نظر گلناز کیا برای کتاب صوتی مادام بواری

مادام بواری
گوستاو فلوبر، محمد قاضی
۴(امتیاز ۱۵۸ نفر)
گلناز کیا
۱۴۰۴/۰۹/۲۲
کتاب خوبی بود. اما اولش طول میکشه که با کتاب همراهی کرد
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