نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی بوف کور - صادق هدایت

محمد رضا امین زاده
۱۴۰۰/۱۲/۲۸
صدای و احرای راوی فوق العاده بود باعث شد کیفیت کتاب بیشترو بیشتر بالا بره
Mohammad Azizpoor
۱۴۰۰/۰۵/۰۶
به نظرم اصلا خوب نبود و نباید چون از یه چیزی تعریف زیاد میکنن، حتما اون چیز خوب باشه، سلیقه من نبود
بنیامین نکهت
۱۴۰۰/۰۴/۲۷
جدا از بوف کور که یک‌دنیا در موردش نظر دادن و لذت بردن ازش، عالی،
Mahdi Jamshidi
۱۴۰۰/۰۱/۰۹
اولین کتاب صادق هدایتو باهمین اثرش شروع کردم و عاشق مابقی آثارش شدم
منیزه تراکمه
۱۳۹۹/۱۲/۲۰
صدای راوی جذابیت کتاب رو چندبرابر کرده بود
Mehdi Goli
۱۳۹۹/۱۰/۲۸
کوله باری از افکار منفی، شاید برای افرادی که افسردگی شدید دارند جالب باشد
Abouzar Buromand
۱۳۹۹/۰۸/۲۹
عالی بود پبشنهاد میکنم حتما بشنوید
Elahe Nikbakht
۱۳۹۹/۰۸/۲۸
داریم مگه انقد خوب
عااااااااشقشم
parto derakhshan
۱۳۹۹/۰۸/۲۸
یه کلمه بگم عالی تمام
marjan
۱۴۰۴/۱۲/۲۰
متوسط بود خیلی با ان ارتباط برقرار نکردم
پویا
۱۴۰۴/۱۰/۲۳
قلم نویسنده واقعا بی‌نظیره در ادبیات و توصیف لحظات
حسین مجیدی
۱۴۰۴/۰۱/۰۷
غفط ارزش ادبی داره چیزیبه شما اضافه نمیکنه
مژگان رضایی
۱۴۰۳/۱۲/۲۹
کتاب بسیار مشمعس کننده و چندش بود حالم رو خیلی خراب کرد
فرانک
۱۴۰۳/۰۹/۲۰
عالی بود گویش هم خوب بود حتما گویش‌های دیگر را هم گوش کنید
ر.ستارپور
۱۴۰۳/۰۷/۲۴
کتابی عالی پر محتوا و عمیق برای یک خواننده ژرف نگر
سارا اصغری
۱۴۰۳/۰۵/۱۴
با چیزهایی که خوندم خیلی فرق میکرد سبکش برام جالب بود
Maryam
۱۴۰۳/۰۱/۲۶
عاشقش شدم من یه بار خوندمش و میخوام دوباره بخونم
فاطمه مفیدیان
۱۴۰۳/۰۱/۰۱
در بین اثرهای صادق هدایت، این اثر بهترینه
معصومه تبیانیان
۱۴۰۲/۱۱/۱۱
کتابی بسیار عالی که به نظر من هر ایرانی باید ان را بخواند
ali ebrahimi
۱۴۰۲/۱۰/۲۹
اصلا برام جالب نبود نتونستم ارتباطی با کتاب برقرارکنم
Nima sadat
۱۴۰۲/۱۰/۲۳
باید این کتاب رو چند بار گوش کرد عالی بود واقعا
هادی جعفریان
۱۴۰۲/۰۸/۱۸
به هرحال کتاب مرحوم هدایت است و کمی حس تلخ.
زهرا عسگری
۱۴۰۲/۰۱/۱۳
بوف کور جز کتابهای خاصه که همیشه جالب باقی میمونه
Mirza
۱۴۰۱/۱۲/۱۵
خیلی پیچید
اگه ژانر راز الود دوس دارید پیشنهاد میشه
مسیح احمدی
۱۴۰۱/۱۱/۰۵
کتاب خواندن زیباست
چقدر قشنگ تر که صادق هدایت باشد
فربد نوشیری
۱۴۰۱/۱۰/۱۰
خوب بود بلاخره هرشخصی یه جور سبک و دیدگاهی رو. دوست داره،
Millad Khodavyssi
۱۴۰۱/۰۸/۱۷
سنگین بود ولی صوت و اهنگ راوی داستان عالین
Maedeh Syd
۱۴۰۱/۰۷/۳۰
این کتاب رو دومین بار بود که میخوندم و واقعا دوسش داشتم
savash
۱۴۰۱/۰۷/۱۷
داستانی مبهم از یک مرگ و زندگی در یک زندگی!
Ehsan Rostamzad
۱۴۰۱/۰۳/۰۱
متاسفانه کتاب در اواخرش دیگه صفحه‌ای نشون داده نشد
مصطفی سعداوی
۱۴۰۱/۰۲/۰۹
کتابی که من رو واقعا درگیر خودش کرد ممنون از کتابراه
Jale Ahmadi
۱۴۰۰/۱۰/۲۴
اصلا ارتباط برقرار نکردم
به هیچ عنوان برایم قابل درک نبود☹
Amirxosro Delshad
۱۴۰۰/۰۷/۱۲
صادق هدایت بی شک آبروی ادبیات فوق ژرف فارسی است,.
niloofar Karimi
۱۳۹۹/۰۸/۲۸
بی نظیر، حرفه ای
لذت بردم واقعا
روژان تنها
۱۳۹۹/۰۸/۲۸
خیلی خوشم اومد...
بهار عسگری
۱۴۰۴/۱۰/۲۱
کتابی که هیچوقت برای من تکراری نمیشود.
مسعود احمدی
۱۴۰۴/۱۰/۱۰
صداپیشه خیلی مسلط و مشرف بودن
آیدا ادیب
۱۴۰۴/۰۸/۱۸
حتما یبار دیگه میخونمش
الهام
۱۴۰۴/۰۳/۰۸
این نسخه به شدت تحریف شدست
Ali
۱۴۰۴/۰۲/۰۸
خیلی ممنون از مترجم و خواننده کتاب
Sara Mousavi
۱۴۰۳/۱۲/۲۳
عالی بود❤️و تاثیر گذار
نیلوفرپوراقتدار
۱۴۰۳/۱۲/۱۳
دوسش نداشتم خیلی کسل کننده بود
حمیده قرشی
۱۴۰۳/۱۰/۱۶
صادق خان بی مثل و مانند
احسان کیسمی
۱۴۰۳/۰۶/۲۸
معجزه اگه کتاب بود، قطعا بوف کور میشد.
Msmbahrami
۱۴۰۳/۰۵/۲۷
یکی از ستون‌های اصلی رمان ایران.
Asu zandagahi
۱۴۰۳/۰۳/۲۸
طرز فکری متفاوت در رمان نویسی
منصور امامی
۱۴۰۳/۰۲/۰۳
عالی بود مخصوصا آهنگهای خاصی داشت
فاطیما
۱۴۰۳/۰۱/۳۰
کاش اقای عطایی کتابهای بیشتری رو بخونن
مجتبی شریفی
۱۴۰۲/۱۰/۰۹
با این کتاب کنار نیومدم
H.valadbeygi
۱۴۰۱/۱۱/۱۸
کتاب خوبی بود دوس داشتم
<< 1 2 3 4 >>
👋 سوالی دارید؟