نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی مسخ - فرانتس کافکا

Sara Shafiee
۱۳۹۹/۰۱/۲۲
قبلا چندین بار این کتاب رو خونده بودم و حالا شنیدم و باز هم لذت بردم ممنونم
Zahra Albast
۱۳۹۸/۰۷/۲۲
کتاب خیلی خوبیه و مخصوصا گوینده خیلی عالی خونده و موسیقی جذاب ترش کرده این کتاب رو 👌🏻
Parvane Saki
۱۳۹۸/۰۷/۱۱
عالی بود، داستان جذابی بود که باعث شد فکر کنم برای من چطور خواهد بود.
Fatemeh Yarahmadi
۱۳۹۸/۰۶/۱۰
عالیه به ویژه با صدای صدای آرمان سلطان زاده بی‌نظیر آقای سلطان زاده
امین بارانی
۱۳۹۸/۰۵/۲۵
کتاب مرموزی بود... احساس غریبی کردم... واقعأ خوندش توصیه میشه... ممنون
Sami Sami
۱۳۹۸/۰۵/۰۷
اینکه دیگه نظر دادن نداره
فرانتس کافکا نویسنده‌ی بزرگیست
خلیل منجزی
۱۳۹۸/۰۱/۰۹
درودوسپاس فر ازکتابراه واقعابهترین عیدی بودبرای کسانی که اهل کتابخوانی هستند
farhad no
۱۳۹۸/۰۱/۰۹
کتاب راه عالیه من تو برنامه‌های دیگه این همه تنوع رو ندیدم. ممنونم واقعا
hatef HY
۱۳۹۸/۰۱/۰۹
واقعا از صمیم دل از عوامل کتابراه تشکر میکنم که با این عیدی‌ها یه هدیه واقعا با ارزش رو به من داد.
Zahra Alipour
۱۳۹۸/۰۱/۰۹
متشکرم از عیدی‌های خوبتون، واقعا ممنون آدم تو عید بیشتر به کتاب خوندن تشویق میشه
میلاد عیسی پور
۱۳۹۸/۰۱/۰۹
عالی بود من خیلی وقته دنبال این کتاب بودم ممنون از کتابراه که این امکانو فراهم کرد
علی مالکی
۱۳۹۸/۰۱/۰۸
عالی، تجربه خوبی است. این آشنایی را مدیوندست اندر کاران، دست و دلباز هستیم. ممنون
احمد گودرزی
۱۳۹۸/۰۱/۰۸
متشکرم بسیار عالی
امیرحسین فلاحتی
۱۳۹۷/۱۱/۲۸
یکی از بهترین رمان‌های فلسفی
zahra ashrafpouri
۱۴۰۴/۰۵/۰۵
کتابهای این نویسنده توانمند همیشه جذاب بوده و لذت کتاب خوانی را دو چندان میکند
جواد براتلو
۱۴۰۴/۰۳/۲۲
فراتر از ذهنیت انسان دوران خود چی رو زندگی میکردی صادق هدایت
مهسا مهرابی
۱۴۰۳/۰۶/۰۲
ترجمه‌ای عالی و کتابی بینظیر، خصوصا با خوانش استاد سلطان زاده
ساغر کاشانی
۱۴۰۲/۰۱/۰۹
این کتاب آدم رو دیوانه می‌کنه! واقعا عجیب و خواندنی و در این حالت شنیدنی است.
محمد عباسی
۱۴۰۱/۱۱/۲۵
من خیلی نتونستم ارتباط بگیرم با این کتاب حتما از حد من بیشتر بوده
shahla sayahi
۱۴۰۱/۰۶/۲۲
عالی بود داستانی سورئال و غم انگیز خیلی تاثیرگذار بود
ممنون از کتابراه
Hadis Afarinesh
۱۴۰۱/۰۶/۰۹
خیلی خوشحالم‌ که تونستم نسخه صوتی این‌کتاب رو پیدا کنم، ممنون از کتابراه
سعید پایانی
۱۴۰۰/۱۱/۱۰
باید ب این سبک علاقه داشت تا لذت برد، من علاقه ندارم و لذتی نبردم
Marjan Shnia
۱۴۰۰/۰۴/۲۸
استاد کافکا مسخى نوشته و صادق خان هدایت ترجمه کرده و... چى ازین بهتر؟؟ 😱
منیره غنی زاده
۱۴۰۰/۰۳/۲۷
ممنون کتابراه
مسخ مغزترکونترین کتاب بود کاش زودتر خونده بودمش
الهام سلیمی
۱۳۹۹/۱۲/۱۷
من که متوجه نشدم این کتاب چی میگه. فقط داستان اولیش خیلی جالب بود به نظرم
مهیار(محسن) جهان رخشان
۱۳۹۸/۰۶/۱۸
صدا عالی. ولی جو منفی داستان دوست ندارم دو ستاره به کتاب منفی
Sepehr Khedri
۱۳۹۸/۰۵/۱۶
واقعا کتاب جالب و پر از نماد‌هایی که میشه تو زندگی دید.
