جستجو در
نصب اپلیکیشن کتابراه
دستهبندی کتابها
راهنمایی و پشتیبانی کاربران
شرایط استفاده
حریم خصوصی
درباره کتابراه
تماس با ما
نشر الکترونیک و انتشار کتاب
فرصتهای شغلی
ورود / ثبت نام
اپلیکیشن کتابراه
خانه
کتاب الکترونیک
ادبیات
ادبیات پارسی
ادبیات جهان
زندگینامه و خاطرات
شعر پارسی
نگارش و نویسندگی
سفرنامه
داستان و رمان
داستان و رمان ایرانی
داستان و رمان خارجی
اقتصاد و مدیریت
بازاریابی و فروش
مدیریت و رهبری
کارآفرینی
سرمایه گذاری و بورس
اقتصاد
روانشناسی
موفقیت و خودسازی
خانواده و روابط
ارتباطات
بزرگسال
کودک و نوجوان
تاریخ
ایران
جهان
اسلام
کودک
داستان
شعر
علمی و آموزشی
آموزش زبان
نوجوان
داستان و رمان
علمی و آموزشی
آموزش زبان
انگلیسی
آلمانی
چند زبانه
سلامتی و بهداشت
تغذیه، رژیم و تناسب اندام
درسی و کمک آموزشی
دبستان
متوسطه اول
متوسطه دوم
استخدامی
کامپیوتر
حقوق
علوم
عمومی
هنری
دین و آیین
انقلاب و دفاع مقدس
فنی حرفهای
کمیک
فنی و مهندسی
مجله
کتاب صوتی
ادبیات
ادبیات پارسی
ادبیات جهان
زندگینامه و خاطرات
شعر پارسی
نگارش و نویسندگی
سفرنامه
داستان و رمان
داستان و رمان ایرانی
داستان و رمان خارجی
اقتصاد و مدیریت
بازاریابی و فروش
مدیریت و رهبری
کارآفرینی
سرمایه گذاری و بورس
اقتصاد
روانشناسی
موفقیت و خودسازی
خانواده و روابط
ارتباطات
بزرگسال
کودک و نوجوان
تاریخ
ایران
جهان
اسلام
کودک
داستان
شعر
علمی و آموزشی
آموزش زبان
نوجوان
داستان و رمان
علمی و آموزشی
آموزش زبان
انگلیسی
آلمانی
چند زبانه
سلامتی و بهداشت
تغذیه، رژیم و تناسب اندام
درسی و کمک آموزشی
دبستان
متوسطه اول
متوسطه دوم
استخدامی
کامپیوتر
حقوق
علوم
عمومی
هنری
دین و آیین
انقلاب و دفاع مقدس
فنی حرفهای
کمیک
فنی و مهندسی
پشتیبانی
خانه
دستهها
کتابخانه من
خانه
›
کتاب صوتی
›
کودک
›
داستان
›
سرگرم کننده
›
کتاب صوتی خرگوش عجیب و بزرگ
›
نقد، بررسی و نظرات کتاب
نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی خرگوش عجیب و بزرگ - لی سانگ کیو
لی سانگ کیو
،
مرجان رزمی
دانی
،
آوارسا
دسته:
داستان سرگرم کننده کودک
کتاب صوتی
4.3
1043 رای
۵
۴
۳
۲
۱
پیشفرض
پیشفرض
جدیدترین
زکیه موسوی
۱۴۰۰/۰۱/۲۷
0
1
قصه خوبی داشت، صداپیشهها هم کارشون خوب بود
فاطمه احمدی
۱۴۰۰/۰۱/۰۷
1
0
بچه هام این داستان را دوست داشتن مرسی کتابراه
زینب زینب
۱۴۰۰/۰۱/۰۴
0
1
خیلی مسخرس اصلا نخونید یک ستازه هم زیادیشه
حدیث سعادتپور
۱۳۹۹/۱۲/۱۶
2
0
خیلی خوب بود حتما بگیرید
طیبه 💚
۱۳۹۹/۱۲/۱۰
2
0
عالی بود نویسنده عزیز، ممنون
Reza Arabi
۱۳۹۹/۱۲/۰۳
1
0
خواهرم دوست داره
سحر کشکولی
۱۳۹۹/۱۱/۰۴
2
0
خیلی خوبه عالیه 😘😘😘
امیررضا جوادنوری
۱۳۹۹/۱۰/۲۹
2
0
ممنونم پسرم خیلی دوست داشت
موژان احمدی
۱۳۹۹/۰۹/۲۱
2
1
خوب بود ولی عالی نبود
غزل احمدی
۱۳۹۹/۰۷/۲۲
2
2
عالی نبود داستانش زشتتتت بود یک ستارهام زیاده
HSM 5
۱۳۹۹/۰۶/۱۷
2
1
پسر من دوسش داشت...
