جستجو در
نصب اپلیکیشن کتابراه
دستهبندی کتابها
راهنمایی و پشتیبانی کاربران
شرایط استفاده
حریم خصوصی
درباره کتابراه
تماس با ما
نشر الکترونیک و انتشار کتاب
فرصتهای شغلی
ورود / ثبت نام
اپلیکیشن کتابراه
خانه
کتاب الکترونیک
ادبیات
ادبیات پارسی
ادبیات جهان
زندگینامه و خاطرات
شعر پارسی
نگارش و نویسندگی
سفرنامه
داستان و رمان
داستان و رمان ایرانی
داستان و رمان خارجی
اقتصاد و مدیریت
بازاریابی و فروش
مدیریت و رهبری
کارآفرینی
سرمایه گذاری و بورس
اقتصاد
روانشناسی
موفقیت و خودسازی
خانواده و روابط
ارتباطات
بزرگسال
کودک و نوجوان
تاریخ
ایران
جهان
اسلام
کودک
داستان
شعر
علمی و آموزشی
آموزش زبان
نوجوان
داستان و رمان
علمی و آموزشی
آموزش زبان
انگلیسی
آلمانی
چند زبانه
سلامتی و بهداشت
تغذیه، رژیم و تناسب اندام
درسی و کمک آموزشی
دبستان
متوسطه اول
متوسطه دوم
استخدامی
کامپیوتر
حقوق
علوم
عمومی
هنری
دین و آیین
انقلاب و دفاع مقدس
فنی حرفهای
کمیک
فنی و مهندسی
مجله
کتاب صوتی
ادبیات
ادبیات پارسی
ادبیات جهان
زندگینامه و خاطرات
شعر پارسی
نگارش و نویسندگی
سفرنامه
داستان و رمان
داستان و رمان ایرانی
داستان و رمان خارجی
اقتصاد و مدیریت
بازاریابی و فروش
مدیریت و رهبری
کارآفرینی
سرمایه گذاری و بورس
اقتصاد
روانشناسی
موفقیت و خودسازی
خانواده و روابط
ارتباطات
بزرگسال
کودک و نوجوان
تاریخ
ایران
جهان
اسلام
کودک
داستان
شعر
علمی و آموزشی
آموزش زبان
نوجوان
داستان و رمان
علمی و آموزشی
آموزش زبان
انگلیسی
آلمانی
چند زبانه
سلامتی و بهداشت
تغذیه، رژیم و تناسب اندام
درسی و کمک آموزشی
دبستان
متوسطه اول
متوسطه دوم
استخدامی
کامپیوتر
حقوق
علوم
عمومی
هنری
دین و آیین
انقلاب و دفاع مقدس
فنی حرفهای
کمیک
فنی و مهندسی
پشتیبانی
خانه
دستهها
کتابخانه من
خانه
›
کتاب صوتی
›
داستان و رمان
›
داستان و رمان خارجی
›
فلسفی
›
کتاب صوتی کیمیاگر
›
نقد، بررسی و نظرات کتاب
نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی کیمیاگر - پائولو کوئیلو
پائولو کوئیلو
،
سونیا سینگ
انتشارات مجید
دسته:
داستان و رمان فلسفی خارجی
کتاب صوتی
4.7
590 رای
۵
۴
۳
۲
۱
پیشفرض
پیشفرض
جدیدترین
امیر رسمی
۱۴۰۲/۰۶/۱۷
0
0
صدای گوینده عالیه صداهای محیط هم خوب بودن، بازم با این کیفیت برامون بسازید ممنون
فاطمه بهبودی
۱۴۰۲/۰۵/۰۸
0
0
عالی، صدای گوینده و موسیقی متن انگیزه زیادی برای ادامه مطالعه کتاب ایجاد میکرد
کاربر Mahdi
۱۴۰۲/۰۵/۰۶
0
0
اگر امسال فقط مىتوانید یک کتاب مطالعه کنید، همین کتابى است که در دستان شما قرار دارد.
