نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی هری پاتر و محفل ققنوس - جی. کی. رولینگ

فرید موسوی
۱۴۰۴/۰۱/۰۹
اگه آرمان سلطان زاده به انگلیسی اجرا کنه این کتاب‌ها رو مستونه جهانی بشه 🥸
مِهـراتـون از هابیتـون 🦕
۱۴۰۳/۰۹/۳۰
یه آدم تا چه حد میتونه تیپ سازی کنه؟ واقعا اقای سلطان زاده بی نظیرن
روزبه شهبازی
۱۴۰۳/۰۱/۱۹
چون فیلمشو دیده بودم همه‌اش قابل پیش‌بینی بود و حال نداد راستش
بر خلاف خیلی از دوستان به نظرم فیلمش جذابیت بیشتری داشت
رضا عابدین پور
۱۴۰۲/۱۲/۲۸
با صدای دلنشین اقای سلطان زاده، گوش دادن به این داستان واقعا لذت بخشه
حنا امین
۱۴۰۲/۰۸/۳۰
عالی، پیشنهاد میکنم از اولین جلد تا آخریش رو لود کنین و گوش بدین
Maedeh Syd
۱۴۰۲/۰۸/۲۶
هر لحظه از این کتاب برام لذت بخشه و دلم نمیخواد اصلا بذارمش کنار
Nda Gh
۱۴۰۱/۰۸/۰۲
من عاشق کتاب‌های هری پاترم، همه چیش عالی بود هم راوی هم موزیک
Shirin Fotovat
۱۴۰۱/۰۴/۲۸
مثل همیشه عالی و دیوونه کننده.
این قدر خوبه که صبح و شب گوشش می‌دم
Farzane Sharif
۱۴۰۱/۰۲/۱۶
مگه میشه عاشق این کتاب و خواننده نبود اصلا دوست دارم تموم نشه همیشه باشه
mohammad babaei
۱۴۰۱/۰۲/۱۳
بنظرم این جلد خیلی خیلی هیجان داشت. گوینده هم که با خوانش خوبش غوغا کرده بود.
کیمیا کبیریان
۱۴۰۰/۱۲/۲۶
خیلی خوب بود 😍😍😍ولی یه تیکه که سیموس با هری دعوا میکنه نبود توی پادکست🤔
حدیثه شالی کار
۱۴۰۰/۱۲/۲۰
این کتاب عالی هست و من عاشقش شدم و این که از فیلمش خیلی بیشتر و عالللللی
ساناز اسعدی
۱۴۰۰/۱۰/۲۰
یعنی جایی اسم آقای آرمان سلطانزاده دیدین شک نکنین کتاب عالیه
سید محمد مهدی مریدی
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
عالی بود ممنون از شما آقای آرمان سلطان زاده و خانم ویدا اسلامیه
sanam kia
۱۴۰۰/۰۶/۰۶
خیلی عالی بود
بی صبرانه منتظر قسمت بعدی هستم...