ریحانه جون
۱۳۹۹/۰۶/۰۱
2
0
خوبه
بدرد بچهها میخوره
Azar
۱۳۹۹/۰۲/۲۹
1
1
به نظر من خوب بود، بچهها دوستش داشتند
شبنم الیوند
۱۳۹۹/۰۱/۲۱
2
1
قشنگ بود ساده و زیبا
فاطمه خزایی
۱۳۹۹/۰۱/۰۳
3
0
با دخترم گوش دادیم عالی بود
Ahmad Haydari
۱۳۹۸/۱۱/۰۳
1
0
خوب بود عالی بود😘😗😍😚😙
تارا خسروی
۱۳۹۷/۱۱/۰۳
4
3
اصلا جالب نبود
احمدرضا کورکی
۱۴۰۵/۰۴/۰۶
0
0
عالیه این داستان کتاب پسرم عاشقشه
معصومه رمضانی
۱۴۰۵/۰۳/۳۱
0
0
داستانش رو دوست نداشتم برام جالب نبود
احسان زکوی
۱۴۰۵/۰۳/۲۹
0
0
زیبا بود ممنون از کتابراه
سایا قاسمی اصل
۱۴۰۵/۰۳/۰۸
0
0
متوسط میدم بدک نبود🤞
Helma
۱۴۰۵/۰۲/۲۷
0
0
کتاب عالی و زیبایی بود
M.g
۱۴۰۵/۰۲/۲۰
0
0
داستان جالبی برای بچه هابود
مریم تنکابنی
۱۴۰۵/۰۲/۰۶
0
0
دخترم سه سالشه و برایش جالبه
فضه پورناصری
۱۴۰۵/۰۱/۲۷
0
0
دخترم دوستش داره فقط کوتاهه
امیر وکیلی دادخواه
۱۴۰۵/۰۱/۱۷
0
0
پسرم خوشش اومد و هرشب اونو گوش میده
مهدیه کاوه
۱۴۰۴/۱۱/۲۳
0
0
تا سن سه سال خوبه بزرگتر جالب نیست
مهناز م
۱۴۰۴/۱۱/۱۰
0
0
کتاب خوبیه دخترم دوسش داره
فاطمه جوکار
۱۴۰۴/۱۱/۰۸
0
0
کتاب جالبی بود دخرتم دوست داره
امیرعباس مطرقی
۱۴۰۴/۱۰/۱۵
0
0
کتاب در مورد دوستی و صمیمیت بود
نسترن غدیری
۱۴۰۴/۱۰/۰۶
0
0
برای بچههای کوچیک سرگرم کننده بود
دنیا
۱۴۰۴/۰۹/۱۲
0
0
خیلی داستان قشنگی بود واقعا عالیه
Hasan nemati
۱۴۰۴/۰۸/۲۶
0
0
سلام کتاب آموزنده و مفیدی بود.
ریحانه کیانی مهر
۱۴۰۴/۰۸/۲۵
0
0
کتاب خوبیه بچه هام دوست داشتن
معصومه قائدشرف
۱۴۰۴/۰۸/۲۲
0
0
خوب بود و شنیدنش خالی از لطف نبود
ثریا
۱۴۰۴/۰۶/۱۲
0
0
بسیار عالی و آموزنده بود
هاجرترکاشوند
۱۴۰۴/۰۵/۰۹
0
0
داستان جالبی بودکوتاه مختصر مفید
محمد جعفری
۱۴۰۴/۰۴/۱۱
0
0
ای کاش میگفت گرگ چطوری بود
ستایش
۱۴۰۴/۰۴/۰۹
0
0
بدک نبود برای بچه ها
مارال علوی
۱۴۰۴/۰۴/۰۲
0
0
همگی با هم میتونیم مشکلات رو حل کنیم
علی محمدی
۱۴۰۴/۰۱/۱۴
0
0
برای بچههای زیر ۵ سال عالی هست
Monir
۱۴۰۴/۰۱/۱۲
0
0
جالب بود پسرم خوشش اومد
حسینا بلوچ
۱۴۰۳/۱۱/۲۴
0
0
کتاب جالبی بود🥰حتما امتحانش کنید
ریحانه طالبی
۱۴۰۳/۱۰/۱۸
0
0
برایه بچهها خوبه. خلاصه و کوتاه
R Kh
۱۴۰۳/۱۰/۱۲
0
0
دخترم خیلی دوست داشت، حتما گوش کنید
سارا
۱۴۰۳/۰۹/۱۹
0
0
سلام کتاب رو دخترم دوست داشت.
امیر حاجی زاده
۱۴۰۳/۰۹/۱۴
0
0
برای کودک زیاد جالب نبود
علی اردشیری
۱۴۰۳/۰۹/۱۱
0
0
عااالی بود بسیار زیبا
Zahra Ghasemi
۱۴۰۳/۰۸/۲۳
0
0
خوب بود ولی جذب بالایی نداشت
زینب انسان
۱۴۰۳/۰۷/۰۳
0
0
جالبه و برای بچهها خوبه
<<
1
2
3
4
5
6
7
>>
👋 سوالی دارید؟