جستجو در
نصب اپلیکیشن کتابراه
دستهبندی کتابها
راهنمایی و پشتیبانی کاربران
شرایط استفاده
حریم خصوصی
درباره کتابراه
تماس با ما
نشر الکترونیک و انتشار کتاب
فرصتهای شغلی
ورود / ثبت نام
اپلیکیشن کتابراه
خانه
کتاب الکترونیک
ادبیات
ادبیات پارسی
ادبیات جهان
زندگینامه و خاطرات
شعر پارسی
نگارش و نویسندگی
سفرنامه
داستان و رمان
داستان و رمان ایرانی
داستان و رمان خارجی
اقتصاد و مدیریت
بازاریابی و فروش
مدیریت و رهبری
کارآفرینی
سرمایه گذاری و بورس
اقتصاد
روانشناسی
موفقیت و خودسازی
خانواده و روابط
ارتباطات
بزرگسال
کودک و نوجوان
تاریخ
ایران
جهان
اسلام
کودک
داستان
شعر
علمی و آموزشی
آموزش زبان
نوجوان
داستان و رمان
علمی و آموزشی
آموزش زبان
انگلیسی
آلمانی
چند زبانه
سلامتی و بهداشت
تغذیه، رژیم و تناسب اندام
درسی و کمک آموزشی
دبستان
متوسطه اول
متوسطه دوم
استخدامی
کامپیوتر
حقوق
علوم
عمومی
هنری
دین و آیین
انقلاب و دفاع مقدس
فنی حرفهای
کمیک
فنی و مهندسی
مجله
کتاب صوتی
ادبیات
ادبیات پارسی
ادبیات جهان
زندگینامه و خاطرات
شعر پارسی
نگارش و نویسندگی
سفرنامه
داستان و رمان
داستان و رمان ایرانی
داستان و رمان خارجی
اقتصاد و مدیریت
بازاریابی و فروش
مدیریت و رهبری
کارآفرینی
سرمایه گذاری و بورس
اقتصاد
روانشناسی
موفقیت و خودسازی
خانواده و روابط
ارتباطات
بزرگسال
کودک و نوجوان
تاریخ
ایران
جهان
اسلام
کودک
داستان
شعر
علمی و آموزشی
آموزش زبان
نوجوان
داستان و رمان
علمی و آموزشی
آموزش زبان
انگلیسی
آلمانی
چند زبانه
سلامتی و بهداشت
تغذیه، رژیم و تناسب اندام
درسی و کمک آموزشی
دبستان
متوسطه اول
متوسطه دوم
استخدامی
کامپیوتر
حقوق
علوم
عمومی
هنری
دین و آیین
انقلاب و دفاع مقدس
فنی حرفهای
کمیک
فنی و مهندسی
پشتیبانی
خانه
دستهها
کتابخانه من
خانه
›
کتاب صوتی
›
داستان و رمان
›
داستان و رمان خارجی
›
عاشقانه
›
کتاب صوتی ربکا
›
نقد، بررسی و نظرات کتاب
نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی ربکا - دافنه دوموریه
دافنه دوموریه
،
صدف محسنی
بنگاه ترجمه و نشر کتاب پارسه
،
نشر ماه آوا
دسته:
داستان و رمان عاشقانه خارجی
کتاب صوتی
4.7
462 رای
۵
۴
۳
۲
۱
پیشفرض
پیشفرض
جدیدترین
هانیه اقبالیان
۱۴۰۳/۱۰/۲۲
0
0
بسیار عالی بود و لذت بردم، پیشنهاد میکنم حتما بخونیدش.
سعید اقدامی
۱۴۰۳/۰۹/۰۸
0
0
خیلی از این کتاب تعریف شنیدم ولی با سلیقه من جور نبود
سحر زند
۱۴۰۳/۰۵/۲۲
0
0
خیلی قشنگ بود. احسنت به این تیم گویندگی
محمد رضا خوشاهی
۱۴۰۳/۰۴/۲۱
0
0
خوب و با محتوا فیلم این کتاب را دیده بودم
ثمره خزایی
۱۴۰۳/۰۲/۰۸
0
0
اکثر کتابهای دافنه دوموریه خوب هستند، ربکا هم عالی بود
مهرشاد خزایی
۱۴۰۳/۰۱/۰۴
0
0
چقدر از شنیدنش لذت بردم واقعا گویندگی عالی بود
فرشته چمنت
۱۴۰۳/۰۱/۰۳
0
0
نویسندهشو دوست داشتم عاشق دافنه دموریه هستم،
elmira daneshpour
۱۴۰۲/۱۲/۱۶
0
0
واقعا لذت بردم از این کتاب صدای خواننده و همه چی عالی..
شبنم ح.ض
۱۴۰۲/۱۱/۲۰
0
0
انتظار بیشتری داشتم چون خیلی ازش تعریف شنیده بودم
هانیه محبعلی
۱۴۰۲/۱۰/۱۶
0
0
متن گوینده داستان پردازی شخصیت پردازی همه چی عالی
Sude
۱۴۰۲/۰۹/۲۱
0
0
اجرای این کار واقعا زیبا انجام شده و شنیدنش لذت بخشه
نگین
۱۴۰۲/۰۹/۰۸
0
0
بی نظیر بود. دقیقا حس تماشای تئاتر رو به آدم میداد👌
مارال
۱۴۰۲/۰۸/۲۲
0
0
عالی بود درکنار راویان عالی بسیار شنیدنیست.
