جستجو در
نصب اپلیکیشن کتابراه
دستهبندی کتابها
راهنمایی و پشتیبانی کاربران
شرایط استفاده
حریم خصوصی
درباره کتابراه
تماس با ما
نشر الکترونیک و انتشار کتاب
فرصتهای شغلی
ورود / ثبت نام
اپلیکیشن کتابراه
خانه
کتاب الکترونیک
ادبیات
ادبیات پارسی
ادبیات جهان
زندگینامه و خاطرات
شعر پارسی
نگارش و نویسندگی
سفرنامه
داستان و رمان
داستان و رمان ایرانی
داستان و رمان خارجی
اقتصاد و مدیریت
بازاریابی و فروش
مدیریت و رهبری
کارآفرینی
سرمایه گذاری و بورس
اقتصاد
روانشناسی
موفقیت و خودسازی
خانواده و روابط
ارتباطات
بزرگسال
کودک و نوجوان
تاریخ
ایران
جهان
اسلام
کودک
داستان
شعر
علمی و آموزشی
آموزش زبان
نوجوان
داستان و رمان
علمی و آموزشی
آموزش زبان
انگلیسی
آلمانی
چند زبانه
سلامتی و بهداشت
تغذیه، رژیم و تناسب اندام
درسی و کمک آموزشی
دبستان
متوسطه اول
متوسطه دوم
استخدامی
کامپیوتر
حقوق
علوم
عمومی
هنری
دین و آیین
انقلاب و دفاع مقدس
فنی حرفهای
کمیک
فنی و مهندسی
مجله
کتاب صوتی
ادبیات
ادبیات پارسی
ادبیات جهان
زندگینامه و خاطرات
شعر پارسی
نگارش و نویسندگی
سفرنامه
داستان و رمان
داستان و رمان ایرانی
داستان و رمان خارجی
اقتصاد و مدیریت
بازاریابی و فروش
مدیریت و رهبری
کارآفرینی
سرمایه گذاری و بورس
اقتصاد
روانشناسی
موفقیت و خودسازی
خانواده و روابط
ارتباطات
بزرگسال
کودک و نوجوان
تاریخ
ایران
جهان
اسلام
کودک
داستان
شعر
علمی و آموزشی
آموزش زبان
نوجوان
داستان و رمان
علمی و آموزشی
آموزش زبان
انگلیسی
آلمانی
چند زبانه
سلامتی و بهداشت
تغذیه، رژیم و تناسب اندام
درسی و کمک آموزشی
دبستان
متوسطه اول
متوسطه دوم
استخدامی
کامپیوتر
حقوق
علوم
عمومی
هنری
دین و آیین
انقلاب و دفاع مقدس
فنی حرفهای
کمیک
فنی و مهندسی
پشتیبانی
خانه
دستهها
کتابخانه من
خانه
›
کتاب صوتی
›
داستان و رمان
›
داستان و رمان خارجی
›
فلسفی
›
کتاب صوتی کیمیاگر
›
نقد، بررسی و نظرات کتاب
نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی کیمیاگر - پائولو کوئیلو
پائولو کوئیلو
،
سونیا سینگ
انتشارات مجید
دسته:
داستان و رمان فلسفی خارجی
کتاب صوتی
4.7
590 رای
۵
۴
۳
۲
۱
پیشفرض
پیشفرض
جدیدترین
علیرضا مهدی زاده
۱۴۰۱/۰۶/۱۲
0
0
واقعا عالی بود برای من از خیلی کتابای خودسازی و انگیزشی انرژی بخش تر بود
Hafez Mokhtaryan
۱۴۰۱/۰۴/۰۳
0
0
این کتاب داستان نیست.. واقعیتی است که خیلی از ماها آن را داستان میدانیم
پروین رشیدی
۱۴۰۱/۰۳/۰۴
4
0
بسیار زیبا وتامل برانگیز
هادی عصاری نژاد
۱۴۰۵/۰۲/۲۹
1
0
وااای که چقدر عالیه کتابیه که دوست نداری تموم بشه
مهسا
۱۴۰۵/۰۲/۲۵
1
0
کیمیاگر پیامی که برای من داشت به نشانهها آگاه باشم
Zohre Bashiri
۱۴۰۵/۰۲/۲۴
1
0
کتابی ک خستم نمیکنه و داستانش برام هر بار ک گوشش میدم جذابه
امین ماهیانه
۱۴۰۵/۰۲/۲۳
1
0
سلام توصیه میکنم زیبایی کتاب رو با شنیدنش چند برابر کنین
محیا خاجی
۱۴۰۵/۰۲/۱۷
1
0
انگار دریچهای دیگر از انسان به روی خودش باز میکنه…
مریم فرجی
۱۴۰۵/۰۱/۱۴
0
0
کتابی بسیار ساده برای ذهن های ساده خیالاتی سورئالیستی
Sinabahizad
۱۴۰۴/۱۲/۲۹
0
0
کتاب قشنگیه. متن خوبی داره. درباره موضوعات خوبی توضیح داده
زینب سجادیان
۱۴۰۴/۰۸/۲۶
0
0
یک کتاب فوق العاده پر از نکته که محو در داستان میشی
Nader Mansoory Mansoory
۱۴۰۴/۰۶/۱۶
0
0
حرف نداره. بهترین اثر پائولو کوئیلو هست.
مجید خرمی
۱۴۰۴/۰۴/۱۰
0
0
کتاب تخیلی و اغراق آمیز، چی این کتاب واقعا جذاب بود
امیر حسام قربانی
۱۴۰۴/۰۱/۱۶
0
0
بسیار زیبا و آموزنده بود ولی ترجمهاش یه مشکلات جزئی داشت
Sahar.b
۱۴۰۴/۰۱/۱۴
0
0
درود، کتاب عالی بود، ارزش خواندن داره من که لذت بردم
م.خلیل
۱۴۰۳/۱۲/۰۶
0
0
بسیارعالی بود هم صدا وهم ضبط آن کیفیت خوب وعالی داشت.
