نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی هری پاتر و محفل ققنوس - جی. کی. رولینگ

روژانو علیمرادیان
۱۴۰۵/۰۱/۱۱
از نظر من همه‌ی جلد‌های کتاب های (هری پاتر) بسیار مفید و مناسب برای کسانی هستن که لازم دارند چند دقیقه از دنیای واقعی دور شوند و وارد دنیای جادویی شوند.
ابوالفضل
۱۴۰۴/۱۲/۲۸
این نسخه از این کتاب واقعا مثل نسخه‌های قبلی برای من عالی و خوب بود و با اینکه نسخه‌های زیادی داره می‌ترسم که تموم بشه و لذت گوش دادن بهش رو از دست بدم.
Faezeh.ch
۱۴۰۴/۰۶/۰۲
کتاب صوتی محفل ققنوس خیلی بهتر از فیلم حس جنگ درونی هری و سختی‌هایش رو نشون می‌ده. روایت صوتی باعث شد کاملاً درگیر خشم، غم و رشد شخصیت هری بشم🪄✨
Harry Poter
۱۴۰۲/۱۱/۱۰
گویندگی عالی و جلوه‌های ویژه‌ی بی نظیر صدای جناب سلطان زاده هم که حرف نداره خود این کتاب هم نویسندگی عالی داره فقط تنها ایرادش شباهت زیاد صدای آمبریج و هرمیونه
هانیه حسن زاده
۱۴۰۱/۰۹/۲۵
همزمان با گوش کردن کتاب، فیلمش هم میبینم
البته که فیلم خیلی خلاصه است ولی هر روز فقط چند دقیقه‌اش رو میبینم (صوتی و تصویری رو باهم ترکیب میکنم، یک ترکیب سمی😄)
دنا سرو
۱۴۰۱/۰۷/۱۹
چرا کتابها ناقصه؟ هر جایی که دوست نداشتنو نخوندن واقعا حیف کار به این قویی که همچین ضعف بزرگی داشته باشه این همه جوره نقص حق شنونده و نویسنده است
Pantea R
۱۴۰۱/۰۴/۱۸
برای یه پاتری چیزی نیست جز تعریف و تشکر ازتون و امیدوارم تمامی جلدهای هری پاتر رو بتونم به زودی به صورت صوتی از طریق شما مجددا بخونم.
لطفا در اولویت بذارینش.
۱۴۰۰/۱۰/۰۸
عالی بود واقعا خیلی خوب بود هرچی بگم کم گفتم این صدای زیبا و کتاب‌های هری پاتر بهترین ترکیب دنیاس من میخوام برم برای بار نمیدونم چندم گوش کنم 👏🏻
bahar ashkani
۱۴۰۰/۰۹/۰۱
فقط میتونم بگم بینظیر بود و فوق العاده از صدای آقای سلطان زاده لذت بردم و بهشون تبریک میگم که با مهارتشون کتاب رو لذتبخش تر کردن
Mahroo Makhlooghian
۱۴۰۰/۰۵/۲۰
نویسنده عالی ترجمه عالی خوانش عالی آدم دیگه چی میتونه بگه به جز تشکر و قدردانی؟ واقعا ممنون و خسته نباشید.
Melika Mansoorian
۱۴۰۰/۰۵/۱۶
معرکه بود ممنونم از تیم بی نظیر آوانامه. این جلد خیلی زیاد تر از جلد‌های قبلی با فیلمش تفاوت داشت. ممنونم بابت آگاهی بخشیتون
پگاه امامی
۱۴۰۰/۰۵/۰۳
عالی بود عالی😍😍😍 لطفا بعدی رو با این همه فاصله منتشر نکنید🙏🏼🙏🏼
شیرین
۱۴۰۴/۱۰/۲۹
صداتون مانا و گرم باشه تا ابد اقای سلطان زاده. مرسی که همه خاطرات مارو زنده کردین. هیجان سری داستان‌های هری پاتر از اینجا تازه شروع میشه😍
Omid Ghasemkhani
۱۴۰۴/۰۱/۱۴
این کتاب از سری مجموعه‌های هری پاتر می‌باشد. داستان هری و دوستان با صدا آقای آرمان سلطان زاده یک روایت جذاب از سری مجموعه این کتاب هست.
