نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی برادران کارامازوف (با صدای سه بعدی) - فئودور داستایوفسکی

راشین مظفری
۱۴۰۰/۱۱/۱۸
وقتش رسیده بود که از کتابهای خودیاری به رمان‌های اصیل پناه ببرم و با عمق عواطف و احساسات شخصیتهای این شاهکار عظیم روحم رو تلطیف کنم و غذای روحم رو با مواد خامی که این کتاب در اختیارم قرار میداد خودم تهیه کنم...
مریم اکبری
۱۳۹۹/۱۲/۲۹
نکات اخلاقی و معنوی‌ای که داستایوفسکی از زبان سالک بیان میکرد برام جالب بود؛ عشق ورزیدن، آرامش، دروغ نگفتن، بحث‌هایی که درباره خداوند بود. گویا در همه اعصار ذهن انسان درگیر این مسائل است. لحن و صدای گوینده نیز عالی بود.
سیدروح اله موسوی شالی
۱۳۹۹/۱۱/۱۷
شاهکاری از داستایوفسکی.
شاید کمی جزئیات رو بیش از تحمل برخی مخاطبین شرح داده یا تقابل مابین برادران بر سر دیدگاه فلسفی شون رو کمی بیش از حوصله شنونده شرح داده باشه ولی به تمام معنا رمانی ست فاخر
Bbj Jbj
۱۳۹۹/۰۲/۰۶
عالی بود. یکی از عمیقترین کتابهایی که خوندم. با اینکه طولانیه ولی اگر علاقه مند به فلسفه باشید مشتاقانه تا انتها پیش می‌رید. صدای گرم و قوی اقای سلطان زاده یکی از مهمورین نقاط قوت کتاب صوتی هست.
Mostafa Morshedi
۱۳۹۸/۱۰/۱۶
راوی عالیه، فصل بندی فایلها اشتباهه و تکراری هم توش هست
خود داستان یه جاهاییش خیلی خسته کننده میشه، مثلا جاهایی که خیلی یه جزییات در مورد مسایل دینی یا اجتماعی زمان رمان مینویسه واقعا زیادی تکرار میکنه
مائده خزائلی
۱۴۰۵/۰۲/۰۸
درود. من کلا کتابهای داستایوفسکی رو بسیار می پسندم و خیلی دوست دارم. مخصوصا که با صدای آرمان سلطان زاده باشه. من کتاب ابله رو هم با صدای آقای سلطان زاده گوش کردم و اون کتاب هم بی نظیره.
غلامرضا حدت
۱۴۰۴/۰۲/۰۴
اگه این کتاب رو خونده باشی؛ گوش دادن به نسخه صوتی علی الخصوص با صدای استاد سلطان زاده شدیدا توصیه میشه! اگر هم برای اولین بار داستان را میشنوید: پس از مدتی دوباره داستان را بشنوید!
Moozhan H
۱۴۰۳/۱۲/۲۲
کتاب بسیار پیچیده با جزییات بود بسیار قوی نوشته شده ولی به نظرم در انتها ان بسیار کلیشه‌ای تمام شد. البته نتیجه گیری درستی داشت ادم به فکر میبرد ولی در واقعیت چنین دلایلی قابل قبول نیست.
mamad dehghan
۱۴۰۳/۱۲/۱۷
سلام و درود وقت بخیر توضیحات زیادی درموردش نوشتم اما همه رو پاک کردم و فقط میخوام یک جمله بنویسم (این اثر با این ترجمه و این اجرای شگفت انگیز ارزشش رو داره که بدنیا بیام و بشنومش و بمیرم)
امیر مرادی
۱۴۰۳/۰۹/۰۳
این گنجینه، رمانِ مورد علاقه دکتر ویتگنشتاین شاگرد و جانشین پروفسور راسل بود. و برخی نظریاتش مانند بازی‌های زبانی و شمّ خوب در دانش را از رمان مذکور اقتباس نمود. و متاثر از شخصیت سالک زوسیما بود.
صامت
۱۴۰۳/۰۶/۰۲
سلام کیفیت صدا و روایتگری عالیست، ممنون از دست اندرکاران این محصول تاثیرگذار و جالب، متن هم ملقمه ای از داستانی گیرا، دیدگاه های تامل برانگیز درباره ی زندگی و مرگ و روابط بین انسانی ست.
المیرا امینی
۱۴۰۳/۰۵/۰۸
یکی از بهترین ها بود مخصوصا با این اجرای صوتی واقعا خیلی جذاب و شنیدنی بود. در ادامه بگم که دارم برای سومین بار این کتاب رو گوش میدم و سه باره لذت میبرم. عاشق ایوان کارامازوف هستم.
