نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی خرگوش عجیب و بزرگ - لی سانگ کیو

زکیه موسوی
۱۴۰۰/۰۱/۲۷
قصه خوبی داشت، صداپیشه‌ها هم کارشون خوب بود
فاطمه احمدی
۱۴۰۰/۰۱/۰۷
بچه هام این داستان را دوست داشتن مرسی کتابراه
زینب زینب
۱۴۰۰/۰۱/۰۴
خیلی مسخرس اصلا نخونید یک ستازه هم زیادیشه
حدیث سعادتپور
۱۳۹۹/۱۲/۱۶
خیلی خوب بود حتما بگیرید
طیبه 💚
۱۳۹۹/۱۲/۱۰
عالی بود نویسنده عزیز، ممنون
Reza Arabi
۱۳۹۹/۱۲/۰۳
خواهرم دوست داره
سحر کشکولی
۱۳۹۹/۱۱/۰۴
خیلی خوبه عالیه 😘😘😘
امیررضا جوادنوری
۱۳۹۹/۱۰/۲۹
ممنونم پسرم خیلی دوست داشت
موژان احمدی
۱۳۹۹/۰۹/۲۱
خوب بود ولی عالی نبود
غزل احمدی
۱۳۹۹/۰۷/۲۲
عالی نبود داستانش زشتتتت بود یک ستاره‌ام زیاده
HSM 5
۱۳۹۹/۰۶/۱۷
پسر من دوسش داشت...
ریحانه جون
۱۳۹۹/۰۶/۰۱
خوبه
بدرد بچه‌ها میخوره
Azar
۱۳۹۹/۰۲/۲۹
به نظر من خوب بود، بچه‌ها دوستش داشتند
شبنم الیوند
۱۳۹۹/۰۱/۲۱
قشنگ بود ساده و زیبا
فاطمه خزایی
۱۳۹۹/۰۱/۰۳
با دخترم گوش دادیم عالی بود
Ahmad Haydari
۱۳۹۸/۱۱/۰۳
خوب بود عالی بود😘😗😍😚😙
تارا خسروی
۱۳۹۷/۱۱/۰۳
اصلا جالب نبود
احمدرضا کورکی
۱۴۰۵/۰۴/۰۶
عالیه این داستان کتاب پسرم عاشقشه
معصومه رمضانی
۱۴۰۵/۰۳/۳۱
داستانش رو دوست نداشتم برام جالب نبود
احسان زکوی
۱۴۰۵/۰۳/۲۹
زیبا بود ممنون از کتابراه
سایا قاسمی اصل
۱۴۰۵/۰۳/۰۸
متوسط میدم بدک نبود🤞
Helma
۱۴۰۵/۰۲/۲۷
کتاب عالی و زیبایی بود
M.g
۱۴۰۵/۰۲/۲۰
داستان جالبی برای بچه هابود
مریم تنکابنی
۱۴۰۵/۰۲/۰۶
دخترم سه سالشه و برایش جالبه
فضه پورناصری
۱۴۰۵/۰۱/۲۷
دخترم دوستش داره فقط کوتاهه
امیر وکیلی دادخواه
۱۴۰۵/۰۱/۱۷
پسرم خوشش اومد و هرشب اونو گوش میده
مهدیه کاوه
۱۴۰۴/۱۱/۲۳
تا سن سه سال خوبه بزرگتر جالب نیست
مهناز م
۱۴۰۴/۱۱/۱۰
کتاب خوبیه دخترم دوسش داره
فاطمه جوکار
۱۴۰۴/۱۱/۰۸
کتاب جالبی بود دخرتم دوست داره
امیرعباس مطرقی
۱۴۰۴/۱۰/۱۵
کتاب در مورد دوستی و صمیمیت بود
نسترن غدیری
۱۴۰۴/۱۰/۰۶
برای بچه‌های کوچیک سرگرم کننده بود
دنیا
۱۴۰۴/۰۹/۱۲
خیلی داستان قشنگی بود واقعا عالیه
Hasan nemati
۱۴۰۴/۰۸/۲۶
سلام کتاب آموزنده و مفیدی بود.
ریحانه کیانی مهر
۱۴۰۴/۰۸/۲۵
کتاب خوبیه بچه هام دوست داشتن
معصومه قائدشرف
۱۴۰۴/۰۸/۲۲
خوب بود و شنیدنش خالی از لطف نبود
ثریا
۱۴۰۴/۰۶/۱۲
بسیار عالی و آموزنده بود
هاجرترکاشوند
۱۴۰۴/۰۵/۰۹
داستان جالبی بودکوتاه مختصر مفید
محمد جعفری
۱۴۰۴/۰۴/۱۱
ای کاش می‌گفت گرگ چطوری بود
ستایش
۱۴۰۴/۰۴/۰۹
بدک نبود برای بچه ها
مارال علوی
۱۴۰۴/۰۴/۰۲
همگی با هم میتونیم مشکلات رو حل کنیم
علی محمدی
۱۴۰۴/۰۱/۱۴
برای بچه‌های زیر ۵ سال عالی هست
Monir
۱۴۰۴/۰۱/۱۲
جالب بود پسرم خوشش اومد
حسینا بلوچ
۱۴۰۳/۱۱/۲۴
کتاب جالبی بود🥰حتما امتحانش کنید
ریحانه طالبی
۱۴۰۳/۱۰/۱۸
برایه بچه‌ها خوبه. خلاصه و کوتاه
R Kh
۱۴۰۳/۱۰/۱۲
دخترم خیلی دوست داشت، حتما گوش کنید
سارا
۱۴۰۳/۰۹/۱۹
سلام کتاب رو دخترم دوست داشت.
امیر حاجی زاده
۱۴۰۳/۰۹/۱۴
برای کودک زیاد جالب نبود
علی اردشیری
۱۴۰۳/۰۹/۱۱
عااالی بود بسیار زیبا
Zahra Ghasemi
۱۴۰۳/۰۸/۲۳
خوب بود ولی جذب بالایی نداشت
زینب انسان
۱۴۰۳/۰۷/۰۳
جالبه و برای بچه‌ها خوبه
<< 1 2 3 4 5 6 7 >>
👋 سوالی دارید؟