نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی مامان من نمیتونم بخوابم - بریجت راب

النا حسین پور
۱۴۰۰/۰۶/۲۷
خیلی قشنگ و خنددار بود
محدثه محمدی
۱۴۰۰/۰۶/۲۱
برای نوجوانان کسل کنندس
وجیهه بهارستان
۱۴۰۰/۰۶/۱۲
ممنون از صدا و موسیقی کتاب راضی بودم
مریم یاراحمدی
۱۴۰۰/۰۶/۰۹
عالییی بود چقدر پسرم خندید بااین کتاب
دل‌آرا مهابادی
۱۴۰۰/۰۵/۱۴
اصلا جالب نبود. نه داستانش نه کلامش
فرزانه شمائی
۱۴۰۰/۰۵/۰۶
عالی بود خیلی دوسش داشتم
مبینا مصلحت جو
۱۴۰۰/۰۴/۲۶
عالی بود لذت بردم💜💗
Sh ...
۱۴۰۰/۰۴/۱۱
کتاب عالی وخیلی خنداربود
سمیه محمد باقری
۱۴۰۰/۰۴/۰۷
داستان خوبی بود صدا گزاریش عالی بود
احمد جعفرپور
۱۴۰۰/۰۲/۲۳
آموزنده است برای بچه ها
مری رسولی
۱۴۰۰/۰۲/۰۷
براسرگرمی بچه‌ها خوبه
آریانا ایرانی
۱۴۰۰/۰۱/۳۱
جالب و شنیدنی برای قبل از خواب بچه ها
زهرا کاظمی
۱۴۰۰/۰۱/۲۸
خیلی خوب بود من لذت بردم
ساناز غلام زاده
۱۴۰۰/۰۱/۲۵
با دخترم دوتایی خواندیم خوشش اومد
لیلا پوریان
۱۴۰۰/۰۱/۲۰
برای بچه‌های ۳ تا ۶ سال خوب
Eli Radin
۱۴۰۰/۰۱/۱۹
واسه بچه‌ها موقع خواب خوبه
پریا صفایی
۱۴۰۰/۰۱/۱۸
خوب بود
داستان شب خوبی
ممنون
Sepid Ghadamgahi
۱۴۰۰/۰۱/۱۳
معناداربودوزیبا تشکر
معصومه لطفی
۱۴۰۰/۰۱/۱۲
واقعا مفید و کاربردی بود. سپاس
ضحا ابراهیم زاد
۱۴۰۰/۰۱/۱۱
عالی بود خیلی خوب بود 👌🌺🌺🌺
Amir Khkaboud
۱۴۰۰/۰۱/۰۷
خیلی زیبا پسرم با شنیدنش سریع خوابید
سنا عباس پور
۱۴۰۰/۰۱/۰۵
بد نبود برای مادرم میخونم
سیده مریم سیدی زاده
۱۳۹۹/۱۲/۳۰
برای دخترم گذاشتم گوش کرد عالی بود 👌
Nazaninzahra Shavandi
۱۳۹۹/۱۱/۲۰
عالیه من تا اخر گوش دادم باحاله
زهرا .....
۱۳۹۹/۱۱/۱۶
عاللللللللییییییییییییییییییییییی
صدرا بیجارچیان
۱۳۹۹/۰۹/۱۵
برای من که 12سالم بود جالب بود خیلی
وحیده رجبی اردشیری
۱۳۹۹/۰۹/۰۳
سلام
ممنون بابت توجهتون به بخش کودک
null null
۱۳۹۹/۰۸/۱۳
ﺷﻴﻮﻩ ﺧﻮاﺏ ﺣﻴﻮاﻧﺎﺕ ﺭا ﺧﻮﺏ ﺗﻮﺻﻴﻒ ﻛﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩ
عرشیا مروی اصفهانی
۱۳۹۹/۰۸/۰۶
خیلی زیبا بود مناسب برای قصه شب بچه ها
Fatemeh T
۱۳۹۹/۰۴/۰۶
عالی بود، بهترین نرم افزار کتابراه✔✔✔
ali keshmiri
۱۳۹۹/۰۴/۰۵
خیلی بد بود اصلان خوب نیست لطفااینجور داستان‌ها رو منتشر نکنید
Raha Ardeshiri
۱۳۹۹/۰۳/۲۴
خیلی خوب نبود برای سنش خیلی بچگانه بود
امیرعلی هنرمند
۱۳۹۹/۰۳/۲۳
حرف‌های تکراری می‌زدن
سارا و صبا آزادی
۱۳۹۹/۰۳/۰۸
باحال بود واسه​ نی نی ها
زهره صفری
۱۳۹۹/۰۲/۰۹
یه داستان آموزنده و زیبا🌹👌🏻
نازنین اشرفی
۱۳۹۹/۰۱/۲۵
این کتاب جالب‌ترین کتاب است
نسرین محمدی اروجه
۱۳۹۸/۱۰/۲۸
مفید واسه مادران گرامی
دلوین
۱۴۰۴/۱۱/۲۶
خوب بود سرگرم میکنه
انسیه سادات قاضی
۱۴۰۴/۱۱/۱۶
بدک نبود😳😳😳😳😳
سما ملکی
۱۴۰۴/۱۱/۰۸
خیلی داستان خوبیه
فاطمه جوکار
۱۴۰۴/۱۱/۰۸
خیلی خوبه این کتاب
دنیا
۱۴۰۴/۰۹/۱۲
واقعا صدا هم عالیه
خاطره فندرچی
۱۴۰۴/۰۴/۰۱
دخترم دوست نداشت
شهرکی
۱۴۰۳/۱۱/۱۳
پیشنهاد میکنم تتت
الهام کاشی
۱۴۰۳/۰۸/۲۸
کتاب نسبتا خوبی بود
آیلار درخشی
۱۴۰۳/۰۵/۲۶
کتاب خیلی خوب هست
یونی کورن
۱۴۰۳/۰۱/۱۹
پسرم با لذت گوش داد
sanaz ettehadi
۱۴۰۲/۰۹/۲۳
خیلی قصه زیبایی بود
ayda
۱۴۰۱/۰۹/۲۵
خیلی جالبه عالیه 😁
معصومه خاوری
۱۴۰۱/۰۹/۲۰
خیلی کم اما باحال
<< 4 5 6 7 8 9 10 >>
👋 سوالی دارید؟