نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی ربکا - دافنه دوموریه

شقایق سلیمانی
۱۴۰۱/۰۹/۲۱
وای اجراها عالی بودن. کتاب رو خونده بودم و بعد از گوش کردن این اجرا نظرم در مورد این کتاب هزار برابر بهتر شد. عالی بود همه عالی بودن. ممنون از شما
لیلی تختی
۱۴۰۱/۰۹/۱۳
کتابی عالی ‌بی نظیر که با راویان متخصص و ماهراین کتاب تمام لحظات داستان ناخودآگاه تجسم شده به نوعی که انسان خود را در آن مکان و زمان احساس میکند.
R R
۱۴۰۱/۰۹/۰۲
این کتاب رو قبل از اینکه صوتی گوش بدم نثرشو خوندم در نوع خودش کتاب بدی نیست ولی من رو خیلی تحت تاثیر قرار نداددر کل کتاب بدی نیست ولی عالی هم نیست
آنا
۱۴۰۱/۰۷/۰۶
چقدر لذت بردم، حتما به همه علاقمندان به رمان‌های عاشقانه پیشنهاد میکنم.
صدای هنرمندان عزیز عالی بود، دوبار گوش کردم و هر بار مشتاق تر می‌شنوم.
لی لی رضایی
۱۴۰۵/۰۳/۱۱
روند داستان خصوصا اوایل کتاب خیلی کش دار و طولانی بود و روی هم رفته خوب بود خصوصا صداپیشگی آقای عمرانی که بیشتر آدمو جذب شنیدن میکنه
سهیلا آصفی
۱۴۰۴/۰۶/۲۵
بهترین کتاب صوتی بود از لحاظ گویندگی و تجسم فضا و استفاده از تعداد نفرات گوینده که به شدت شنیدن داستان را جذاب کرد
پروین توکلی
۱۴۰۴/۰۱/۱۲
من ازخواندن این کتاب لذت بردم. این کتاب معمایی بودودرآخربه حقایق داستان پی میبریم که برای خواننده تکاندهنده است وتامدتها به آن فکرمیکردم.
Zahra
۱۴۰۳/۱۱/۱۹
یه شاهکار کلاسیک. اوایل داستان یکم کسل کنندس ولی بعدش داستان هیجان انگیز میشه. این کتاب داستان متفاوتی داره و قلم نویسنده بسیار زیباست.
ساناز امینیان
۱۴۰۳/۰۳/۱۹
رمان عالی بود... همیشه از نوجوانی می خواستم بخونم اما نشده بود تا اینکه بالاخره صوتی رو گوش دادم اونم با صدا پیشگی‌های بینظیر
علیرضا شاهی
۱۴۰۲/۱۰/۲۲
تیم گویندگی عالی بودن. به جز اواخر داستان بخش‌های دیگرش خیلی برایم جذابیتی نداشت و حتی بین دو قسمت روز‌ها وقفه می‌افتاد.
سپاس از کتابراه.
A
۱۴۰۲/۱۰/۰۴
واقعا عالی بود مخصوصا قسمت‌های ۶ و ۸ و۹ البته داستان از همون اولش هم عالی بود و کشش داشت ولی اوج اون از قسمت ۶ شروع میشه
Tina Pr
۱۴۰۲/۰۱/۲۸
انقدر عالی و‌ جذاب بود که نمیتونستم از گوش دادنش دست بکشم. صداگذاری عالی، همه جای داستان ور از هیجان. حتما پیشنهاد میکنم.
Hasan Noroozzadeh
۱۴۰۱/۰۹/۱۴
سلام
دوستان شدیدا پیشنهاد میکنم گوش کنید
داستان بسیار جالب و جذابی بود و غیر قابل پیشبینی
از کتابراه و ماه آوا سپاسگزارم
مهرانگیز خسروی
۱۴۰۱/۰۸/۲۷
اثری بسیار ارزشمند که به کاربران محترم توصیه می‌کنم حتما این کتاب صوتی را گوش کنند. صداپیشگان این کتاب، کارشون واقعا عالی و کم نظیر هست.
فاطمه ذوالفقاری
۱۴۰۱/۰۸/۲۳
منو برد به یک دنیای دیگه. یه ضد و نقیض زیبایی بین اوایلو اواسط کتاب با اواخرش بود. من که خیلی دوسش داشتم. عالی بود. خوندنشو به شمام پیشنهاد میکنم.
