نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی ملت عشق (چهل قانون عشق) - الیف شافاک

Navid Khaledi
۱۳۹۸/۱۲/۱۰
گوینده رضا عمرانی، خیلی عالی به گویش کتاب پرداخته. ولی ترجمه خیلی جالب نیست. جاهایی حتی تحریف شده.
عاطفه بهزادی
۱۳۹۸/۱۱/۱۹
خیلی کتاب جذابی بود واقعا لذت بردم از گوش دادنش... راوی خیلی خوبی هم داشت
Maryam Tara
۱۳۹۸/۱۱/۰۱
آمیخته‌ای از عشق و عرفان و سنت و مدرنیته، با قلمی جذاب، و صداگذاری زیبا
مرتضی مومنی
۱۳۹۸/۱۰/۰۴
من هیچی. نمی‌تونم بگم به جز این عالیه عالی. با روح و روان ادم بازی میکنه واقعا. این. قابل. لمس بود برا من
احمد توکلى
۱۳۹۸/۰۸/۱۰
پایان خوب بود ولى به زیبایى شروع و متن داستان نبود. کار گوینده بسیار عالى بود.
Hanieh Khanjari
۱۳۹۸/۰۸/۱۰
اگه به جای درسای عمومی این کتاب و تدریس میکردن تو دانشگاها شاید خیلییییییی جلوتر بودیم!بی نظیره...
حجت عباسپور
۱۳۹۸/۰۷/۰۷
بعداز این کتاب زنگی آدم به دو بخش تقسیم میشه قبل از این داستان و بعد از این داستان
sepideh sadri rad
۱۳۹۸/۰۶/۲۵
همه چیز عالی بود هم کتاب پر محتوا و بسیار زیباست.
همچنین صدای زیبای جناب عمرانی بسیار برای من دلنشین است.
Sima seyfi
۱۴۰۵/۰۳/۰۵
شاهکار بود من هنوز بین کتاب خانه گاهی این کتاب و فصل‌ها رو میخونم
امین محمدی
۱۴۰۵/۰۲/۲۶
رمان سلیقه‌ی شخصی من نیست و در اسناد تاریخی محتوا به گونه‌ی دیگری ذکر شده است
محسن بیات
۱۴۰۴/۱۱/۰۲
وقتی موقع این رسیده باشه که بخوای خلاف اونچه که تاحالا دریافت کردیو بیابی
ملیحه حیدرنیا
۱۴۰۴/۱۰/۲۲
کتاب صوتی خوبی بود به خصوص داستان سرایی که گویندگان کرده بودن
asma soleymani
۱۴۰۴/۰۷/۱۱
دوسش داشتم خیلی وقت بود که میخواستم بخونمشو چقدر شخصیت شمس رو دوست داشتم
امید طاهری
۱۴۰۴/۰۷/۰۷
عالی و بی نظیر مخصوصا صدای هنر پیشه‌ها من لذت کامل بردم کلا زندگیمو عوض کرد
محدثه دباغ
۱۴۰۴/۰۶/۲۴
به جرات میتونم بگم زندگیتون به قبل و بعد خوندن این کتاب تقسیم میشه.
70Rahafadaei
۱۴۰۴/۰۶/۰۷
اصلا جای هیچ حرفی نیس برای ملت عشق از شنیدن و خواندنش هیچ وقت سیر نشدم
طاهره امیدی
۱۴۰۴/۰۵/۲۱
بسیار عالی. ده‌ها بار گوش دادم. صدای بسیار زیبا و دلنشینی دارند.
zahra moradi
۱۴۰۴/۰۵/۱۹
من خیلی این کتاب و دوست دارم
صدا و لحن خوندن آقای عمرانی هم عالیههه
پوریا آریامنش
۱۴۰۴/۰۳/۰۴
این کتاب خیلی ساده و روان به ما میگه که منیت تو این جهان معنایی نداره.
