نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی خرگوش عجیب و بزرگ - لی سانگ کیو

آمیر حسین سفید فرد
۱۳۹۸/۰۹/۰۷
خرگوش کجاست؟ من اصلا در داستان اسم کانگورو را فقط شنیدم😠
متین شاه سنایی
۱۴۰۵/۰۳/۰۸
عالی کمک کردن به دیگران و خوبی کردن یاد داد
طاها
۱۴۰۵/۰۲/۲۲
کتاب از اینجا شروع شد که خرگوشی بود که بزرگ و عجیبی بود
حدیث محمودی
۱۴۰۵/۰۱/۲۳
برای نوه‌ام گوش کردم برایش تعریف کردم خوشش نیومد😭
معصومه خضرلو
۱۴۰۵/۰۱/۱۷
کتاب خوبی بود من من برا دخترم میذارم هرشب
آناهیتا شیرعلی
۱۴۰۵/۰۱/۰۳
بچه‌ام هرروز این قصه را می‌خواست گوش بده
سعادت عیسی بیگلو
۱۴۰۴/۱۲/۲۴
دخترم خیلی خوشحال شد از گوش کردن به این داستان زیبا
منیر زارعی
۱۴۰۴/۱۲/۱۹
عالی بود دخترم دوست داشت و لذت برد و بارها گوش کرد
نیوشا
۱۴۰۴/۱۲/۱۲
این داستان به بچه‌ها کمک کردن بهم رو یاد میده
نورا
۱۴۰۴/۱۰/۲۳
کتاب خوبی بود و اینکه من این کتاب رو دارم
یاشار اسدخان
۱۴۰۴/۰۸/۲۷
با مزه است. و خلاقیت داستان با آنکه کوتاه است، جذاب است
س دادگر
۱۴۰۴/۰۸/۰۷
خیلی گوینده‌ها تند حرف میزنن حس جذابیت رو از داستان گرفتن
ترانه
۱۴۰۴/۰۴/۲۵
قشنگ و بامزه بود
برای قبل از خواب بچه‌ها خوبه 👌🏻
فاطیما تیموری
۱۴۰۴/۰۴/۰۸
تو کتاب خوندن برا بچه‌ها خیلی کمک میکنه.... عالی بود
Hr
۱۴۰۴/۰۳/۲۰
خوب بود برای داستان‌های شبانه‌ی کودکان قبل خواب
بهناز خلیلی
۱۴۰۴/۰۲/۲۷
کتاب بانمکی مخصوصا برای کودک‌های ۱ساله تا۶ساله
زهرا چوبتاشانی
۱۴۰۴/۰۱/۰۱
خوبه اما فراتر از درک و تصور کودکان هستش‌
ارزو یدائی
۱۴۰۳/۰۵/۱۴
دخترم عاشقش شد. خیلی خوب بود ساختار داستان
شهرزاد مختاری
۱۴۰۳/۰۴/۱۷
خیلی خوب بود و سر گرم کننده بودو برای کودکان توصیه می‌کنم
Yass
۱۴۰۳/۰۴/۰۱
خوب بود بچه‌ها را سرگرم می‌کنه و اموزنده س
Nasrin Ghayratmand
۱۴۰۳/۰۱/۲۳
ساده و زیبا بود اتحاد و همبستگی رو به زبان ساده نمایش دادن
Shahrzad Rostami
۱۴۰۲/۰۹/۲۹
پسرم باید شبی یه بار این داستان رو گوش کنه خیلی دوسش داره
فائزه گودرزی
۱۴۰۲/۰۸/۲۱
عالی و آموزنده با زبانی روان برای بچه ها
یسنا مهرابی نژاد
۱۴۰۲/۰۸/۰۵
به نظرم این کتاب عالی بود و ۵ ستاره هم براش کمه
مقدم
۱۴۰۲/۰۴/۳۱
داستانش اونجور که به اسمش میاد جذاب نبود
z Nakhaei
۱۴۰۲/۰۴/۲۲
پسرم خیلی کتاب رو دوست داشت و چندین مرتبه براش خوندم
نونا
۱۴۰۲/۰۲/۱۰
خیلی جالب نبود بسیار ابتدایی و تکراری بود
سعیده کاس پور
۱۴۰۲/۰۱/۱۸
مفید برای کودکان ۲، ۳ ساله
صدا پردازی عالی
masome ghasame
۱۴۰۲/۰۱/۱۰
قشنگ بود ولی دوست ندارم دروغ به خورد بچم بدم.