پارسا خاکسار
۱۴۰۳/۰۱/۱۴
پیشنهاد میکنم اول فیلم رو ببینید باعث میشه موقع دیدن کتاب تمام تصاویر بیاد تو ذهنتون به شخصه پنجاه دفعه فیلماش رو دیدم البته
مرتضی مازار
۱۴۰۱/۱۲/۱۴
کتاب صوتی عالی و بی نظیر با صدای بی‌نظیر ارمان سلطان زاده. تجربه کتاب‌های صوتی با صدای اقای سلطان زاده رو به همه پیشنهاد میدم
Nil you
۱۴۰۱/۱۲/۰۱
کتاب که نیاز به تعریف نداره، صدا و خوانش اقای سلطانزاده هم بی نظیره واقعا. بهترین خوانش این سری کتابها با اختلاف برای ایشونه
Saman Salehi
۱۴۰۱/۰۶/۲۵
دیگه بهتر از این نمیشه، ضمنا درسته که این ترجمه کمی با سانسور هست، اما این قضیه کمک میکنه که خیالمون برای پخش کردن برای بچه‌ها راحت باشیم
Sheyda bavarhazh
۱۴۰۱/۰۵/۲۶
کتاب صوتی هری پاتر واقعا هیجان انگیز تر از فیلمش هست اقای سلطان زاده با صدای عالی و مهارت گویندگی بالا این داستان رو شنیدنی تر کردند
محدثه بهبهانی زاده
۱۴۰۰/۱۱/۰۱
چقدر شنیدن داستانهای هری پاتر با صدای گرم آقای سلطان زاده و صداهای پس زمینه لذت بخشه انگار که فیلم جدید داره پیش چشمام اکران میشه😍
نرگس برخورداری
۱۴۰۰/۰۶/۳۱
به شدت گیرا و جذاب هست و به شدت لذت بردم با این که هزاران مدل کتاب رو خوندم و گوش دادم و فیلم دیدم اما بازم عاشقش شدم❤️‌🔥❤️
پگاه نیکخواه
۱۴۰۰/۰۶/۲۳
عااالی بود... میشه چندین بار گوش کرد و لذت برد... امیدوارم جلدهای بعدی هم زودتر بیان😍😍... بی صبرانه منتظریم🪄
morteza jahedi
۱۴۰۰/۰۵/۰۸
هنوز شروع نکردمش ولی آرمان سلطان زاده و نشر آوا نامه خیلی معتبر هستن
Hani
۱۴۰۴/۱۰/۲۶
رفتن بلک و اندوهی تموم نشدنی برای هریهر سری شنیدن این کتاب زیباتر از سری قبل ادم در احساسات غرق میکنه
🦋Papillon
۱۴۰۴/۰۸/۲۲
مثل همیشه عالی واقعا گوش دادن به این کتاب با این گویندگی قوی بسیار لذت بخش بود ممنون از کتابراه وگویندگان محترم🙏🏻🌹🦋
عسل روحانی
۱۴۰۳/۱۰/۱۹
ببخشید، چرا فصل "آواز جدید کلاه گروه بندی" نصفه نیمه‌ست؟ آخر این فصل توی چپترها نیست که مربوط به دعوای هری و سیموسه
تیام
۱۴۰۳/۰۴/۱۳
عالی و بی نظیر بود تمام جلد های کتاب برای من لحظه ای کسل کننده نشد و مطمئنم بازم برمیگردم از اول همه شو گوش میدم
فیروزه
۱۴۰۲/۰۶/۲۹
مثل کتابهای قبل این مجموعه عالی بود و اجرای فوق‌العاده آقای سلطان‌زاده لذت تجربه‌ی دنیای کتاب رو صدچندان میکرد.
یاسمن داوری
۱۴۰۲/۰۵/۱۱
من با اینکه مجموعه کتاب‌های هری پاتر را دو مرتبه خواندم این مجموعه‌ی کتاب‌های صوتی کتابراه عالی و فوق العاده هستند
Negar malek
۱۴۰۲/۰۵/۰۱
عالی بوود مخصوصا صدای جناب سلطان زاده هنرمند، ممنونیم با سرفه‌های آمبریج کاملا نفرت انگیز بودن کرکتر رو القا کردید.