حمید خواجه محمودآبادی
۱۴۰۲/۰۲/۲۰
0
0
بسیار کتاب تاثیر گذاری است، در زمینه ارتقا اعتماد به نفس و خودباوری حتما توصیه میشود
فاطمه عمارتی
۱۴۰۲/۰۲/۱۸
0
0
عالی بود، ممنون از اقای پائولو و گوینده با صدای فوق العادشون و ملودی زیبا، سپاسگزارم
علی وحیدی
۱۴۰۲/۰۱/۰۴
0
0
یه داستان خیلی معمولی و تم هندی. رمانهای خیلی خیلی بهتری هست که آدم وقت بذاره براش
Taranum kashki
۱۴۰۱/۱۱/۰۵
0
0
کتاب خیلی خوبی بود
قشنگ با روح آدم بازی میکنه، توصیه میکنم حتما بخونید و لذت ببرید
پوریا رسولی
۱۴۰۱/۱۰/۲۶
0
0
این کتاب قابلیتهای بی انتهایی داره، و هر کسی با خوندنش چیزی رو بدست که منحصر به همون شخصه
ابراهیم شریفی نسب
۱۴۰۱/۱۰/۰۶
3
0
واقعا خوب بود
هم رمان
هم آموزشی
انگیزشی
گوینده هم عالی بود
ارین رادمهر
۱۴۰۱/۰۹/۲۶
2
0
کتابی واقعا زیبا و از یک افسانه جهان ادبیات و اجرای بسیار زیبا متفاوت
marziye pakniat
۱۴۰۱/۰۹/۱۴
2
0
به نظرم عالی بود پیشنهاد میکنم حتما گوش بدین ممنونم از کتابراه عزیز.
Afsaneh n
۱۴۰۱/۰۹/۰۱
0
0
کتابی جذاب که با گویندگی عالی که داشت جذاب تر شده بود..کیمیاگر کتابیه که خوندش و پیشنهاد میکنم
شیرین هزاریان
۱۴۰۱/۰۸/۲۵
2
0
خیلی کتاب رو دوست داشتم و غرق کتاب شدم، گوینده خیلی عالی و بااحساس میخوند
سحر سعید
۱۴۰۱/۰۸/۲۲
3
0
عالی بود به خصوص با صدای عالی اقای رضوانی واقعا لذت بردم ممنون
وحید فیروزی
۱۴۰۱/۰۶/۰۸
1
0
سلام داستان کتاب خیلی خوب و آموزنده بود و صدای زیبای تایماز رضوانی و همینطور موسیقی متن فوق العاده
محمد کریمی
۱۴۰۵/۰۲/۲۸
1
0
کیمیاگر یکی از بهترین داستان هاست پیشنهاد میکنم حتما گوش کنید
فاطمه
۱۴۰۴/۱۲/۱۵
0
0
نویسنده کتاب را بسیار زیبا نوشته و گوینده و اهنگها بسیار زیبا کردند خواندنش را
صبا سقازاده
۱۴۰۴/۱۱/۲۶
0
0
این کتاب قطعا یه شاهکار هستش و به نظرم پر از الهام و درس زندگیست
3etayesh
۱۴۰۴/۱۰/۰۸
0
0
بی نظیرررر بود کتابی ساده با جملات عمیق که به روح ادم میشینه😍
Ty
۱۴۰۳/۰۸/۱۵
0
0
کتابی که وادارت میکنه به فکر کردن در زندگی واقعا و پر از ماجراجویی و لذت
Mohammaf
۱۴۰۳/۰۷/۱۹
0
0
نمیدونم چرا من نتونستم با این کتاب حال کنم، هرچند نظرات خوب زیادی در موردش هست
منوچهر ازادی
۱۴۰۳/۰۳/۱۳
0
0
بنظر من خوب بود آدمو میبر تو اون لحضه مخصوصا گویندگی خدب بود ممنون
nesa karimi nasersarai
۱۴۰۳/۰۱/۰۵
0
0
کتاب خیلی خوبیه که با گویندگی جناب رضوانی بهتر هم شده. خیلی ممنونم
علی
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
0
0
کتاب خوبیه صدای گوینده یکم به خوبی مطلب را برای من که نرسوند
ندا
۱۴۰۲/۱۰/۲۵
0
0
کتاب عالی برای رسیدن به هدف و ادامه دادن راه برای رسیدن به هدف،
Gohari
۱۴۰۲/۱۰/۰۷
0
0
بسیار کتاب خوبی است من تاحالا کتابی به این زیبایی ندیده بودم.
