوینده هم موضوع اصلا جالبی نداشت
یاسمن گرجی
۱۴۰۳/۰۸/۰۵
0
0
دوسش داشتم و بسیار همذات پنداری کردم باهاش
حسان خرازی
۱۴۰۳/۰۸/۰۱
0
0
فوق العاده قابل لمس. حال بدی که توی روال زندگی همیشه هست
پرستو کفایی
۱۴۰۳/۰۷/۰۲
0
0
کتاب قشنگی بود و صدای خانم معتمد اریا قشنگ ترش هم کرد
گیتا گلشن
۱۴۰۲/۱۰/۲۴
0
0
خانم زویا پیرزاد عالی هستند. کتاب هم خوب بود، دوستش داشتم
m salimi
۱۴۰۲/۰۵/۱۸
0
0
داستانی روان و جالب از روزمرگیهای زنان سرزمینم
Maryam
۱۴۰۱/۱۲/۰۳
0
0
کتاب خوبی بود من نوشتههای پیرزاد دوست دارم
مهتاب جودکی
۱۴۰۱/۱۱/۱۰
0
0
عاشقش شدم، صدای قشنگ خانم معتمد آریا و داستان یه زن قوی
آتنا جنیدی
۱۴۰۱/۱۱/۰۴
0
0
صدای خانم معتمد آریا به شدت با داستان مچ بود👍🏻
معصومه مهدی نژاد
۱۴۰۱/۰۹/۳۰
0
0
خیلی بی سرو ته و خسته کننده🤦
علی رضا قطبی
۱۴۰۱/۰۸/۲۱
0
1
عالی بود هم خود کتاب و هم خانم معتمد آریای عزیز
hamideh torki
۱۴۰۱/۰۷/۰۱
1
0
از اون کتابای بود که دوست نداشتم تمام بشه
فاطمه اسداله زاده
۱۴۰۱/۰۶/۱۵
1
1
زیباو پرمحتوا و با صدای خانم معتمد اریا دلنشین و روان بود
زهرا بوربور
۱۴۰۱/۰۶/۰۸
0
0
دوستش داشتم زندگی معمولی و اجباری با جزییات کامل
الهام صالحی
۱۴۰۱/۰۶/۰۶
1
0
این کتاب وسالها پیش خوندم.. برای من جذابه
Laleh Mashayekhi
۱۴۰۱/۰۵/۳۱
1
1
قلم عالی نویسنده.
صدای راوی فوق العاده ست.
Leila tahrei
۱۴۰۳/۰۴/۰۴
0
0
نثر سلیس و عالی صدای تقریبا خوب
delsa mh92
۱۴۰۳/۰۱/۲۷
0
0
عالیه من دوستش داشتم
O.az
۱۴۰۲/۱۱/۱۸
0
0
تصویر سازی عالی، روایت قوی
Nareh Az
۱۴۰۲/۰۶/۲۷
0
0
کتابهای خانم پیرزاد حرف ندارن
نسترن حیدری
۱۴۰۲/۰۴/۳۰
0
0
صداگذاری نامطلوب بود
انصاری
۱۴۰۱/۱۱/۲۸
0
1
اصلا به دلم نشست ارزش خوندن نداشت
معصومه رضایی
۱۴۰۱/۱۰/۲۶
0
0
عاااالی بود لذت بردم
<<
1
2
3
4
>>
👋 سوالی دارید؟