م یوسفی
۱۴۰۱/۰۸/۱۸
خود متن کتاب فوق العاده
صدا گذاری فوق العاده
موسیقی متن عااالی
دلچسب‌ترین رمانی که خوندم شد❤️
ممنون از همه‌ی دست اندرکاران🙏🙏
کوثر
۱۴۰۱/۰۷/۲۱
اینطور بگم که صدا گذاری و‌راوی واقعا خوب بود ولی آخر کتاب رو دوس نداشتم و انتظارمو اولش خیلی برد بالا ولی به اون حد از رضایت نرسیدم
فاطمه سلیمی
۱۴۰۱/۰۷/۲۰
بنظرم کتاب صوتی یعنی همین و نه هیچ چیز دیگه ای... عالی بود... گویندگی و اجراها حرف نداشت. امیدوارم از این کتابها بیشتر پیدا کنم 😍
Ahmad Amjadian
۱۴۰۱/۰۷/۰۴
ربکا (فارغ از جنسیت او) شاید در دوران خود ودر جامعه
ای قائده مند یک استثنا بوده، ولی در شرایط گسیخته جامعه ما اینطور نیست،
sahar kashany
۱۴۰۵/۰۲/۰۱
واقعا کتاب پر رمزوراز و قشنگ با صداگذاری فوق العاده بینظیری بود. از جمله کتاب‌هایی هست که به بقیه حتما معرفیش میکنم.
مهسا خزاعى
۱۴۰۳/۰۶/۲۲
داستان زیبا و روان بود و هنرمندى و درخشش صدا پیشگان شخصیت هاى داستان نقطه مثبت و قابل توجه جهت انتخاب این کتاب هست.
Reza.Asgari
۱۴۰۳/۰۶/۰۴
خیلی زیبا بود کلی باهاش حال کردم و اون حال و هوایی که گوینده‌ها و آهنگی که در حین داستان پخش میشد قابل تقدیر بود🙏🏿
re ..
۱۴۰۳/۰۳/۲۷
از بهترین کتابایی که باهاش برخورد داشتم. پر از القای احساسات متفاوت به شنونده داستانی. عاشقانه جذاب با پایانی جالب.
Melika shariat
۱۴۰۳/۰۳/۰۸
رمان بسیار عالی بود و کشش بالایی داشت
صدا گذاری عالی بود طوری که انگار داشتی فیلم میدیدی
پایان رمان رو دوست داشتم
Morvarid Khatiri
۱۴۰۳/۰۲/۲۶
خیلی دوسش داشتم، باز هم همون داستان نقابی که آدما میزنن، هیچ وقت نمیشه از دور در مورد زندگی آدما نظر داد!
اصغر فرهادی
۱۴۰۳/۰۱/۲۲
کتاب خوبی بود تشکر از کتابراه پیشنهاد میدهم گوش دهید روایت داستان خیلی خوب بود از همگی تشکر میکننم عالی
Sara Shariat
۱۴۰۲/۰۳/۱۹
عالی بود. خیلی آموزنده و در عین حال زیبا. صداپیشه‌ها عالی بودند و احساس میشد در تمام لحظات در صحنه حضور داری.
ساسان
۱۴۰۲/۰۲/۱۸
با سلام گویندگان بسیار زیبا و جذاب بودن عالی انگار داری فیلم تماشا می‌کنید خود کتاب هم عالی بود مخصوصا آخرش
میثم زری باف
۱۴۰۱/۱۲/۲۹
بی نظیر بود. صدای آقای عمرانی و خانم هاشمی و بخصوص هنر بهناز جعفری کاملا مشخص بود. متن هم که شاهکار ادبیات جهانه
فرشته کسری
۱۴۰۱/۱۲/۰۲
کتاب جذابی بود از نظر من داستان اول کشش زیادی نداشت ولی همینطور که داستان جلو می‌رفت جذابیت داستان بیشتر می‌شد
مژده دست پاکی
۱۴۰۱/۱۱/۰۳
قرار بود یک رمان جنایی باشه ولی فقط سه فصل آخر جنایی شد و قبل از اون خاله بازی بود. انتظار بیشتری ازش داشتم.
