نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی مامان من نمیتونم بخوابم - بریجت راب

Ava m
۱۴۰۴/۱۲/۰۱
قشنگه ولی کاش یکم صدای مامانش بهتر بود
معصومه خضرلو
۱۴۰۴/۱۱/۰۴
عالی بود واقعا خوشم اومد وراضی بودم
parand mardani
۱۴۰۴/۱۰/۱۱
کتاب موزیکال با داستان کوتاه آموزنده
Parvin.b1371 Baygi
۱۴۰۴/۱۰/۰۴
خوبه باعث میشه پسرم بخوابه
آرزو شفی خدایی
۱۴۰۴/۰۹/۲۲
فکر کردم میترسه ولی خوب بود
Hasan nemati
۱۴۰۴/۰۸/۲۶
سلام کتاب بسیار آموزنده و خوبی است.
منا دهباشی
۱۴۰۴/۰۸/۲۵
داستان خوبی برای خوابیدن بچه هاست
آزاده زینالی
۱۴۰۴/۰۸/۲۲
دخترم دوستش داشت. ممنون از نویسنده
علی فلاح پوز
۱۴۰۴/۰۸/۱۵
سلام. اموزنده بوداین داستان
مهراج زندوی
۱۴۰۴/۰۷/۲۰
اگر داستان بیشتری داشت عالی بود
Zahra Karimy
۱۴۰۴/۰۷/۱۸
برای بچه‌ها بامزه بود
Shadi Nazari
۱۴۰۴/۰۱/۱۳
برای بردارم گرفتم جالب بود
Niloofar Zolfigol
۱۴۰۳/۱۲/۱۷
حتما این کتاب را مطالعه کنید💕
صبا رضایی
۱۴۰۳/۱۲/۱۰
خیلی خوب بود ولی کوتاه بود
Farnoosh Mehdigholi
۱۴۰۳/۰۹/۰۴
کتاب جالبی برای بچه‌ها بود
محسن لک
۱۴۰۳/۰۸/۲۴
کتاب خوبیه، راوی عالی
فربد شیخی
۱۴۰۳/۰۶/۳۱
کتاب عالی برای کودکان هستش
لیلا یعقوبی
۱۴۰۳/۰۵/۲۷
دخترم‌خیلی دوسش داره
مینا پارسا نیا
۱۴۰۳/۰۵/۲۶
عالی بود بسیار مفید برای کودکان
الهام شعبانی
۱۴۰۳/۰۵/۱۶
پسرم ارتباط خوبی باهاش برقرار کرد
درسا مشدئی
۱۴۰۳/۰۳/۱۵
برای بچه‌ها خیلی جالبه
لیلا امیری
۱۴۰۳/۰۳/۱۳
بد نیست تقریبا خوب بود
شهلا عباسی
۱۴۰۳/۰۳/۰۲
خوب بود دخترم دوست داشت
پگاه
۱۴۰۳/۰۲/۱۶
سرگرم کننده و آموزنده
Gilda bhi
۱۴۰۳/۰۲/۰۸
عالی بود ممنون از دوبله خوبتون
مانلی سبزی پور
۱۴۰۲/۱۲/۲۸
باسلام؛ بسیار خوب بود متشکرم
سوگند زنگنه
۱۴۰۲/۱۱/۱۸
بهانه گیری خیلی بدع یچه ها
هدیه رحمانی
۱۴۰۲/۱۱/۱۰
عالی خیلی خوب بود
رویا نوری
۱۴۰۲/۰۹/۲۶
آموزنده هست پسندیم مناسب تا 3 سال
ف
۱۴۰۲/۰۹/۲۲
خیلی خوب توضیح میداد
Zahra arab.gh
۱۴۰۲/۰۹/۱۹
برای دختر شبها میزارم خیلی دوستش داره
محبوبه سعید
۱۴۰۲/۰۹/۱۸
عالی دست نویسندش درد نکه
سمیه درخشان
۱۴۰۲/۰۸/۲۸
بامزه بود. دختر م خیلی خوشش اومده بود
فاطمه طالبی
۱۴۰۲/۰۸/۲۵
عالی بود. برای خواب کودک تاثیرگذار هستش.
سپیده
۱۴۰۲/۰۸/۱۲
خوب بود بچم با شنیدنش زود خوابید
Samane Shahghasemi
۱۴۰۲/۰۸/۰۵
بدنیست خیلی عالی بود
رهرا عرفانیان
۱۴۰۲/۰۳/۲۵
کوتاه بود اما عجیب تاثیر داره روی پسرم
sanazi
۱۴۰۲/۰۱/۰۹
آموزنده و سرگرم کننده برای بچه ها
نسترن سیار
۱۴۰۲/۰۱/۰۲
مشکل تمام مادر‌هایی که کودک نخواب دارن
اسلامی
۱۴۰۱/۱۲/۱۶
پسر سه سالم از این قصه خوشش اومد
ف . پاسخی
۱۴۰۱/۱۲/۱۲
خیلی برای کوچولوی عزیزم دلچسب نبود
mehdi rezghi
۱۴۰۱/۱۲/۰۸
برای خواب کودکار بسیار خوب است با تشکر
ساجده بهمنی
۱۴۰۱/۱۱/۲۱
خیلی خوب بود صدای گوینده بسیار عالی بود
حمید فریدی
۱۴۰۱/۰۸/۲۸
بسیار عالی بود
حتما گوش کنید
کیانا فاسونکی
۱۴۰۱/۰۸/۱۸
خیلی خیلی جالبه حتما گوش کنید
سهیلا مهدوی
۱۴۰۱/۰۷/۲۵
جز قشنگترین کتاب‌های صوتی بود
منیر زارعی
۱۴۰۱/۰۷/۱۵
دختر من خیلی دوست داشت و جالب بود
نوشین پوری
۱۴۰۱/۰۷/۱۰
داستان بسیارجالبی برای کودکانمان
KIAN کاظمی
۱۴۰۱/۰۶/۲۳
کتاب خیلی خوبی بود، وخیلی من را اگاه کرد
ن شاهی
۱۴۰۱/۰۶/۱۹
کتاب خوبی هست پسرم دوست داشت
<< 2 3 4 5 6 7 8 9 10 >>
👋 سوالی دارید؟