نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی کوکوی ترسو - سونیا شاه بوداغیان

مریم صابردل
۱۴۰۴/۰۱/۱۶
کتاب آموزنده است بود.
مهران عقلمند
۱۴۰۳/۱۱/۱۰
برای نویسنده آرزوی موفقیت دارم
جواد مظفری
۱۴۰۳/۱۰/۱۹
کودکانه برای زمان خوابیدن بچه‌ها خوبه
مائده محمدی فرانی و امید
۱۴۰۳/۰۸/۱۰
عالی بود. کتاب آموزش نقاشی بگذارید.
آرشین طاهری
۱۴۰۳/۰۸/۰۳
خیلی باحال نبود اما زیادی بچه گونه بود
صفورا م
۱۴۰۳/۰۷/۱۸
بسیار عالی و آموزنده
حسین سلطانبی
۱۴۰۳/۰۶/۲۵
سلام جالب بود ولی خیلی کوتاه بود
راصیه
۱۴۰۳/۰۶/۱۶
عالی بود واقعا بخونید
پروین قاسمی
۱۴۰۳/۰۵/۳۰
خوب بود مثل همیشه عالی و شیرین بود
Aj 🎱Rabin.Hood🎱Aj
۱۴۰۳/۰۵/۲۳
عالی آموزنده پایان خوش
مهسا میرزابابایی
۱۴۰۳/۰۵/۰۹
عالی بود واقعا اطمینان میداد
نوا محمودی
۱۴۰۳/۰۵/۰۴
عالیه واقعا آموزنده هست
اسماعیل زمانی
۱۴۰۳/۰۲/۱۳
اصلا ترکیب این کتاب را دوست نداشتم
Mehdi Kashkooli
۱۴۰۳/۰۲/۰۹
کتاب خوبی بود برای سرگرم کردن بچه‌ ها
فرانک وفرنیا کلانکی
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
داستان قشنگی بود ممنون از نویسنده اش
درسا دیوسالار
۱۴۰۳/۰۱/۱۱
عالی بود من خیلی دوست داشتم
آنیسا
۱۴۰۲/۱۲/۱۱
خوب بود ارزش خرید داشت
فاطمه بهرامی
۱۴۰۲/۱۱/۲۹
بسیار خوب، برای کودکان
Delbar Salehi
۱۴۰۲/۱۱/۰۵
کتاب بسیار قشنگ و آموزنده ست.
مریم
۱۴۰۲/۰۹/۱۶
خوب بود داستانی کوتاه برای کودک
امیرحسن
۱۴۰۲/۰۴/۱۰
کتابش خیلی خوبه من خیلی دوست داشتم
هیلدا مقدم
۱۴۰۲/۰۳/۲۷
دخترم دوسش داره ممنونم
سعید عبدالهی
۱۴۰۲/۰۱/۱۴
برا گروه سنی زیر ۱۰ سال کتاب خوبیه
لیلا اسکندری
۱۴۰۱/۱۱/۲۷
عالیه خیلی بدردم خورد
ماندانا زیارتی
۱۴۰۱/۱۰/۱۷
واقعا قشنگ بود دخترم هر شب گوش می‌کنه
ایمان
۱۴۰۱/۱۰/۱۵
عالی و جذاب و صدای خوب همه چیز
Sima Farzaneh
۱۴۰۱/۱۰/۱۴
دخترم مرتب ازش استفاده میکنه
النا اسدالهی
۱۴۰۱/۰۸/۲۹
جالب بود برای کودکان بسیار مناسب هستش
م ع
۱۴۰۱/۰۸/۱۶
آموزنده و زیبا پسرم بارها گوش داده
سهیلا مهدوی
۱۴۰۱/۰۸/۱۱
کتاب صوتی خوب و قشنگی بود
ن شاهی
۱۴۰۱/۰۸/۱۰
کتاب خوبیه برا ترس بچه ها
فرنوش باقری
۱۴۰۱/۰۶/۲۴
گویندگی خیلی ضعیف بود.
مر ا
۱۴۰۱/۰۶/۱۸
داستانش برای کودکان مناسب است
فاطمه جمالی
۱۴۰۱/۰۶/۰۳
عالی پسرم خیلی دوست داره.
فریبا س
۱۴۰۱/۰۵/۱۶
عالی برای کودکانی که از تاریکی میترسن
مریم یوسفی
۱۴۰۱/۰۳/۰۸
دخترم عاشق این داستانه
سمیه آشورنژاد مقدم
۱۴۰۱/۰۱/۰۱
کتاب خاص و جالبی بود و با دقت گ ش بدید
مهدی مهرابی
۱۴۰۰/۱۱/۲۶
عالی بود اما اینترنت خیلی مصرف می‌کند
BENYAMIN hoseini
۱۴۰۰/۱۱/۲۳
خیلی خوب بود ممنون از این داستان
فاطمه گوهری
۱۴۰۰/۱۱/۲۱
عالی بود خیلی خیلی ازتون ممنونم
پونه
۱۴۰۰/۱۰/۱۶
بچگونه ‌ست ولی قشنگه!
حنانه محمدی
۱۴۰۰/۰۹/۲۷
به نظر من قصه‌ی قشنگ و بامزه بود😍
sahar Ahmadi
۱۴۰۰/۰۸/۲۴
خدا من آخرش رو دوست داشتم
پوریا باغبان نیازپور
۱۴۰۰/۰۸/۲۳
داستان زیبایی بود من دوستش داشتم.
معصومه صفری
۱۴۰۰/۰۶/۰۹
داستان که کودکان هم به آن گوش نمیدهند
اوین پرتوی
۱۴۰۰/۰۴/۳۱
بد بود و پچگانه هم بود
علیرضا دردان
۱۴۰۰/۰۴/۱۶
واسه بچه هاست
خیلی خوشم نیومد
Korosh Arkian
۱۴۰۰/۰۴/۱۴
عالی بود
کوروش ارکیان
متین قربانی
۱۴۰۰/۰۴/۰۶
کتابش رو حتما دانلودددد کنییید
محمد حبیبی
۱۴۰۰/۰۴/۰۵
خیییییییییلی خوب بود
<< 1 2 3 4 5 6 >>
👋 سوالی دارید؟