زهرا طیبی
۱۴۰۱/۰۵/۱۰
این کتاب صوتی به قدری حرفه‌ای ساخته شده که در واقع یک نمایشنامه صوتی است. کاملا حرفه‌ای و تاثیر گذار
Fatemeh Abasi
۱۴۰۰/۱۰/۱۸
عالی
با اینکه فیلمشو دیدم و کاملا میدونم که هر لحظه جه اتفاقی قراره بیفته بازم نمیتونستم از گوش دادن بهش دست بکشم
Mohsen Karimi
۱۴۰۰/۱۰/۰۸
بسیار بسیار لذت بخش بود در بین کتاب‌های هری پاتر محفل ققنوس از همه قشنگتره و کتاب صوتیش هم که حرف نداره
moien Abbasi
۱۴۰۰/۱۰/۰۲
خیلی خیلی لذت بردم از شنیدن این کتاب. مخصوصا با صدای آقای سلطان زاده بسیار عالی بود. ممنون از آوانامه
معراج ذاکرالحسینی
۱۴۰۰/۱۰/۰۲
عالی بود فقط‌ای کاش کتاب شاهزاده‌ی دورگه هم مثل همین کتاب اسم فصل و بخش می‌نوشت جای اینکه از اعداد استفاده کنه
Noora
۱۴۰۰/۰۶/۰۸
عالییییییی تکککککککک
کی جلد بعد رو میزارین لطفا زودتر بزارین
Hossein Zarghami
۱۴۰۰/۰۵/۱۱
هری پاتر و ارمان سلطان زاده نیاز به تعریف ندارند
Shadi Vaziri
۱۴۰۰/۰۵/۰۲
امیدوارم بعدی رو زودتر بدین بیرون🙏🏻😍😍
جاوید عباسی
۱۴۰۵/۰۲/۳۰
هر بار که این کتاب رو میخونم بیشتر به عمق داستان نزدیک پی میبرم و چیزای جدیدی داخلش معلوم میشه.
جوجو
۱۴۰۴/۱۰/۲۲
جالب و سرگرم کننده کاش در مورد تصاویر داخله تابلوهای نقاشی توضیحی گفته میشد. تو فیلم هم چیزی نبود
امیرعلی امجدی
۱۴۰۳/۰۷/۱۱
جذاب و شنیدنی، ولی خودم احساس میکنم در این قسمت زیادی به جزییات غیرمهم اشاره شد
Alireza samiee
۱۴۰۳/۰۲/۲۷
موسیقی پس راوی همراه با صدای بسیار عالی راوی داستان اقای سلطان زاده ترکیب بی همتایی رو ایجاد کرده
Neg S
۱۴۰۲/۱۱/۱۰
چه جوری واقعا ۷ تا کتاب صداها رو انقدر دقیق کار کردید؟ هر چی فکر میکنم بیشتر تعجب می‌کنم.
بهار بابا
۱۴۰۲/۰۵/۱۶
ترجمه عالی داستان پردازی و تخیل عالی اجرای آقای آرمان سلطانزاده بی نظیر عالی زیبا...
ملیکا مسعودی
۱۴۰۲/۰۲/۱۶
فوق العاده است. اصلا قابل مقایسه با فیلمش نیست. خیلی جذاب تر و هیجان انگیز تر هست
صاحب نصراله زاده
۱۴۰۱/۰۴/۲۶
سلام، این کتاب عالی بود. واقعا از شنیدنش لذت بردم. پیشنهاد میکنم حتما گوش بکنیدش.
محمدرضا جامعی
۱۴۰۱/۰۲/۲۴
ا ز نظر موسیقی، هنر بیان... بسیار عالی بود. کاملا در فضا داستان قرار گرفتم خیلی عالی بود🙏🏻
نازنین ش
۱۴۰۰/۱۱/۰۷
همه چیز عالی بود، چه داستان چه ترجمه و چه گویندگی جناب سلطان زاده ممنون
زهرام
۱۴۰۰/۱۰/۲۰
هری پاتر من و از زمین و انسان‌ها کاملا دور میکنه و ب‌ی فضای کاملا حادوی میبره😂😍
فرناز فتحنایى
۱۴۰۰/۰۶/۲۷
مثل همیشه. عالى ممنون از آقاى سلطان زاده که با لحن خوبشون، جذابیت کتاب رو دو چندان کردن 💐💐💐
<< 1 2 3 4 >>
👋 سوالی دارید؟