mohamad hri
۱۴۰۲/۰۹/۲۱
0
0
واقعا کتابیه که هر وقت در هر شرایط زندگیت بخوانی چیز جدید برداشت میکنی
ایمان حسن زاده
۱۴۰۲/۰۸/۱۹
0
0
یکی از شاهکارهایی بود که خوندم، کاش بتونم حافظه مغزمو پاک کنم و دوباره بخونمش
مریم غلامی
۱۴۰۲/۰۶/۲۸
0
0
کتاب جالب و عمیقی بود بسیار لذت بردم بخصوص از صدای خواننده محترم
امید زمانی
۱۴۰۲/۰۶/۱۹
0
0
فوق العاده داستان پرکشش و پر نکته داره باید چند بار گوشش کرد
آنیتا فرخی
۱۴۰۲/۰۶/۰۹
0
0
کتابی گیرا و با مفاهیم عمیق... مختص کسانی که به دنبال بصیرت و خودشناسی اند
Sheyda
۱۴۰۲/۰۵/۰۹
0
0
چقدر کتاب خوبی بود واقعا خیلی حس خوبی داشت موقع گوش کردن بهش
مریم مرادی
۱۴۰۲/۰۵/۰۶
0
0
دلم میخواست در اخر اینقدر سوال برام پیش نیاد و اسوده به جواب برسم
F.M
۱۴۰۲/۰۴/۲۶
0
0
عاااالی بود. خصوصا صدای گوینده کاملا رسا و با فراز و نشیب مناسب بود.
علیرضا مزروعی
۱۴۰۲/۰۴/۲۵
0
0
عالی با اینکه چندین بار گوش دادم رمانی زیبا گویش عالی با داستان عالی و انگیزشی
لیلا ا
۱۴۰۲/۰۴/۰۹
0
0
واقعا زیبا و دلنشین و بسیار آموزنده بود صدای آقای تایماز هم عالی
Sara Abouali
۱۴۰۲/۰۳/۱۳
0
0
کتاب مفید که در مورد نشانه هاست و اینو در قالب داستان بیان میکنه
طاهرهقاسمی
۱۴۰۲/۰۳/۰۷
0
0
فوق العاده است حتما چند بار باید بخونیدش ارزش هزار بار خوندن رو هم داره
مهدی ابوالفضلی
۱۴۰۲/۰۲/۳۱
0
0
واقعا این کتاب رو به همه کسایی که تا به حال نخوندنش پیشنهاد میکنم
زهرا روزگار
۱۴۰۲/۰۲/۲۹
0
0
درشرایط ویژهای این کتاب رو گوش دادم ونشانهها را در زندگی خودم پیدا کردم👍🏻👌
جواد حافظی فر
۱۴۰۲/۰۲/۲۷
0
0
لذت خواندن و یا شنیدن این کتاب رو از دست ندین... کتابراه چراغ راه همه ما...
Somaye Gholami
۱۴۰۲/۰۲/۱۶
0
0
عالیه این کتاب. من کتاب متنیش هم خوندم ولی صوتیش هم خریدم که گوش بدم
N Fathi
۱۴۰۲/۰۱/۰۷
0
0
کتاب خوبی هست. از اون کتاب هاست که نمیتونی زمین بزاری. خوانش کتاب خوب بود.
سیده مطهره فلاح
۱۴۰۱/۱۱/۱۹
0
0
گوینده واقعا خیلی خوب بودن. تبحر واقعا خوبی داشتن. آدم غرق داستان میشه
Ash
۱۴۰۱/۱۱/۱۷
0
0
من کتاب را سال ۸۱خوانده بودم الان شنیدن را با لذتی دو چندان به جان هدیه میکنم.
Hadis Nori
۱۴۰۱/۰۹/۱۷
1
0
جالب بود باعث میشه به رویاهامون فکر کنیم و سطحی نگذریم ازشون
Fafahea
۱۴۰۱/۰۹/۱۶
0
0
بیش از حد عالی بود.. کیف کردم لذت بردم درس زندگی گرفتم. تخونید ضرر کردین
حیدر بیات
۱۴۰۱/۰۹/۰۶
2
0
داستان جذابی بود و اینکه راوی بسیار توانمند بود
M
۱۴۰۱/۰۹/۰۵
1
0
آب در کوزه و ما تشنه لبان میگشتیم
یار در خانه و ما گرد جهان میگشتیم
مرضیه داکری
۱۴۰۱/۰۸/۰۲
2
0
عالی بود هم صدای گوینده دلنشین بود و داستان زیبا
<<
1
2
3
4
5
6
>>
👋 سوالی دارید؟