نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی خاطره‌ای در درونم است - آنا آخماتووا

اَمَل
۱۴۰۵/۰۳/۲۸
شعرها خوب بودند ولی به نظرم بیشتر صدای گیرای راوی اونها رو تاثیرگذار کرده بود.
فاطمه مشهدی‌کریمی
۱۴۰۳/۰۶/۲۶
متن کتاب و خوانش فوق العاده عالی بود.
پریا
۱۴۰۲/۰۴/۰۲
عاااالی واقعا لذت بردم
👋 سوالی دارید؟