نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی در آغوش خدا: ترس از مرگ را در خود از بین ببرید - مهدی خدامیان آرانی
4.3
292 رای
مینا انجم
۱۴۰۵/۰۴/۰۳
00
با سلام و خدا قوت اول اینکه آهنگی که حین گویندگی نواخته میشد حس و حال آدم رو خیلی دگرگون میکرد. یک فضای معنوی در ذهن و قلب پدید میاورد. اینکه لطف خدا و مهربانی بی نهایت اهل بیت رو به خوبی به تصویر میکشید. فصلهای اولش اشک آدم رو در میاورد. اینکه انسان خودش رو تو اون حال تصور میکرد که مثلاً پیامبر و امام علی رو ببینه که اومدن به دیدنش. آخراش هم برام خیلی جالب بود. در کل این کتاب دید آدم رو نسبت به مرگ عوض میکنه و باعث امید و آرامش بیشتر میشه همچنین رغبت به تلاش هر چه مومن تر شدن. تشکر میکنم از عوامل کتابراه و نویسنده محترم. و اینکه خودشون گوینده نوشته هاشون هستند به نظرم یه حسنه و خیلی ارزشمنده.
غسل با خون جوونمرگ، شده فکردرمغزم. درهردونیمه زندگی
یه خواب خوش ن
نه از دوستانه از دشمن
لطف خوش. سرابی بود
اگر این بوداینده اینکه
با خون دل خوردن سعی دررسیدنش داشتم. سراجامیکه دردعاازخدام.
ن. پس حق منه خوشنودی خدایا
نخوام ببینم. خداکه ازهمهی آرزوهایمان
گذشت. ب نظرم. بهتره ازاینکه قدرت بیاد
پایین. شایدفرشتگان بهترباشندبااین مخلوقات.
کفرهم میگویم.. اززمینوزمان شاکی ام
تک درخت بیدی بودم در کنج بیشه
چراتراشیدن منو. تاآتش روبزارن روی سرم... به گمانم اینان از قوم آتشند.
یه خواب خوش ن
نه از دوستانه از دشمن
لطف خوش. سرابی بود
اگر این بوداینده اینکه
با خون دل خوردن سعی دررسیدنش داشتم. سراجامیکه دردعاازخدام.
ن. پس حق منه خوشنودی خدایا
نخوام ببینم. خداکه ازهمهی آرزوهایمان
گذشت. ب نظرم. بهتره ازاینکه قدرت بیاد
پایین. شایدفرشتگان بهترباشندبااین مخلوقات.
کفرهم میگویم.. اززمینوزمان شاکی ام
تک درخت بیدی بودم در کنج بیشه
چراتراشیدن منو. تاآتش روبزارن روی سرم... به گمانم اینان از قوم آتشند.
هرچه قدر متن خوب
ولی کاش گوینده کس دیگه بود.... کاش کسی که صدای آرام دلنشینی دارد، مثل صدای گوینده برنامه سمت خدا که وقتی میخواد برنامه شروع بشه
فک کنم خود آقای شریعتمداری باشه
تن صدای گوینده مدام بالا و پایین میشه
امیدوارم گوینده مرا ببخشن حلال کنن، اگر گویندگی این کتاب به کس دیگهای میپرسن بهتر بود
ولی کاش گوینده کس دیگه بود.... کاش کسی که صدای آرام دلنشینی دارد، مثل صدای گوینده برنامه سمت خدا که وقتی میخواد برنامه شروع بشه
فک کنم خود آقای شریعتمداری باشه
تن صدای گوینده مدام بالا و پایین میشه
امیدوارم گوینده مرا ببخشن حلال کنن، اگر گویندگی این کتاب به کس دیگهای میپرسن بهتر بود
باسلام وخسثه نباشیدخدمت عوامل دست اندرکارکتابراه قسم به خاک پاک مادرم صادقانه وباخلوص نیت ازکارقشنگ شما راضیم ولذت میبرم کاش همه کتابهاتون رایگان بود من بابت لذتی که ا ززحمات شمانصیبم میشود صمیمانه سپاسگذارم جان چه باشدکه نثارقدم دوست کنم این متاعیست که هربی سروپایی داردشادوسربلندباشید ارادتمندهمگی شما عزیزان کیومرث یحیی زاده
اگر ارزوی وصال اهل بیت داشته باشید متن کتاب باعث ارامشتون خواهد شد. و لحظات دلنشینی را تداعی میکنه. بخاطر گویندگی ضعیف سرعت پخش رو بالا بردم. شاید اگه اسم کتاب رو روایاتی درباره مرگ مومن میگذاشتن به دنبال انسجام کتاب نبودم و پراکندگی و تکراری بودن قسمتهایی از هر فصل اذیت نمیکرد.