Mobina
۱۴۰۳/۱۰/۳۰
0
0
کتاب کیمیاگر بی نظیره و صدای گوینده هم خیلی خوب بود
روشنک غیابی
۱۴۰۳/۰۷/۰۷
0
0
یکی از بهترین کتابهایی که در زندگی خوندم
محمد شجاعی
۱۴۰۳/۰۱/۳۰
0
0
خوندن یا گوش دادن این کتاب ارزش وقت گذاشتن رو داره
محمدرضا محمودیان
۱۴۰۳/۰۱/۱۲
0
0
داستان جالبی و حدود ۴۰ درصد مطابق با واقعیت پیرامون است.
زهرا هاتفی
۱۴۰۳/۰۱/۰۵
0
0
خیلی خوب بود فقط گنج میتونست اینقدر کلیشهای نباشه
غزال حیدری
۱۴۰۲/۱۲/۱۴
0
0
کیمیاگر که واقعا هر چی بگم کم گفتم ان قدر قشنگه
غزل سینجلی
۱۴۰۲/۱۲/۰۱
0
0
عالی و درجه یک خیلی دوست داشتم و لذت بردم.
معصومه تبیانیان
۱۴۰۲/۱۱/۱۱
0
0
فوق العاده بود تمام احساس ها رو یک جا در این کتاب میشه لمس کرد
محمدصادق ابراهیمی
۱۴۰۲/۱۱/۰۵
0
0
ارزش داره واسه خواندن داستانهای خوبی داره
راضیه بهشاد
۱۴۰۲/۱۰/۱۴
0
0
کتاب متفاوت و خوبی بود در کل خوشمان آمد
vichiiiyar
۱۴۰۲/۰۹/۱۸
0
0
فوق العاده زیبا هر لحظه از داستان پر از درس است
سودی مسرور
۱۴۰۲/۰۷/۰۸
0
0
بیش از صدها کتاب خوندم به جرات میتونم بگم یکی از بهترینهاست
موسی قادرنژاد
۱۴۰۲/۰۶/۳۱
0
0
نکات ارزشمند زیادی رو میتونی ازش بخاطر بسپاری.
سامان زال
۱۴۰۲/۰۳/۲۸
0
0
صدای قلبم را میشنوم.... ممنونم از صدا پیشه فوقالعاده.
پگاه نصیر
۱۴۰۲/۰۱/۲۱
0
0
متن کتاب فوق العاده و صدای راوی بینظیر، در کل عاااالی بود
روژین فلاحی
۱۴۰۲/۰۱/۱۶
0
0
کتاب بیسیار بی نظری هستش و پیشنهاد میشه به همه 🦋🦋
Amir Rezapour
۱۴۰۱/۱۲/۲۵
0
0
بنظرم واقعا بینظیره کتابی بود قطعا دوباره گوشش میدم
Marieh Hosseini
۱۴۰۱/۱۱/۲۵
0
0
کتاب بسیار آموزنده و تامل برانگیز با صدایی گیرا
بنفشه اوصالی
۱۴۰۱/۱۱/۲۳
0
0
این کتاب ارزش بارها خوندن و شنیدن رو داره.
Ehsan
۱۴۰۱/۱۱/۱۵
0
0
کتاب عالی
گویندگی عالی
موسیقی عالی
در کل نمره ۲۰
Neda Rad
۱۴۰۱/۱۱/۱۳
0
0
عالی بود و ارزش چندین بار شنیدن را دارد👌🏻👌🏻👌🏻
سعید محمدی
۱۴۰۱/۱۱/۱۳
0
0
بسیار لذت بردم هم گوینده خیلی روان وخوب هم داستان عالی
حمید امامی
۱۴۰۱/۱۰/۰۶
0
0
واقعا استفاده کردم و عالی هست حتماا دوستان استفاده کنند💖
فاطمه نیک فطرت
۱۴۰۱/۰۹/۱۰
1
0
چطور یه کتاب میتونه انقد جذاب باشه؟ گوینده هم حرف نداشت
لادن اسماعیلی
۱۴۰۱/۰۸/۱۸
1
0
این کتاب رو سالها پیش خونده بودم. دوسش داشتم
نسرین خیرخواه
۱۴۰۱/۰۸/۱۳
2
0
کتابی خاص و کمنظیر از نویسنده محبوبم
الهه خدایاری
۱۴۰۱/۰۷/۱۷
2
0
عالی بود واقعا
خیلی لذت بردم
مرتضی فلاح
۱۴۰۱/۰۵/۱۷
1
0
عالی بوده و هست. واقعا محشره و به هزاران بار خواندن میارزه
Firouz shahmoradi
۱۴۰۱/۰۴/۰۶
0
0
هنوز کامل گوش نکردم، اما حوصله میخواهد مطالعه و گوش دادنش
iman abdollahi
۱۴۰۵/۰۲/۲۲
1
0
ترجمه و لحن گوینده عالی ست
سودابه امینی
۱۴۰۵/۰۱/۲۴
0
0
همه چی خوب بود جز آخرش
ع.ا.د
۱۴۰۴/۰۹/۲۷
0
0
بسیار جذبم کرد و دوستش داشتم
محمد
۱۴۰۴/۰۹/۱۹
0
0
امید و انرژی داخل کتاب فوقالعادست
سارا اصغری
۱۴۰۴/۰۸/۱۸
0
0
یکی از کتابهایی که باید بری سراغش
<<
1
2
3
4
5
6
>>
👋 سوالی دارید؟