امیر حسنجانی
۱۴۰۰/۰۶/۰۲
مثل همیشه. بعدی رو سریعتر بیارین دیگه داشتم نا امید میشدم
سعید طوری
۱۴۰۰/۰۵/۱۷
بسیار عالی فقط یه سوال ادامه داستان چی میشه
محمد زارع
۱۴۰۰/۰۵/۱۶
عالی بی‌صبرانه منتظر جلد‌های بعد هستیم
Amir Molareza
۱۴۰۰/۰۵/۱۴
خیلی منتظرش بودم امیدوارم قسمت‌های بعدیش سریعتر بیاد 😍😍😍
Sadaf Del
۱۴۰۰/۰۵/۰۵
عالی خیلی وقت بود منتظر بودیم
Sima Mottaghi
۱۴۰۰/۰۵/۰۳
آخ جون بالاخره اومد، چقدر منتظرش بودیم😍
مایا شیخ حسنی
۱۴۰۴/۱۱/۰۲
عالی است برای انای که داستان های قبلی دیدند قشنگ واضح است
شیما عطری
۱۴۰۴/۱۰/۲۹
بهترین تیم و بهترین کتاب صوتی که تا الان تجربه کردم
رائد مشتاق
۱۴۰۴/۰۳/۱۶
داستان کم کم داره داره جذاب میشه و از اون بچگونگی در میاد
نیما جواندل
۱۴۰۴/۰۳/۰۹
فضا سازی فوق العاده با صدای عجیب آرمان سلطان زاده
شکیلا
۱۴۰۴/۰۲/۲۷
برای من بسیار لذت بخش گوش کردن به کتاب‌های دوران نوجوانی
نجمه پاشای
۱۴۰۳/۱۲/۱۱
چقدر دنیای قشنگیه با صدای اقای سلطان زاده
Mohammad Reza Modabbernia
۱۴۰۳/۰۷/۱۰
عالی بود ولی خانم اسلامیه اشتباهاتی داشت
Sama Jaberi
۱۴۰۳/۰۵/۲۳
صدای آقای سلطان زاده شما رو به اعماق داستان می بره
Arshiya Yousefi
۱۴۰۲/۱۰/۱۹
عالی بود این کتاب رو گوش نکنید ضرر کردید
توران حدیدی
۱۴۰۲/۰۲/۱۵
فوق العاده بود، بهتر از این نمیشد. خداقوت
Mobina bnty
۱۴۰۲/۰۱/۰۷
درسته هزینه یکم زیاده ولی واقعا ارزشش رو داشت 😍
Jalal Ahmadian
۱۴۰۱/۱۰/۲۹
خیلی خوب بود. مخصوصا با صدای آقای سلطان‌زاده ولی خیلی گرونه
شبنم امانی چیمه
۱۴۰۱/۰۸/۲۵
عالی
در این کتاب با این اجرای عالی زندگی کردم
یاسمن_گرنجر
۱۴۰۱/۰۸/۲۰
ارمان سلطان زاده عالیه و منی که پاترهدم واسم بی نظیره
اشرف نقی زاده نقی زاده
۱۴۰۱/۰۸/۱۰
خیلی عالی صدا.... موسیقی.... ممنون از کتابراه
مهرداد احمدی
۱۴۰۱/۰۶/۰۷
بسیار بسیار جالب و خوب و واقعا از فیلم خیلی کامل تر هست
پوریا -
۱۴۰۱/۰۵/۲۴
نیاز به توضیحی نداره، هم گویندگان هم کتاب عالی
متین پیرانی
۱۴۰۱/۰۴/۱۶
صدا گذاری فوق العاده
اینجاد حس واقعی داستان
خیلی لذت بردم
Filatthewise
۱۴۰۱/۰۳/۳۰
بسیار عالی با صدای اقای سلطان زاده هم که بهتر هم شد
نسیم لطافتی
۱۴۰۱/۰۳/۰۲
چقدر جذاب داستان رو روایت کرد... لذت بردم
zahra bakhtbedar
۱۴۰۱/۰۳/۰۱
خیلی قسمت قشنگ و البته ناراحت کننده‌ای بود
Elaheh Ebrahimian
۱۴۰۱/۰۲/۳۱
گوینده حق کتاب و داستان ادا کرده دستمریزاد استاد
فاطمه مردمی
۱۴۰۱/۰۲/۳۰
مثل همیشه زیبا از هر نظر
گویندگی عالی
داستان عالی
حدیث مژده
۱۴۰۰/۱۲/۲۸
بسیار عالی و سرگرم کننده با صدای زیبای اقای سلطان زاده
زهره محمدزاده
۱۴۰۰/۱۲/۱۵
خیلییی دوسدارم هری پاترو کی بشه قسمت اخرش بیاد
نگار صادقی
۱۴۰۰/۱۱/۰۴
یعنی انقدر قشنگه که نگو به شدت منتظر بعدیشم
Heaven girl
۱۴۰۰/۱۰/۲۷
خیلی خوب بود فقط یه گوینده زن هم بیارید که بهتر بشه
NelA
۱۴۰۰/۱۰/۲۷
آوانامه و صدای زیبای آقای سلطان زاده. مثل همیشه عالی!
امید انصاری
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
واقعا عالیه.
قیمت هم نسبت به مدت زمان کتاب معقول هست.
<< 1 2 3 4 >>
👋 سوالی دارید؟