نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی مسخ - فرانتس کافکا

الهه گبستانی
۱۴۰۳/۰۶/۲۴
کتاب‌های کافکا توی یه لول دیگن
احسان توانا
۱۴۰۳/۰۳/۲۹
از بزرگترین شاهکارهای تاریخ ادبیات
مریم حضرتی
۱۴۰۳/۰۳/۲۰
کتاب فوق‌العاده و وزین
حامد واحدی
۱۴۰۳/۰۱/۰۸
دوست داشتم. کوتاه و عمیق
Nooshin Tanbakooie
۱۴۰۲/۱۱/۲۹
کتاب بسیار زیبا و لذت بخشی بود
Ali Kalantar
۱۴۰۲/۰۹/۲۹
عجیب و جالب بود
مخاطب خاص خودشو داره
راز گرانپایه
۱۴۰۲/۰۲/۱۸
کیفیت و خوانش بسیار عالی
رضا یعقوبی
۱۴۰۱/۱۰/۰۹
کتابی فلسفی و گویندگی عالی
Siamak Alizadeh
۱۴۰۱/۰۹/۲۳
باب میل من نبود... نپسندیدم
مائده سیانکی
۱۴۰۱/۰۸/۳۰
عالی بود مخصوصا با صدای اقای سلطان زاده
sashar yeldiz
۱۴۰۱/۰۷/۲۱
متوسط زیاد جالب نبود
علی کوچکی
۱۴۰۱/۰۳/۱۳
لذت بردم و نتیجه گرفتم
امیر پیراحمدیان
۱۴۰۱/۰۱/۱۰
کتابی ادبی با محتوای عالی از نویسنده
نفیسه زائری
۱۴۰۰/۱۲/۱۲
این داستان برام جذاب بود
فاطمه ت
۱۴۰۰/۱۱/۰۹
کتاب فوق العاده‌ای بود در این سبک
Amir Gh
۱۴۰۰/۰۹/۱۹
کتاب واقعا تاثیر گذار
raheleh yektafar
۱۴۰۰/۰۸/۰۴
کتاب جالبی بود
با ذهن شما بازی میکرد
ونوس س
۱۴۰۰/۰۵/۲۲
صدا گذاری عالیه داستان هم گیراست
مهدی اجل
۱۴۰۰/۰۵/۱۳
بشنوید که ارزشمند است
محمد فربخش
۱۴۰۰/۰۴/۲۶
فصل اول بخش اول و دوم یکی هستند؟؟!
میثم بختیاری
۱۴۰۰/۰۲/۰۹
خیلی جالب بود باید با تمرکز خوند
یاسر قجر
۱۴۰۰/۰۲/۰۵
اصلن نتونستم باهاش ارتباط برقرار کنم
کیمیا یوسفی
۱۴۰۰/۰۲/۰۴
صدای گوینده و طرز بیانش عالی بود
Marjan Roohi
۱۴۰۰/۰۱/۲۲
خیلی خیلی قشنگ بود 😍😍
شهرزاد شعبان
۱۴۰۰/۰۱/۱۷
عالی بود فوق العاده بود
Beh_______nam Barzi
۱۴۰۰/۰۱/۱۴
از بهترین کتاب‌هایی بود که خوانده ام
سید حجت موسوی
۱۴۰۰/۰۱/۰۳
جالب نیست، وقت تلف نکنید
Hadis
۱۳۹۹/۱۱/۰۶
عالی چقدر شبیه ب زندگی روزمره
عاطفه شهریاری
۱۳۹۹/۱۰/۱۹
واقعا عالی بود😍
میلاد مولائی فرد
۱۳۹۹/۰۲/۱۰
عالی و سرشار از مفهوم
footballone video
۱۳۹۹/۰۱/۲۴
اثر عالی و فاخریه
امیرحسین حسین زاده
۱۳۹۸/۱۰/۰۵
عالی بود، عجب صدایی 💎
حسین زیرک
۱۳۹۸/۰۷/۳۰
بسیار عالی 🌹🌹🌹
firooze abolmaali
۱۳۹۸/۰۴/۱۰
بسیار عالیهو مفید
کاربر SA
۱۳۹۸/۰۲/۱۱
کتاب خوبی بود ممنون از هدیه
مختار شفیعی
۱۳۹۸/۰۱/۲۴
داستانش خیلی جذاب نبود
Mohammad Khodadadi
۱۳۹۸/۰۱/۲۲
داستان جالبیه خوشم اومد....
moon like
۱۳۹۸/۰۱/۱۷
چه داستان آشنایی...
یاسین تقی زاده
۱۳۹۸/۰۱/۱۴
مرسی از کتابراه عزیز. جالبه.
سمانه امینی
۱۳۹۸/۰۱/۱۳
عالی بود ممنون از کتابراه
مانداناا حسینی
۱۳۹۸/۰۱/۰۹
داستان خوبی بود مچکرم😍
Afsaneh Mamnoon
۱۳۹۸/۰۱/۰۹
خیلی عالی بود
Najme Khani
۱۳۹۸/۰۱/۰۹
ممنون کتابراه 😍
Atapour
۱۳۹۸/۰۱/۰۹
ایول دمتون گرم
محمدجواد جلالی
۱۳۹۸/۰۱/۰۹
عالیه ممنون
رضا فرمانی
۱۳۹۸/۰۱/۰۹
برای افسرده‌ها اصلا توصیه نمیشود
Mrym Gh
۱۳۹۸/۰۱/۰۹
دوست داشتم عالی بود❤
Meisam Parsa
۱۳۹۸/۰۱/۰۸
ممنون از کتابراه
افسانه ا
۱۳۹۸/۰۱/۰۸
سپاس از شما
مهسا مسیبی سامانی
۱۳۹۸/۰۱/۰۸
بهترین عیدی😍❤
<< 1 2 3 4 5 6 >>
👋 سوالی دارید؟