مریم رادمهر
۱۴۰۲/۰۴/۲۹
0
0
کتاب هیجان انگیز و دلچسبی هست
توصیه میکنم حتماً بخوانید
راحله پیوندی
۱۴۰۲/۰۴/۲۴
0
0
واقعا هر چی کتاب قدیمی تر باشه جذابتره خیلی دوسش داشتم
pary_n
۱۴۰۲/۰۳/۰۸
0
0
نمایشنامه ش عاااالی بود عااالی. بهترین نمایشنامه ست
سعید زراینه
۱۴۰۲/۰۳/۰۲
0
0
در لایههای عمیق انسان کند و کاش میکند...
Mandana Hourshad
۱۴۰۲/۰۲/۲۹
0
0
فقط باید بگم گوش ندید خیلی باختید من عاشقش شدم
سید جواد دهقانی
۱۴۰۱/۱۲/۱۵
0
0
کتاب بسیار خوبی بود و هنر نمایی راویان هم عالی بود
فاطمه عبدالهی
۱۴۰۱/۱۱/۲۴
0
0
عاااالی بود. به دیگران پیشنهاد خواهم داد.
نون . الف
۱۴۰۱/۱۱/۰۹
0
0
نمایشنامهای با صدای بینظیر در انتقال احساسات
Sheyda bavarhazh
۱۴۰۱/۱۰/۲۸
0
0
رمان قشنگی بود اما برای من خیلی کشش نداشت نمیدونم چرا
سارا A
۱۴۰۱/۱۰/۲۵
0
0
عالی بود هم گویندگان خیلی خوبی داره و هم داستان قشنگی
Zohre H
۱۴۰۱/۰۹/۲۲
1
0
خیلی خوشم اومد مخصوصا اجرای نمایش صوتی اون بی نظیر بود👌
Ghazaleh Filoo
۱۴۰۱/۰۹/۱۴
0
0
پایان خوبی نداشت
کل داستان زیبا بود اما آخرش مزخرف بود
مریم عرب پور
۱۴۰۱/۰۹/۰۹
0
0
فوق العاده است، یک نمایش عالی، یک داستان عالی
zahra ashrafpouri
۱۴۰۱/۰۸/۲۲
0
0
داستان جذابی داشت و من دوست داشتم. اجرای خوب و قوی هم داشت
رویا امیری
۱۴۰۱/۰۸/۲۲
0
0
خیلی خیلی قشنگه و به همه هم پیشنهاد میدهم که گوش کنند
Samira Navazani
۱۴۰۱/۰۸/۲۱
0
0
با تشکر از گروه کتابراه یک اثر فوق العاده و تاثیرگذار
تیارا جمشیدی
۱۴۰۱/۰۸/۱۹
1
0
عجب اجرایی. لذت بردم از این کتاب. عالی عالی عالی
شیما عمادی
۱۴۰۱/۰۸/۱۴
1
0
من عاشق رمانهای کلاسیک عاشقانم ولی ربکا بینظیر بود😍
احسان نظری
۱۴۰۱/۰۸/۱۱
1
0
داستان خوبیه و گویندهگی و صدا گذاری عالی داره
سلما دشتبان
۱۴۰۱/۰۷/۱۹
1
0
من هم کتاب ربکا رو خوندم هم فیلمشو دیدم
عالی داستانش
ماهسیما طالب لو
۱۴۰۱/۰۷/۱۷
1
0
خانم بهرامی بسیار زیبا و دلنشین بود اجراشون واقعا لذت بردم
دیانا حکیمیان
۱۴۰۱/۰۶/۲۹
1
0
گویندگان بسیار خوبی داشت. داستانش تکراری نبود
الهه اکملی
۱۴۰۵/۰۱/۱۵
0
0
جذاب و اموزنده و خواندنی
Shamim Ali
۱۴۰۴/۰۸/۲۶
0
0
به شدت شنیدنی و پیشنهاد میکنم
Amirreza ahadi
۱۴۰۴/۰۲/۱۰
0
0
عالی بود خیلی لذت بردم
سجاد
۱۴۰۳/۱۱/۲۱
0
0
عالی بود، گویندگی فوق العاده
زهرا حاجی زاده
۱۴۰۳/۱۱/۰۷
0
0
بهترین رمانی بود که تا حالا خوندم
سمیرا صفاییان
۱۴۰۳/۱۰/۱۴
0
0
فراتر از عالی واقعا لذت بردم ممنونم
طاهرهقاسمی
۱۴۰۳/۰۷/۳۰
0
0
کتاب خوبیه ارزش یک بار خوندن رو داره
سعیده علی نیا
۱۴۰۳/۰۲/۲۳
0
0
کتابی به تمام معنا عالی
سعیده بهزادی پور
۱۴۰۳/۰۱/۳۰
0
0
از شاهکارهای کلاسیک با دوبله عالی
مارال علیپور
۱۴۰۲/۰۹/۱۳
0
0
کتاب جالبی بود خیلی خوشم اومد
مریم جهانپور
۱۴۰۲/۰۹/۰۶
0
0
کتاب داستانی زیبایی بود
سهیلا میرعابدی
۱۴۰۲/۰۸/۲۶
0
0
جذاب و سرگرم کننده بود
مریم رضایی ارشاد
۱۴۰۲/۰۸/۱۹
0
0
عالی، اجراها بسیار عالی بود واقعا ممنونم
حدیث ازادی
۱۴۰۲/۰۴/۰۹
0
0
بدنبود البته نظر کاملا شخصیه
Hadi Aghamohammadi
۱۴۰۲/۰۴/۰۱
0
0
بینظیر واقعا عالی از همه نظر
<<
1
2
3
4
5
6
>>
👋 سوالی دارید؟