مصطفی عالی پوریان
۱۴۰۲/۰۱/۰۳
سلام. برای کودکان کتاب خوب و اموزنده‌ای بود
لیلا جعفری
۱۴۰۱/۱۱/۲۶
آموزش کمک و همکاری با دوستان.... مفید و آموزنده بود
کوثر نجفی
۱۴۰۱/۱۱/۰۶
بسیار عالی بود
ومن از شنیدنش خیلی خیلی لذّت بردم
حنانه عنبری
۱۴۰۱/۱۱/۰۶
خیلی خوب بود راجع به یک خرگوش بزرگ بود❤❤🍓
م.ع
۱۴۰۱/۱۰/۱۲
داستانی قشنگ و دوست داشتنی برای بچه‌ها.
mohammad jaafaran
۱۴۰۱/۰۸/۲۲
خوب بود، ممنون.. برای داستانی شبانه و کوتاه برای کودکان خوبه
هیراد مریمی
۱۴۰۱/۰۸/۰۷
خیلی شیرین و دلچسب بود مخصوصا که طولانی نبود
Mostafa Nariman
۱۴۰۱/۰۷/۲۴
کتابش زیبا بود کودکان من بسیار خوششون امد
حکیمه بابایی
۱۴۰۱/۰۵/۰۵
من بزرگسال خوشم اومد. کودک که جای خودش رو داره.
Soraya alb
۱۴۰۱/۰۴/۲۴
کتاب خوبی بود وداستان جالبی داشت
پسندیدم
مریم یوسفی
۱۴۰۱/۰۳/۰۸
خیلی جالب بود ودخترم با این کتاب ارتباط خوبی گرفت
اسماعیل فتیحی
۱۴۰۱/۰۲/۰۸
کتاب برای نونهالان، کتاب صوتی مناسبی هست.
yaldah yabandeh
۱۴۰۰/۱۲/۲۸
عالی بود بسیار مناسب برای کودکان قبل از خواب
Fatemeh Mesgarha
۱۴۰۰/۱۱/۱۷
کتاب جالبیه. من از این کتاب خیلی خیلی خوشم اومد!
ستایش هاشمی
۱۴۰۰/۱۱/۱۶
کتاب داستان جلبی هست حتما گوش کنید و لذت ببرید ممنون
معصومه علیزاده
۱۴۰۰/۱۰/۳۰
خیلی باحاله بود اون جا که کرخوش گنده میاد باحاله
هیلدا نوری
۱۴۰۰/۱۰/۱۸
بد نیست ولی بچه دوست نداره بشنوه زود خسته میشه
معصومه نارویی
۱۴۰۰/۰۷/۰۴
حتماً برا بچه‌ها تون بگیرید و بذارید گوش کنن
سمیه جهانگیری
۱۴۰۰/۰۶/۱۸
جالب بود و سرگرم کننده، بچه‌های من البته زیاد دوست نداشتند
ahoo m
۱۴۰۰/۰۳/۱۰
عالی و بسیار کارا برای زمان خوابوندن بچه ها
مبینا مهمی
۱۴۰۰/۰۱/۲۹
عالی بود برای کودکانه خیلی خوب و آموزنده هست
<< 1 2 3 4 5 6 7 >>
👋 سوالی دارید؟