نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی ربکا - دافنه دوموریه

هانیه اقبالیان
۱۴۰۳/۱۰/۲۲
بسیار عالی بود و لذت بردم، پیشنهاد میکنم حتما بخونیدش.
سعید اقدامی
۱۴۰۳/۰۹/۰۸
خیلی از این کتاب تعریف شنیدم ولی با سلیقه من جور نبود
سحر زند
۱۴۰۳/۰۵/۲۲
خیلی قشنگ بود. احسنت به این تیم گویندگی
محمد رضا خوشاهی
۱۴۰۳/۰۴/۲۱
خوب و با محتوا فیلم این کتاب را دیده بودم
ثمره خزایی
۱۴۰۳/۰۲/۰۸
اکثر کتابهای دافنه دوموریه خوب هستند، ربکا هم عالی بود
مهرشاد خزایی
۱۴۰۳/۰۱/۰۴
چقدر از شنیدنش لذت بردم واقعا گویندگی عالی بود
فرشته چمنت
۱۴۰۳/۰۱/۰۳
نویسنده‌شو دوست داشتم عاشق دافنه دموریه هستم،
elmira daneshpour
۱۴۰۲/۱۲/۱۶
واقعا لذت بردم از این کتاب صدای خواننده و همه چی عالی..
شبنم ح.ض
۱۴۰۲/۱۱/۲۰
انتظار بیشتری داشتم چون خیلی ازش تعریف شنیده بودم
هانیه محبعلی
۱۴۰۲/۱۰/۱۶
متن گوینده داستان پردازی شخصیت پردازی همه چی عالی
Sude
۱۴۰۲/۰۹/۲۱
اجرای این کار واقعا زیبا انجام شده و شنیدنش لذت بخشه
نگین
۱۴۰۲/۰۹/۰۸
بی نظیر بود. دقیقا حس تماشای تئاتر رو به آدم میداد👌
مارال
۱۴۰۲/۰۸/۲۲
عالی بود درکنار راویان عالی بسیار شنیدنیست.
مریم رادمهر
۱۴۰۲/۰۴/۲۹
کتاب هیجان انگیز و دلچسبی هست
توصیه میکنم حتماً بخوانید
راحله پیوندی
۱۴۰۲/۰۴/۲۴
واقعا هر چی کتاب قدیمی تر باشه جذابتره خیلی‌ دوسش داشتم
pary_n
۱۴۰۲/۰۳/۰۸
نمایشنامه ش عاااالی بود عااالی. بهترین نمایشنامه ست
سعید زراینه
۱۴۰۲/۰۳/۰۲
در لایه‌های عمیق انسان کند و کاش می‌کند...
Mandana Hourshad
۱۴۰۲/۰۲/۲۹
فقط باید بگم گوش ندید خیلی باختید من عاشقش شدم
سید جواد دهقانی
۱۴۰۱/۱۲/۱۵
کتاب بسیار خوبی بود و هنر نمایی راویان هم عالی بود
فاطمه عبدالهی
۱۴۰۱/۱۱/۲۴
عاااالی بود. به دیگران پیشنهاد خواهم داد.
نون . الف
۱۴۰۱/۱۱/۰۹
نمایشنامه‌ای با صدای بینظیر در انتقال احساسات
Sheyda bavarhazh
۱۴۰۱/۱۰/۲۸
رمان قشنگی بود اما برای من خیلی کشش نداشت نمیدونم چرا
سارا A
۱۴۰۱/۱۰/۲۵
عالی بود هم گویندگان خیلی خوبی داره و هم داستان قشنگی
Zohre H
۱۴۰۱/۰۹/۲۲
خیلی خوشم اومد مخصوصا اجرای نمایش صوتی اون بی نظیر بود👌
Ghazaleh Filoo
۱۴۰۱/۰۹/۱۴
پایان خوبی نداشت
کل داستان زیبا بود اما آخرش مزخرف بود
مریم عرب پور
۱۴۰۱/۰۹/۰۹
فوق العاده است، یک نمایش عالی، یک داستان عالی
zahra ashrafpouri
۱۴۰۱/۰۸/۲۲
داستان جذابی داشت و من دوست داشتم. اجرای خوب و قوی هم داشت
رویا امیری
۱۴۰۱/۰۸/۲۲
خیلی خیلی قشنگه و به همه هم پیشنهاد میدهم که گوش کنند
Samira Navazani
۱۴۰۱/۰۸/۲۱
با تشکر از گروه کتابراه یک اثر فوق العاده و تاثیرگذار
تیارا جمشیدی
۱۴۰۱/۰۸/۱۹
عجب اجرایی. لذت بردم از این کتاب. عالی عالی عالی
شیما عمادی
۱۴۰۱/۰۸/۱۴
من عاشق رمان‌های کلاسیک عاشقانم ولی ربکا بینظیر بود😍
احسان نظری
۱۴۰۱/۰۸/۱۱
داستان خوبیه و گویندهگی و صدا گذاری عالی داره
سلما دشتبان
۱۴۰۱/۰۷/۱۹
من هم کتاب ربکا رو خوندم هم فیلمشو دیدم
عالی داستانش
ماهسیما طالب لو
۱۴۰۱/۰۷/۱۷
خانم بهرامی بسیار زیبا و دلنشین بود اجراشون واقعا لذت بردم
دیانا حکیمیان
۱۴۰۱/۰۶/۲۹
گویندگان بسیار خوبی داشت. داستانش تکراری نبود
الهه اکملی
۱۴۰۵/۰۱/۱۵
جذاب و اموزنده و خواندنی
Shamim Ali
۱۴۰۴/۰۸/۲۶
به شدت شنیدنی و پیشنهاد میکنم
Amirreza ahadi
۱۴۰۴/۰۲/۱۰
عالی بود خیلی لذت بردم
سجاد
۱۴۰۳/۱۱/۲۱
عالی بود، گویندگی فوق العاده
زهرا حاجی زاده
۱۴۰۳/۱۱/۰۷
بهترین رمانی بود که تا حالا خوندم
سمیرا صفاییان
۱۴۰۳/۱۰/۱۴
فراتر از عالی واقعا لذت بردم ممنونم
طاهره‌قاسمی
۱۴۰۳/۰۷/۳۰
کتاب خوبیه ارزش یک بار خوندن رو داره
سعیده علی نیا
۱۴۰۳/۰۲/۲۳
کتابی به تمام معنا عالی
سعیده بهزادی پور
۱۴۰۳/۰۱/۳۰
از شاهکار‌های کلاسیک با دوبله عالی
مارال علیپور
۱۴۰۲/۰۹/۱۳
کتاب جالبی بود خیلی خوشم اومد
مریم جهانپور
۱۴۰۲/۰۹/۰۶
کتاب داستانی زیبایی بود
سهیلا میرعابدی
۱۴۰۲/۰۸/۲۶
جذاب و سرگرم کننده بود
مریم رضایی ارشاد
۱۴۰۲/۰۸/۱۹
عالی، اجراها بسیار عالی بود واقعا ممنونم
حدیث ازادی
۱۴۰۲/۰۴/۰۹
بدنبود البته نظر کاملا شخصیه
Hadi Aghamohammadi
۱۴۰۲/۰۴/۰۱
بی‌نظیر واقعا عالی از همه نظر
<< 1 2 3 4 5 6 >>
👋 سوالی دارید؟