نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی کوکوی ترسو - سونیا شاه بوداغیان

مارال باقری
۱۴۰۰/۰۳/۳۱
واسه‌ی آبجیو خوب بود
ماندانا رستمی
۱۴۰۰/۰۳/۲۵
کتاب کودکانه است و اجرای جذابی ندارد
Mahnaz Fadaie
۱۴۰۰/۰۲/۲۳
خوبه
این کتاب صوتی آموزنده هست.
کاربر 3227459
۱۴۰۰/۰۲/۲۲
خیلی دلنشین بود و زیبا
صابر محمدزاده
۱۴۰۰/۰۲/۱۶
مقدمه معرفی جذاب نیست لطفاً تفکیک شود
ملیکا رجب زاده صفائ
۱۴۰۰/۰۲/۱۶
خوب خوب خوب خوب خوب 💜💜💜
مهدی تقوی
۱۴۰۰/۰۲/۱۲
خیلی خوب بود ممنون کتابراه
دلارام کیمیایی
۱۴۰۰/۰۲/۱۰
خوب بود برای سن‌های پایین مناسبه
مهدی بهرامیان
۱۴۰۰/۰۲/۰۹
عالی بود از زحمت شما ممنونم
ع .حسینی
۱۴۰۰/۰۲/۰۶
کمی کوتاه است بچه دنبال بقیش بود
haniye kasaei far
۱۴۰۰/۰۲/۰۵
داستان قشنگی بود
فادیا محمدی
۱۴۰۰/۰۲/۰۲
صدای گوینده خوب بود و داستان جالبی بود.
آرمان پورحسین
۱۴۰۰/۰۱/۲۷
۵ستاره کم براش خیلی خوب بود
درسا و سارا شیرازی
۱۴۰۰/۰۱/۲۶
خوب بود
برای کودکان ممکنه جالب باشه
مرتضی مهدوی
۱۴۰۰/۰۱/۲۲
عالی بود من خیلی خوشم آمد
مصطفی دادرس
۱۴۰۰/۰۱/۲۲
گویندگی در حد افتضاح
سهیلا شمس
۱۴۰۰/۰۱/۱۹
بسیار مبتدی وبرای مهدکودک‌ها خوب بود
محمد متضرع
۱۴۰۰/۰۱/۱۷
برای کودکان زیر ۵ سال مناسبه 🙂
زینب کریمزاده
۱۴۰۰/۰۱/۱۶
خیلی خوب بود ممنون از تلاش بسیارتون
heliya moazzeni
۱۳۹۹/۱۲/۲۵
خوب بود
ولی خیلی بچه گونه هست
سید علی اکبر هاشمی
۱۳۹۹/۱۰/۱۵
به درد گروه سنی نوجوانان نمیخوره بد بود
Javad Alilou
۱۳۹۹/۰۷/۱۰
فقط واسه بچه‌های مهد کودک و پیش دبستانی خوبه
سعید احسانی
۱۴۰۴/۱۰/۲۶
کوتاه و جالب است
ماهک قلی پور
۱۴۰۴/۰۸/۲۹
داستان جالبی بود🙂
اصغری
۱۴۰۴/۰۸/۲۳
خیلی خیلی خوبه 👍
سیده رها
۱۴۰۴/۰۸/۲۳
آموزنده و پندآموز
علی موحدی
۱۴۰۴/۰۴/۱۸
پسرم خیلی دوست داشت
آرمین حسین زاده
۱۴۰۴/۰۳/۰۶
خیلی 👍 عالی بود.
Samane Shahghasemi
۱۴۰۳/۱۰/۰۷
قشنگ قشنگ بودخیلی
محیا کاظمی
۱۴۰۳/۰۹/۱۵
عالی بود خیلی خوب
پدرام رمضانی
۱۴۰۳/۰۶/۱۷
قصه بسیار کوتاه بود
الی
۱۴۰۳/۰۵/۱۲
درمورد نترسیدن بود
طاها علیزاده
۱۴۰۱/۱۱/۰۸
جغد از کسی نمی‌ترسد
هدیه نازنین
۱۴۰۱/۰۹/۲۹
ترسو نباش. آروم باش
محمدرضا سوری
۱۴۰۱/۰۹/۲۴
عالی عالی عالی بود
بهار بهاری
۱۴۰۱/۰۹/۰۱
این کتاب عالی هست
Omid Nazi
۱۴۰۱/۰۷/۱۵
اوکیه
سپاسگذارم
دلارام مهدوی
۱۴۰۱/۰۵/۳۰
جالب و زیبا بود.
Pardismhd
۱۴۰۱/۰۴/۰۴
خیلی کتاب قشنگی بود
سیّدمحمّدزعفرانچی
۱۴۰۱/۰۲/۰۷
شیرین و دوست داشتنی
Elham Ghahari Ghahari
۱۴۰۱/۰۱/۲۸
جالب و متفاوت😄👌
سایا رسولی هیربد
۱۴۰۰/۱۰/۱۶
بنظر من عالی بود😇
Elin Farkhah
۱۴۰۰/۰۹/۲۷
داستان جالبی بود
امیرعلی ارزندی
۱۴۰۰/۰۹/۱۳
زیاد باحال نیست😑
نفیسه مانده علی
۱۴۰۰/۰۹/۰۲
سرگرم کننده بود
.
اراد اموده
۱۴۰۰/۰۸/۱۱
خوب بود برای کودکان
Roya Deldar
۱۴۰۰/۰۳/۰۷
برای کودکان مناسبه
ملیحه صالح
۱۳۹۹/۰۹/۲۹
زیاد جالب نبود 😐
<< 1 2 3 4 5 6 
👋 سوالی دارید؟