نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی شوکا - آشا محرابی

فیروزه شیرینکام
۱۴۰۱/۱۰/۱۲
خانوم محرابی عزیز هم کتاب عالی بود هم صدای گرم شما. موضوع کتاب فداکاری و از خودگذشتگی زنی ساده که تن به اجاره رحم خودش میده اونم به اصرار همسرش و در اخر همون همسر به همین دلیل اونو از خودش... بهتره داستان رو لو ندم. چقدر دلم به حالش سوخت. با ارزوی موفقیتهای بیشتر شما.
ندا مفرد
۱۴۰۵/۰۳/۱۴
با توجه به اینکه قبلا کتاب‌هایی رو با خوانش خانم محرابی گوش داده و بسیار لذت برده بودم این کتاب رو انتخاب کردم اما داستان خیلی خیلی سطحی و تکراری داشت. هزارتا فیلم و سریال با همین موضوع هست و اصلا داستان جدیدی نبود
Shirin.
۱۴۰۳/۰۷/۱۷
خانم محرابی عزیز بهتون تبریک میگم! نمیدونم چرا حسی که این کتاب بهم داد دقیقا مشابه حسی بود که با فیلم اعتراض مسعود کیمیایی تجربه کرده بودم!!! بازم کتاب بنویسید و با صدای دلنشین خودتون برامون بیان کنید. 🙏🏻
فاطمه
۱۴۰۳/۰۹/۲۵
صدای دلنشین آشا روح را قوت می‌بخشد
فاطمه مهندسي
۱۴۰۲/۰۴/۰۳
داستان خوبی بود و گویندگی هم خوب بود
👋 سوالی دارید؟