نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی ملت عشق (چهل قانون عشق) - الیف شافاک

سمیه شریعتی
۱۳۹۸/۰۶/۱۶
عالیه. بی‌وقفه خوندمش و برا هرکس که گوش میکرد تعریف میکردم
مینا توتونچی
۱۳۹۸/۰۶/۱۳
بسیار عالی و بی‌نظیر، من با خواندن این کتاب واقعا متحول شدم 🙏
سحر پورشمی
۱۳۹۸/۰۵/۲۹
کتابی در باب معنی واقعی زندگی ست و نثری روان و صریح دارد.
Noora K.f.r
۱۳۹۸/۰۵/۱۸
یکی از عالیترین نرم افزارهای کتاب همراه هست سپاسگذارم
فرشاد محبی
۱۳۹۸/۰۴/۱۵
کتاب ملت عشق عالی بود
Hhtt
۱۴۰۵/۰۱/۲۵
یک اثر بسیار زیبا که از شنیدن ان لذت میبرید
فائزه حسینی
۱۴۰۴/۱۱/۰۷
بسیار عالی و لذت بخش بود ممنونیم از زحمات شما
رضا اسماعیلی اقدم
۱۴۰۴/۱۰/۱۴
عالی هستین عالی هستم شکر خدا یعنی بهتر ازاین نمیشه
ساغر
۱۴۰۴/۰۸/۲۶
خیلی کتاب مفید و خوبی بود لذت بردم و کارایی خوبی داشت
جمشید عباسی
۱۴۰۴/۰۷/۱۷
عالی بود به همه این کتاب را برای خواندن پیشنهاد میکنم
مجید نیک مهر
۱۴۰۴/۰۶/۱۶
متن عالی صدا گوینده با محتوا تطبیق نداره
سودابه امینی
۱۴۰۴/۰۵/۲۸
انقدر این کتاب قشنگه فقط لذت میبرم از شنیدنش
عبدالوحید شاهمیری
۱۴۰۴/۰۵/۲۶
کتاب خوبی بود لذت بردم ممنون از زحمات شما
S.ghani
۱۴۰۴/۰۳/۳۱
هنوز کامل گوش ندادم ولی تا جاییکه خوندم راضی ام
شیما کریمی نسب
۱۴۰۴/۰۳/۰۶
بسیار زیباست احسنت بشما کتابراهی هاای عزیز
داوداقامحمدی
۱۴۰۴/۰۱/۰۷
عالی بود جهت خودشناسی وشنلخت مسیر زندگی کمک بزرگیست
شکوفه هاشمی
۱۴۰۳/۱۲/۲۳
عالیه من‌ دوبار خوندم و هربار برام جذاب بود
عادل رمضانی
۱۴۰۳/۱۲/۲۰
واقعا نظرم راجب به شمس تبریزی و مولانا کاملا عوض شد
مرتضی نظری
۱۴۰۳/۱۲/۱۶
کتابی که نیاز به نظر نداره، واجب المطالعه...
رقیه گودرزی
۱۴۰۳/۱۲/۰۲
خیلی کتاب خوب جذابیه، مخصوصا با صدای عالی گوینده☺️☺️
فاطمه عرب
۱۴۰۳/۱۱/۲۳
مرسی از گوینده عالی بودداستان بسیار جذاب و آموزنده ای بود
Ahmad ebrahimi
۱۴۰۳/۱۱/۰۹
سلام واقعا کتاب عالی گیرا پیشنهاد میکنم حتما بخونین
Samsinarose
۱۴۰۳/۱۰/۲۵
با مبانی این کتاب موافق نیستم، لذا نپسندیدم
امین آقایی
۱۴۰۳/۱۰/۲۳
هربار که خوندمش حالم بهتر شد و آدم بهتری شدم
سروش ادریسی عراقی
۱۴۰۳/۱۰/۱۶
عالی بود. سفر قشنگی در تاریخ آن زمان بود.