محمدرضا جوادی
۱۴۰۱/۱۰/۱۷
رمان بسیار زیبا و تاثیر گذار، با اجرای بی نظیر تیم آقای عمرانی، داستانی که مدت‌های طولانی یاد خواننده خواهد ماند
نرگس کیایی
۱۴۰۱/۱۰/۱۳
کتاب فوق العاده زیبا
و تیم حرفه‌ای گویندگان زیبایی این کتاب رو چند برابر کرده بود بسیار سپاس 🌹🌹🌹
گیتی پارسایی
۱۴۰۱/۰۹/۱۴
کتابی بسیارعالی و خواندنی سرشار از هیجان و با گویندگی بسیار جذاب مخصوصا من صدای خانم دانورث رو خیلی دوست دارم
میترا حاجی حسین زاده
۱۴۰۱/۰۹/۰۶
متن داستان و نحوه اجرا طوری بود که تک تک لحظه‌ها را احساس می‌کردی و درآن لحظه گویی در داستان زندگی می‌کنی
Leila Arefi Arefi
۱۴۰۱/۰۹/۰۳
من کتاب رو چند سال پیش خونده بودم و دوباره صوتیشو خریدم و گوش کردم.
داستان خوب و گیرایی داره و پایانش قابل تصور نیست
حوریه خوش چهره
۱۴۰۱/۰۸/۲۳
خیلی خوب بود. فقط جاهایی که اروم صحبت میکرد برای من که تو ماشین گوش میکردم خیلی سخت بود شنیدنشبابت زحماتتون ممنونم
سکینه بهبهانی
۱۴۰۱/۰۸/۲۲
بسیار زیبا و عالی بود شاید ۱۷ یا ۱۸ سال دیش این کتاب رو خوندم‌ام گوش دادن به نمایش صوتی چیز دیگی بود فوق العاده بود
shilan
۱۴۰۱/۰۷/۰۸
بسیار از شنیدن این کتاب لذت بردم
صداها فوق العاده هست
کاملا فضای داستان در ذهن مجسم می‌شود.
فرزانه
۱۴۰۵/۰۲/۱۱
داستان قشنگی بود تا آخرش آدم رو میکشونه و جذابیت داره. خوشحالم از انتخابش و پیشنهاد میکنم
نادیه فراشیانی
۱۴۰۵/۰۱/۱۰
داستان کتاب جالب بود و به نظرم اجراها واقعا قوی بود. کاملا مثل یک سریال صوتی بود و من دوست داشتم
ehsanqarish3006
۱۴۰۵/۰۱/۰۲
وقتتون رو اصلا با خوندن این کتاب هدر ندهید
بسیار تهی بود
حیف تایمی که واسه خوندنش صرف کردم
مهرداد سلیمانی
۱۴۰۴/۰۹/۱۷
خیلی خیلی مبهم بود اما اخر داستان جالب بود باز بود برای اینکه هرجوری خواستیم توصیف کنیم
Susie
۱۴۰۴/۰۹/۰۵
داستان بسیار جالبی بود و واقعا حرفه‌ای و جذاب به شکل نمایش صوتی درآمده. واقعا شنیدنی و جذاب بود.
Aylin Asadollahi
۱۴۰۴/۰۸/۲۲
کتاب خوبی بود خوشم اومد خیلی روان و دوست‌داشتنی بود و صداگذاری و متن بسیار عالی بود
نگارتوانگر
۱۴۰۴/۰۸/۱۱
موسیقی متن محشر بود. صدای گویندگان عالی و بسیار لذت بردم، داستان زیبا و گیرایی داشت.
Sogand Mohamadzadeh
۱۴۰۴/۰۱/۲۶
سلام خانم بهناز جعفری خیلی عالی بودن و لذت بردم، از تمام عوامل بخاطر این کار فوق العاده ممنونم.
افسانه م
۱۴۰۳/۱۲/۰۸
با شنیدنش یاد دوران نوجوانی افتادم، حتما برای مرور خاطرات توصیه به شنیدن آن را دارم.
فهیمه داودی
۱۴۰۲/۰۹/۱۰
داستان جذاب و گیرا. گویندگی عالی.. آنقدر من رو مجذوب خودش کرد که دوبار به اون گوش دادم.
Sareh Shabanian
۱۴۰۲/۰۹/۰۷
ربکا خیلی قشنگ بود انقدر قشنگ به تصویر کشیده شده بود که حس میکردم بین شخصیتای کتابم
<< 1 2 3 4 5 6 >>
👋 سوالی دارید؟