نازنین شریفی
۱۴۰۳/۰۳/۰۸
مثل بقیه آثارش پر از زیاده گویی و دور شدن از اصل مطلب واقعا شایسته اینهمه تعریف و تمجید نیست
کتابی پر از شخصیتهای جور واجور که رشته داستان را از دست خواننده بیرون میکند من اصلا دوست نداشتم
معصومه مولایی
۱۴۰۳/۰۲/۲۸
عالی بود ولی خیلی طولانی هست بحث های مذهبی داشت و کمی فلسفی بود من دلم می خواست زود به نتیجه برسم ولی طول و تفسیر زیادی داشت در کل انتظاری که داشتم را براورده نکرد. ولی برای مطالعه کتاب بدی نیست
mahur alizadeh
۱۴۰۳/۰۲/۲۲
به نظر بنده کتاب پر از جمله‌های فوق العاده و تامل برانگیز هست ولی به خاطر طولانی بودن شایدم یکم هم خسته کننده بشه بعضی قسمت‌ها، پیشنهاد میکنم بعد شنیدن این کتاب نقدش رو هم مطالعه کنند
میثم شفیعی
۱۴۰۳/۰۱/۱۸
دوست دارم بگم بهترین کتاب تاریخ بشریت؛ همراه کیفیت خوب راوی و موسیقی؛ در این کتاب داستایوفسکی اوج احترام را به مخاطب و رنج های انسانی می گذاره و با ظرافت تمام شما رو به یک سفر انسانی می بره
الهام نوشی
۱۴۰۲/۱۱/۱۹
قلم و شیوایی کتابهای داستایوفسکی که بر همگان مبرهن هست. اما طولانی بودن این کتاب و زیادت شخصیتهاسنگینی متن فقط با صدای گیرا و قوی جناب سلطانزاده ممکن میشد. دست مریزاد به ایشون و تیم کتابراه
amirbostony
۱۴۰۲/۰۴/۱۹
باورم نمیشد کسی بتونه جواب سوالاتم رو بده❗️باورم نمیشد یک فصل رو ٧ بار گوش کنم❗️باورم نمیشد که آخرای کتاب برای بعضی از شخصیتها، دلتنگی کنم❗️چقدر لذت بردم. پیش بسوی جنایت و مکافات...
هومن بهارمست
۱۴۰۲/۰۳/۲۸
کتابی بسیار دلنشین و آموزنده جدال هوا و حوس با نفس و سرشت پاک انسان، درس عبرت برای اعمال انسانها، حب و بغض انسانها، کینه و نفرت، پاکی و انسانیت، عشق و نفرت، کلا من واقعا دوست داشتم
حسین بیرانوند
۱۴۰۱/۱۰/۱۱
جایی که ایوان متوهم میشه کتاب از ماهواره‌های تو فضا میگه!!!!! تاریخ انتشار برادران کارامازوف سال1880هست در صورتی که اولین ماهوراه سال1957رفته بالا؟!! جریان از چه قراره؟ این نسخه اصلیه؟
حمیدرضا اسدیون
۱۴۰۱/۰۹/۰۲
عالی. خیلی از دیدگاههای جناب داستایوفسکی از زبان شخصیت‌های داستان روایت می‌شود. توصیه میکنم به گفتگوی دو برادر کوچکتر با دقت بیشتری گوش دهید. پیشگویی‌های معجزه آسا از آن در خواهید یافت.
Abbas
۱۴۰۱/۰۷/۱۵
یک شاهکار بینظیر کلاسیک. روابط انسانی به اشکال مختلف به زیبایی به تصویر کشیده است. به نظر من ماندگار آرین اثر داستایوفسکی. لبریز از خشم تفکر نوع دوستی و نمایش آن‌ها به انسان از خود رانده شده امروز
mohammad babaei
۱۴۰۱/۰۶/۲۴
کتاب خوبیه. آموزنده ست. هرچند که من هدفم از خوندن کتاب سرگرمیه چون دنیای این روزهای ما و آدمای گرگ صفت این دوران به اندازه‌ی کافی انسان رو با کارهاشون به تجربه و آگاهی اجباری نایل میکنند.