آرش پورچراغ
۱۴۰۳/۱۰/۰۹
خیلی کتاب خوبیه هر چیز دیگه‌ای بگیم گم لطفی کردیم
سعید ص
۱۴۰۳/۱۰/۰۶
نگاه نویسنده با دیدِ حقیر همسو نبود. سپاس از تیم کتابراه.
هدیه جهان بین
۱۴۰۳/۱۰/۰۵
دو داستان زیبا در کنار هم لذت بردم و با این کتاب زندگی کردم
زهرا ربیعی
۱۴۰۳/۰۹/۱۸
عالی و آموزنده. همچنین کتاب‌هایی بیشتر شود.
نجمه موسوی
۱۴۰۳/۰۸/۱۲
هرکس میخواد عشق خدا تو قلبش پرنگ بشه این کتاب عالی است
فرزانه
۱۴۰۳/۰۶/۲۰
چقدر این کتاب قشنگ زندگی نامه رو توضیح داده
Davood Mir
۱۴۰۳/۰۶/۱۱
لذت بخش ودل نواز مخصمصا با صدای جناب عمرانی
آسیه عدنانی
۱۴۰۳/۰۵/۳۱
کتاب زیبا و آموزنده‌ای بود، چهل قانون کاربردی بود
مریم نجفی
۱۴۰۳/۰۴/۱۰
در خور کل زندگیم افکارم حوادث گوینده هم بسیار عالی
farah
۱۴۰۳/۰۴/۰۸
گوینده عالی است و انسان را به قعر داستان می‌کشاند
مهسا جعفری
۱۴۰۳/۰۲/۲۷
خیلی خیلی خیلی جذاب بود کاش زود تر میخوندمش
حسین پورمهدی قایم مقامی
۱۴۰۳/۰۲/۱۳
کتاب فوق العاده ایی که میتوان عشق و عقل را درک کرد
عقیل پیمانی
۱۴۰۳/۰۲/۰۵
کتاب از همه نظر عالیست محتوا، متن، گویندگان
محمد شجاعی
۱۴۰۳/۰۱/۳۰
عالی حیف که حضرت مولانا رو کشور همسایه به اسم خودش ثبت کرد
amir
۱۴۰۳/۰۱/۰۵
فوق العادست، انسان رو به عالم مبهم و مدموز معنای وجود میبره
بابک سبحانی
۱۴۰۲/۱۲/۱۲
عالی برای دوستانی که به معنای ساده عرفان می‌اندیشن
مارال علیپور
۱۴۰۲/۰۹/۲۳
عالیه خیلی دوستش دارم تا حالا دوبار گوش کردم
Mahbod Abyari
۱۴۰۲/۰۷/۰۱
عالی بود. اما ارتباط گرفتن با داستان یکمی سخته
زهرا گرجی
۱۴۰۲/۰۶/۲۶
کتابی بی نظیر با گویندگی بی نظیر و عالی
Asal
۱۴۰۲/۰۵/۲۹
خیلی کتاب خوبیه. ارزششو داره گوش کنید. یه داستان باحال.
لیلا ا
۱۴۰۲/۰۴/۰۹
عالی بود هم متن کتاب هم صدای آقای عمرانی
فاطمه بسطام
۱۴۰۲/۰۴/۰۳
عاشقانه و عارفانه، عشق و منطق را به جدل میکشد
taymaz 91
۱۴۰۲/۰۳/۱۲
واقعا کتابی هست که چند بار باید خواند
حتما پیشنهاد میکنم
سمانه سوری
۱۴۰۲/۰۳/۱۰
کتاب خوبی هست ولی نوشتاریش ادم رو بیشتر تو فکر میبره
ناهید رئیسی عزیزی
۱۴۰۲/۰۳/۰۵
نیست بالاتر از این کتاب آموزنده قشنگ دل چسب
<< 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 >>
👋 سوالی دارید؟