آرزو کیاسروش
۱۴۰۴/۰۱/۰۵
به نظرم هرکی دنبال یه راه برای زندگیش این کتاب رو باید بخونه 🙋🏻‌♀️
مینا کریمی
۱۴۰۳/۱۲/۱۷
خیلی دلنشین وجذاب بود وخیلی گویندگی قوی داشت واقعا لذت بردم از خوندنش،
احمد عابدی
۱۴۰۳/۱۲/۱۳
کتابه بی نظیریه ادم به فکر فرو می‌رود و برای ادامه کتاب بسیار مشتاق هستی
فهیمه خیری
۱۴۰۳/۱۱/۲۴
از نظر من این کتاب باید بی نهایت چاپ شود و هر کسی باید یکبار این کتاب را بخواند
۰شهرام ۰فرمانی
۱۴۰۳/۱۱/۱۸
خوب بود وبرای من که اطلاعات زیادی نسبت به شمس ومولانا نداشتم کاربرد داشت
سیاوش
۱۴۰۳/۱۱/۰۶
خوب بود فقط صدای گوینده شخصیت حال نبود در ضمن مفاهیمش زیاد ایده آلیستی بود
ندا رفیعی
۱۴۰۳/۱۰/۰۹
من چندین بار گوش کردم راوی فوق العاده بود که جذابیت کتابو کلی بالا برد
سمیراخباز
۱۴۰۳/۰۸/۱۱
بسیار عالی پراز کد کتابی که هروقت گوش میکنی چیزهای جدیدی می‌آموزی
محمد رضا رجائی
۱۴۰۳/۰۶/۲۲
احتیاجی به توضیح نداره
کتابی عالی که بصورت خیلی زیبا صوتی شده
منیره پرکار
۱۴۰۳/۰۶/۱۵
دوست داشتم دوباره گوش کنم این کتاب بی نظیره آن رو به همه توصیه میکنم
فاطمه محمدی
۱۴۰۳/۰۶/۰۶
عالی بود. کتابی زیبا و نوشته ها و واگویه هایی بدون اغراق لذت بردم
فهیمه محمدخانی
۱۴۰۳/۰۵/۱۹
فوق العاده بود و بسسسیار آموزنده. توصیه میشه.
حتی صدای اقای عمرانی عالی بود
ژاله رفیعی
۱۴۰۳/۰۵/۱۵
واقعا عالی و آموزنده بود تاثیر زیادی روی دیدگاهم به زندگی و اطرافیانم داشت
مرضیه شیخی
۱۴۰۳/۰۵/۰۷
کتاب خییلی خوبی ست من چندین بار گوش کردم و هربار برام تازه بود
Mohammad Abbase
۱۴۰۳/۰۴/۲۸
بسیار عالی متن‌ها بسیار عمیق و قابل تامل است ادمو به فکر فرو میبره
Hamid Rafie
۱۴۰۳/۰۴/۱۵
تکمیل کننده ملت عشق و مناسبه، کسانی که دنبال کامل کردنه کتاب قبلی هستن
هادی یزد
۱۴۰۳/۰۴/۱۵
این کتاب بهترین کتابی هست که گوش کردم و حال من را دگرگون کرد
معصومه شرافتی
۱۴۰۳/۰۳/۱۷
بسیار عالیه از اون دطت کتابهایی هست که دلت میخواد یکجا گوش بدی همه رو
سمانه علمایی
۱۴۰۳/۰۳/۱۲
عااالی بود 🤍✨ صدای راوی عالی بود 🤍‌ای کاش من هم شمسم رو پیدا کنم 😅✨
رضائیان
۱۴۰۳/۰۲/۲۴
بهترین کتابی بود که شنیدم صدای گوینده و داستان عالی بود خیلی لذت بردم
ایمان کاویان
۱۴۰۳/۰۱/۱۷
کتاب خوبی بود هر چند اگر بست دو داستان به هم زیاد ارتباط نداشت
مهرناز زرگری
۱۴۰۳/۰۱/۰۵
پر از حس خوب عالی دلنشین دوست داشتنی، با خوندنش هدیه خوبی که میتونی به خودت بدی
حسین جعفری
۱۴۰۳/۰۱/۰۵
سلام. کتاب بسیار خوب و مفیدی هست و با صدای بسیار خوبی خوانده شده
دلی
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
یعنی یه کتاب به تمام معنی عالی
در قالب داستانش خیلی آموزنده بود
مهدی بابایی
۱۴۰۲/۱۲/۱۴
با خواندن این کتاب مسیرم عوض شد و به سمت عرفان و معرفت الهی بیشتر علاقه مند شدم
Mohsen Zafari
۱۴۰۲/۱۲/۰۹
شاید فراتر از باور باشه، شاید بگم یه ماورایی بود اما دوسش داشتم. جذاب بود
محمد امین صابریها
۱۴۰۲/۱۱/۰۵
یک جورهایی زندگی تخصصی الا را بیان میکنه ولی اول باید کتاب ملت عشق رو خونده باشید
Ziba D
۱۴۰۲/۰۶/۲۴
بهترین کتابی بود که مطالعه کردم واقعا دانش و انگیزه آدمو قوی میکنه
احمد عاقل
۱۴۰۲/۰۶/۱۳
واقعا ملت عشق شاید برای خیلیها‌ی داستان باشه ولی از نظر من‌ی راهنماست
نجمه صفری
۱۴۰۲/۰۵/۱۰
فوق العاده است. خیلی جذاب نوشته شده. گوینده عالیه. صداهای متن خیلی خوبه.
سینا
۱۴۰۲/۰۵/۰۸
بینهایت کتابی زیباست، غیرقابل وصف
ممنون از صوت زیبا و دلنشین آقای عمرانی
<< 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 >>
👋 سوالی دارید؟