نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی مادام بواری - گوستاو فلوبر

مینا کریمی
۱۴۰۲/۰۷/۰۶
فکر کنم علت شهرت این کتاب بخاطر توانایی بالای نویسنده در توضیح و‌ تشبیه شرایط داستانه نه موضوعش
فائزه رستگاری
۱۴۰۲/۰۲/۰۹
ارزش وقتی را که نویسنده برای بیان جزییات گذاشته و وقتی را که باید صرف گوش دادنش کرد نداره
سانی
۱۴۰۲/۰۲/۰۹
گویندگی بی نظیر بود👌🏻
و کتاب در عین فوق العادگی بسیار غم انگیز و تکان دهنده. حتما پیشنهاد میشه ❤️
Sara mousavi
۱۴۰۱/۰۷/۱۹
داستان خوبیه برای همه به خصوص کسانی که ازدواج کردند چرا که شاید تلنگری باشه در بیدار کردن وجدان.
Maryam Rajabi
۱۴۰۱/۰۵/۰۵
کتاب بسیار احساسی‌ای بود صدای راوی تاثیر کتاب و زیاد کرد بسیار شیوا و تاثیرگذار خوانده بودن
ماندانا ناظمی
۱۴۰۱/۰۲/۰۹
اگر به ادبیات کلاسیک علاقه دارید کتاب خوبیه در غیر این صورت هزینه و وقت صرف نکنید
مریم مهرشاد
۱۴۰۱/۰۲/۰۴
چندان کتاب جذابی نبود. خط مستقیمی داشت و در واقع یه نفر که کار بد کرده بود به سزای اعمال بدش در این دنیا رسید.
فاطمه جباری
۱۴۰۵/۰۳/۲۳
من باهاش ارتباط نگرفتم.... داستان زندگی یک زن عجیب... خوشم نیومد... نمی دونم
نیره هندی
۱۴۰۴/۱۱/۲۴
خیلی عالی بود جذاب و شنیدنی و گویندگان هم به جذابیتش افزوده‌اند و ممنون ازشون
نجات قاضی پور
۱۴۰۴/۱۱/۱۸
شارل... مرد بیچاره هر چی بیشتر عشق می ورزه، بیشتر توی چشم اِما کوچیک می شه
Afsane Mohamadi
۱۴۰۴/۰۲/۱۱
خوانش جذاب و دلنشینی داشت، و داستان بسیار عبرت آموز و سرگرم کننده
فریده مرادزاده
۱۴۰۳/۰۷/۰۷
بسیار عالی بود صداها بسیار خوب و دلنشین بودن و داستان رو جذاب تر می‌کرد
Pari Sima Mazhari
۱۴۰۳/۰۶/۱۷
خوشم آمد تاریخی تغییرات زنها در آن زمان را به بهترین شکل بیان شده بود
آرین بدخشان
۱۴۰۱/۱۲/۰۶
داستان کسالت آوریست و تنها مزیت این کتاب صدای زیبا و بیان گیرای گوینده است.
Zahra salahipour
۱۴۰۱/۰۲/۱۸
بسیار ضعیف‌ این کتاب مناسب این دوره نیست. صدای راوی بسیار عالی
شیوا رضایی
۱۴۰۱/۰۲/۰۱
اما واقعا لیاقت شارل رو نداشت شارل خیلی دلسوز و مهربان بود
محمد صدر
۱۴۰۱/۰۱/۱۰
شاهکاری که باید قبل از مرگ خواند
گلناز کیا
۱۴۰۴/۰۹/۲۲
کتاب خوبی بود. اما اولش طول میکشه که با کتاب همراهی کرد
مسعود حسن نژاد امجدی
۱۴۰۴/۰۴/۲۲
سلام، کتابی بسیار گیرا و عالی همانند کتاب برباد رفته
افسر زمانی
۱۴۰۴/۰۴/۰۵
باسلام کتاب را دوست داشتم ممنون از رلوی کتاب
م‌الهی
۱۴۰۴/۰۴/۰۴
کتابی خواندنی و شنیدنی با صدای فوق العاده راوی✨
Shima Rahmani
۱۴۰۴/۰۲/۱۷
اوایل کتاب حس کردم حوصله‌ام سر رفته ولی بعد کم کم جذاب شد
parinaz Tofighi
۱۴۰۳/۰۴/۱۹
روند کتاب یکنواخته که ایراد از گوینده نیست، متنش همینه.
مارال نجفی
۱۴۰۲/۱۲/۰۷
کتاب معروفی هست ولی من موضوع داستان رو نپسندیدم
زهرا پالیزدار
۱۴۰۲/۰۷/۱۳
خیلی کسل کننده بود داستان سیر مشخصی نداشت من نپسندیدم
حسن صبری
۱۴۰۲/۰۳/۱۲
بد نبود داستان قدیمی کم عمق برای سرگرمی خوبه
غلامرضا حدت
۱۴۰۲/۰۲/۱۴
عاقبت وحشت انگیز بلند پروازیها و جسارت ها
کامران بلوریان
۱۴۰۲/۰۱/۰۱
با سلیقه‌ی من جور نبود و برای اولین بار تا نیمه رهایش کردم
راضیه لالی
۱۴۰۱/۰۵/۰۱
داستان قشنگی داشت با پایان تلخ ولی واقعیت بود
هانیه اقبالیان
۱۴۰۴/۱۰/۱۷
داستان جالبی بود و البته آموزنده
عماد اخلاقی
۱۴۰۳/۰۹/۲۷
درجه یک، درود بر شما🥰
راشین عباسی
۱۴۰۳/۰۶/۰۹
حتما گوش بدید عالی مخصوصا با این صدا
لیلا زمانپور
۱۴۰۳/۰۳/۰۷
این‌کتاب پر از تجربه و زیباییست
Marziyeh
۱۴۰۲/۰۳/۲۰
خوب بود، توضیحاتش زیاد بود
Reza Nakhei
۱۴۰۲/۰۱/۰۳
داستانی بسیار زیبا وشنیدنی از فلوبر
Mahsa Bashiri
۱۴۰۱/۰۷/۲۷
پیشنهاد میکنم واسش وقت بزارین و بخونید
شیدا حیدری
۱۴۰۱/۰۷/۰۶
کاش راوی صدای افراد مختلف رو اجرا نکنه
Melika Mansoorian
۱۴۰۱/۰۴/۰۶
ای خدا... چه پایان واقعی و تلخی داشت...
Sanaz Darbandi
۱۴۰۱/۰۱/۲۰
زندگی نامه ایی جالب راجب زنی خودسر
آناهیتا ضرغامی
۱۴۰۱/۱۰/۲۷
خیلی دوست نداشتم.
<< 1 2 
👋 سوالی دارید؟