Mahshid Banikamali
۱۴۰۱/۰۵/۲۲
روزی روزگاری مولانا بدنیا می‌آید، روزی فئودورداستایوسکی، روزی ماکس ریختر.... و روزی آرمان سلطان زاده که داستان رنج انسان بودنش را به بهترین آوا بگوش مان می‌رساند.... ممنون آقای سلطان زاده
Omid Kamari2836
۱۴۰۱/۰۲/۲۲
داستایفسکی نویسنده نیست یه جامعه شناس و یه روانشناسه البته تو کتاباش مردم روسیه رو جوری جلوه داده که انگار شرافت براشون از همه چی مهمتره و نگذریم از کتابخانی اقای سلطان زاده که جذابیتو دو چندان میکنه
ازیتا پراینده
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
بینظیر بود. چقدر من رو به فکر برد چقد درگیر احساس مختلف شدم و چقدر لذت بردم. صد در صد به تمام کتاب خوان‌های حرفه‌ای پیشنهاد میشه اما اگر در شروع کتاب خوانی هستید نه ممکنه برای شما خسته کننده باشه
مریم شجاعى
۱۴۰۰/۰۷/۲۲
لحظه اى در خواندن یا شنیدن این کتاب تردید نداشته باشید، بى نظیر است و فراموش نشدنى.
جناب آقاى سلطانزاده بزرگوار دستمزیزاد و خسته نباشید و خداوند به شما براى ادامه ى این مسیر توان مضاعف بدهد. 🌸
Mehdi Khodayari
۱۴۰۰/۰۱/۰۷
راستش خیلی شنیدم کتاب خوبیه
و خریدمش
اما انقدر کتاب سنگینی بود ک نتونستم باهاش ارتباط برقرار کنم، و نصفه رها کردم، امیدوارم‌ی روز دیگه بتونم تمومش کنم، بعد کتاب‌های دیگه م ک خیلی جذاب تره،
سروش آقایی
۱۳۹۹/۱۲/۲۴
روایتی طولانی با رویکرد فلسفه توصیفی و اگزیستانسیالیسم که در آن داستایوفسکی با شخصیت پردازی ناب مسائل عمیق این حوزه را مطرح کرده و در همه جای کتاب خواننده را به تامل پیرامون آن‌ها وا میدارد
آرش حقیقی
۱۳۹۹/۱۲/۰۴
دوستانی که جنایت و مکافات را خوانده‌اند میدونند چقدر برادران کارامازوف خواندنش واجب و لذت بخش است چون فضا بسیار شبیه جنایت و مکافات است و بسیارپخته تر عمل کرده دایستایوفسکی
سعیده اکبرنژاد
۱۳۹۹/۱۲/۰۱
داستان زندگی خانواده کارامازوف که هر یک از این برادرها نماد بخشی از روح انسان هستند فوق العاده جالب و تاثیرگذار بود. امتیازات از نظر من
گوینده 10/10
نویسنده: 9/10
مترجم: 9/10
امین احمدمیرى
۱۳۹۹/۰۷/۲۰
برای اجراهای آرمان سلطانزاده هر چی بگی می‌ارزه. استاد خوانش کتابهای سخت و پر اسم و نام. هر شخصیتی رو چنان درمیاره که بی نیاز از توجه به نام‌ها دستتون میاد وسط داستان کی گفت و چی گفت.
علی رضا قطبی
۱۳۹۹/۰۶/۲۹
این اولین کتاب صوتی بود که من گوش کردم هنوز بهش فکر می‌کنم و با شخصیت‌های رمان درگیر هستم حتما این کتاب رو پیشنهاد می‌کنم ولی ذهنی ازاد می‌خواد و تمرکز زیاد موقع گوش دادن
amb bbz
۱۳۹۹/۰۶/۲۰
pdf رو میتونین مجانی دانلود کنین👌
البته اگه اهل کتاب صوتی باشین این کتاب میتونه بهترین تو عمرتون باشه
این کتاب شاهکار داستایوسکی بسیار جذاب فصیح و.. است
بهیچ وجه ضرر نمیکنین
سارینا مظاهری
۱۳۹۹/۰۲/۳۰
هنوز کامل نخوندمش ولی تا اینجاش که خوبه صدای راوی دلنشینه و خیلی خوب و حرفه‌ای جملات رو ادا میکنن. البته اینم باید بگم تا بخش دوم کتاب چهارم خبری از صدای سه بعدی نبوده!