Pooya Parsa
۱۳۹۸/۰۳/۱۵
اجرای خوب و کتاب خوب، من کامل تصور میکردم صحنه‌ها رو، سپاس
حمید یگانه
۱۳۹۸/۰۳/۱۰
هر نویسنده‌ی بزرگی از یک نقطه شروع می‌کند و آن نقطه مسخ کافکاست
Ali Yarahmadian
۱۳۹۸/۰۲/۲۴
شاهکاری بی‌بدیل... مطالعه نسخه خطی بشدت توصیه میشه..
rashid joon
۱۳۹۸/۰۲/۱۱
گره گوار سرش را از پشت در به حالت تصدیق تکان میداد. . .
sevda noornezhad
۱۳۹۸/۰۱/۱۹
من این فایلو رایگان دریافت کردم بهترین عیدی سال 98 بود مرسی
Amir Mhdi
۱۳۹۸/۰۱/۱۴
خیلی عالی و صدای عالی و کافکا که نیاز به توضیح ندارد. ممنون کتابراه
ادیب نجم الدینی
۱۳۹۸/۰۱/۱۲
بله بسیارمفیدوشیوامطالب یک کتاب بصورت صوتی بیان میگردد
منصوره حسنخانی
۱۳۹۸/۰۱/۰۹
قبلا مطالعه کردم و درباره‌اش شنیدم سپاسگزارم عالی بود
محمدعلی جمشیدی
۱۳۹۸/۰۱/۰۹
ممنونم از کتاب شما وازاینکه کتابخوابی راگسترش میدهید
noushin derakhshan
۱۳۹۸/۰۱/۰۹
شما سهم بزرگی تو فرهنگ سازی دارین من خیلی برای این کار ارزش قائلم👌👌👌
امیر هاشم زاده
۱۳۹۸/۰۱/۰۹
سلام نظری در مورد این کتاب ندارم با اینکه کلا گوش دادم ممنونم بازم ازتون
Fateme zand
۱۳۹۸/۰۱/۰۸
ممنونم ازتون بابت این دیدگاه قشنگتون برای ترویج کتابخونی من که به شخصه خیلی استفاده کردم
مجتبی خرسندی
۱۳۹۸/۰۱/۰۸
درود بر کتابراه عزیز و این کار ارزشمندش
hossein soltani
۱۳۹۸/۰۱/۰۸
عالودور عال
معصومه غضنفری نیا
۱۴۰۵/۰۲/۱۱
مسخ و باید خواند به هرحال حتی اگر نمیپسندید
مبینا منصور
۱۴۰۵/۰۱/۰۸
خوانش بعضی جاها مثل عبارت پرپشم اشتباه بود
Zahra.ydl
۱۴۰۴/۰۸/۱۶
داستان عجیب، بسیار عجیب. خوانش و ترجمه خوب بود
شعله گل مغانی
۱۴۰۴/۰۷/۰۴
نیاز به تفکر عمیق داره در عین حال جالب بود
شیاتیم آلن
۱۴۰۴/۰۶/۳۰
مسخ از اون کتاباییه که تو ذهنت نقش می‌بنده و می‌مونه
Niloofar Farhadi
۱۴۰۳/۱۱/۰۵
عجیب قشنگ بود البته بعد از تفهیم و باز شدن
مسیح سیفی
۱۴۰۳/۱۰/۰۹
یک کتاب عالی برای قدر هرچیزی که هستیم بدانیم
کیوان صالحی
۱۴۰۳/۰۵/۲۱
کتاب رو خوندم اگه بودم نظرم رو در موردش می‌دم
سجاد
۱۴۰۳/۰۴/۲۵
بد نیست
ولی آثار کافکارو زیادی بزرگ کردن
<< 1 2 3 4 5 6 >>
👋 سوالی دارید؟