نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی اسب رقصان - جوجو مویز

فرنوش ف
۱۴۰۰/۰۶/۲۴
عالی داستان جذابی بود
هما باقری
۱۳۹۹/۱۲/۱۹
خیلی خوب بود
راوی هم بسیار ماهرانه داستان را روایت میکرد
M.m
۱۴۰۳/۱۱/۲۴
مثل تنام کتاب‌های دیگر جوجو عالی بود
ریحان موسی
۱۴۰۰/۰۵/۲۹
خیلی قشنگ بود دوست نداشتم تموم بشه
ابوالفضل خراسانی
۱۳۹۹/۱۰/۲۶
عالی بود ممنون از زحماتتون
Mitra Roosta
۱۳۹۹/۰۹/۱۹
عالی بود خیلی لذت بردم
atata izad izad
۱۳۹۹/۰۸/۱۱
خیلی خیلی خیلی عالیه
مهرسا آل بویه
۱۴۰۵/۰۳/۱۷
عااالی بود عاااالی
K Vahabzadeh
۱۴۰۳/۰۷/۰۵
میتونم بگم علی بود
<< 1 2 
👋 سوالی دارید؟