محمدرضا رهنما
۱۳۹۹/۰۲/۳۰
بسیار لذت بردم. این رمان قطعا شاهکاری است جهانی و آرزوی من این بود که این رمان را بخوانم و مایه خوشحالی است که توانستم با صدای اقای سلطان زاده عزیز این شاهکار ادبی را بشنوم😊
آرمین
۱۳۹۹/۰۱/۱۰
فوق العاده بود هم کتاب هم گوینده فقط یه مشکل کوچیک اونم اینکه اگه برای کاراکترهای زن گوینده خانم باشه خیلی بهتره. گوینده صداشو زنانه میکنه ادم موهای تنش سیخ میشه: D
محبوبه یعقوبی
۱۳۹۹/۰۱/۰۴
شک نکنید که کتاب بسیار زیباییست من کتاب فیزیکی رو چندین سال قبل خودم. ماجرای سه برادر است، کل داستان تقریبا در سه روز اتفاق می‌افتد و روایتش تقریبا سه جلد به طول می‌انجامد.
نیما امید
۱۳۹۸/۱۱/۲۲
ترجمه استاد پرویز شهدی بسیار خوب و روان بود، چون ترجمه‌های معروف دیگه روهم خونده بودم، و صدای گوینده هم لازم نیست بگم که چقدر عالی و با تجربه ادا شده، واس این کار خیلی زحمت کشیده بود،
هادی محمدزاده
۱۴۰۵/۰۳/۰۷
روش داستایوفسکی اینه که فلسفه خودشو در قالب دیالوگ بین کارکترهای داستانش بیان میکنه، در مدح این اثر همین بس که نیچه بزرگ میگه من روانشناسی رو از داستایوفسکی آموختم. درود💞
Pegah
۱۴۰۵/۰۲/۳۰
با توجه به نظراتی که خوندم انتظار بیشتری از کتاب داشتم. شاید هم سلیقه من نیست، نیمه کتاب هستم خیلی کسل کننده هست ….. به هر حال حتما تمامش میکنم و نظر قطعی خودم رو میدم …
Matin
۱۴۰۴/۱۲/۱۹
برادران کارامازوف قرار بود یک مجموعه شش جلدی باشه که مرگ به داستایفسکی بزرگ امان نداد و این یکی از حسرت‌های زندگی من بود که قرار بود چه شاهکاری خلق کند ولی حیف...
سپیده
۱۴۰۴/۱۲/۱۱
کتاب خیلی قشنگیه ولی چون طولانیه و کلا رمانهای داستایوفسکی تعداد کاراکترها و اسامی زیاد هست ممکن اوایلش گیج کننده باشه اما به مرور عادت میکنیم. خوانش و اجرا عالی
Freshte Bazri
۱۴۰۴/۱۱/۱۷
هیچ کلمه ای نیست که این کتاب بتونه توصیف کنه؛ چون فوق العاده است و واقعا لذت بخش!! فضای کتاب هم قابل درک هست. و اما خوانش که نقطه مثبتش هست و بهترین خوانش بود بنظرم.
مهرانا
۱۴۰۴/۱۰/۰۱
در یک کلام بی نظیر و من بسیار ممنونم از کتابراه که این امکان رو داده در خلال یک سری کارها بشه مطالعه کرد و همچین آثار بزرگی رو در لیست کتاب‌های مطالعه شده قرار داد 🌱
Mr.Modara
۱۴۰۴/۰۸/۲۸
یکی از شاهکارهای داستایوفسکی که صدای جناب سلطان زاده به جذابیتش افزوده…. فاجعه هر آن ممکن است پیش بیایدپول همیشه به کار می‌آید مردی که پول دارد همه جا یک مرد است
عسل ازاد
۱۴۰۴/۰۸/۱۴
کتاب بی نظیر و با شخصیت‌های شگفت انگیز بود که در هر دیالوگ بویژه وکیل مدافع و دادستان، ایوان و شیطان سرشار از دیدگاه‌های ناب و تکان دهنده بود، بی اغراق بهترین اثر داستایوفسکی است
Debora
۱۴۰۴/۰۶/۰۳
مگه میشه درباره کتابهای داستایوفسکی این غول رمان نظر داد. بی شک هر اثر ایشان معجزه‌ای در نوع خودش شگفت از نویسندگی است. معرکه بود. پر از پیچیدگی پر از فلسفه و درس و عبرت.
زینب داودی
۱۴۰۴/۰۲/۲۹
خود کتاب که بی نظیره و البته برای کتاب‌های داستایوسکی باید پرحوصله و مشتاق بود، صدای آقای سلطان زاده هم مثل همیشه بی نظیر و جذاب و باعث میشه صد برابر آدم بیشتر لذت ببره از کتاب
mozhgan
۱۴۰۴/۰۲/۲۲
تمام آثار داستایوفسکی عالی هستند نویسنده با داستانهای که نوشته به صورت نامحسوس مخاطب را محک میزند و روان درمانی میکند. به جرات میتوان گفت یکی از بهترینها در هر قرنی است.
<< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 >>
👋 سوالی دارید؟