نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی خرگوش باهوش - مهدی آذر یزدی

روژان
۱۴۰۴/۰۵/۲۱
خیلی بد بودنپسندیدم😠
ستاره
۱۴۰۴/۰۴/۰۲
بچه هام دوستش داشتند ممنون از کتابراه
علی شاهسنایی
۱۴۰۴/۰۲/۲۰
عالی بود ولی قصه تکراری بود
Haniyeh Siavash
۱۴۰۴/۰۲/۰۸
خیلی جذاب نبود. دخترم جذب نشد
بهرام
۱۴۰۴/۰۱/۱۴
کتابی آموزنده برای کودکان
ندا مولایی
۱۴۰۴/۰۱/۰۸
سلام
پسرم خیلی دوست داشت💚💚💚💚💚
اسحاقی
۱۴۰۳/۰۹/۲۴
بد نبود اموزنده و برای بچه‌ها خوب بود
مائده محمدی فرانی و امید
۱۴۰۳/۰۸/۱۰
عالی بود دوست داشتم.
پگاه
۱۴۰۲/۱۲/۲۱
داستانی جالب و آموزنده
فتح اله اکبریان فر
۱۴۰۲/۱۱/۱۰
محتوای جالب و خوبی داشت
سوگند زنگنه
۱۴۰۲/۰۹/۰۵
ممنون از مهدی خان اذر یزدی
حسینی
۱۴۰۲/۰۸/۱۲
عالی بود دخترم خیلی دوست داشت
آرزو اجلالی
۱۴۰۲/۰۲/۱۱
کتاب جالبی برای کودکان هست
کیژان حسن نژاد
۱۴۰۱/۱۲/۲۷
می ارزد به گوش دادنش🖐
محمدهادی مومن
۱۴۰۱/۰۹/۲۸
عالی
دخترم صد بار گوش داده
ماندانا زیارتی
۱۴۰۱/۰۹/۲۵
دوست داشتم کتاب برای دخترم جذابه
Zahra Hossinzadeh
۱۴۰۱/۰۷/۰۸
داستان زیبا و مفیدی بود
سولماز موسی زا ه
۱۴۰۱/۰۶/۲۰
صداها کمی به دل نمینشستن
ن شاهی
۱۴۰۱/۰۶/۱۹
کتاب جالبی هست. پسرم موقع شب گوش میکنه
مهتاب عبدی
۱۴۰۱/۰۶/۱۸
ووروجک شیطون خیلی بلا بود
fariba homayoun
۱۴۰۱/۰۵/۲۱
خوب بود برای کودک مناسب است
وجیهه امیرزاده
۱۴۰۱/۰۵/۰۲
دخترم دوست داشت و راضی بود
Zahra
۱۴۰۱/۰۴/۲۳
خیلی داستان خوبی بود
اسماعیل رضائی
۱۴۰۱/۰۳/۳۰
خیلی خوب و هوشمندانه بود
مونا فتحی
۱۴۰۱/۰۲/۰۷
قشنگ بود این کتاب و جذاب
Noora Zolfigol
۱۴۰۰/۱۲/۱۷
این کتاب برو من قبلن
علی محمودی
۱۴۰۰/۱۲/۰۶
این داستان خیلی خیلی خوب بود
ww ssa
۱۴۰۰/۱۱/۲۹
من این داستانو قبلاً شنیدم
رمیصا سبکتکین
۱۴۰۰/۱۱/۱۱
کتاب خیلی خوبی هست ♥️
کیانا دلیر یساولی
۱۴۰۰/۱۱/۰۷
ازشما ممنونم خیلی خیلی خوب بود عالی بود
Zohre Babayi Babayi
۱۴۰۰/۱۱/۰۱
دخترم دوستش داشت خودمم کارتنشو دیدم
مرسانا سعادتی سعادتی
۱۴۰۰/۱۰/۲۳
کتاب خوبیه توصیه می‌کنم
لیلا جلینی
۱۴۰۰/۱۰/۱۷
سلام خیلی عالی بود😍
عاشقش شدم😀
فلور ثابتی
۱۴۰۰/۱۰/۱۳
از کتاب راه و گوینده کمال تشکر رو دارم
علی جعفری
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
خیلی جذاب بود وشنیدنی
Mahdi Shahvaran
۱۴۰۰/۰۶/۱۸
خوب هست خیر هست عالی نیست خوبه
آرام بیاتی
۱۴۰۰/۰۵/۱۸
عالی برای کودکان
علی شهریاری
۱۴۰۰/۰۳/۰۴
خیلی بد منکه حرفی برای گفتن ندارم 😶😶
Mohammad Mohammade
۱۴۰۰/۰۲/۲۸
عالیبود من خوندم
محمد رضا خوشاهی
۱۴۰۴/۰۷/۰۸
آموزنده و پرورشی
علی
۱۴۰۳/۰۸/۲۵
بچه‌ها دوسش داشتن
مهدی خاکی
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
برای دخترم گرفتم
شایسته
۱۴۰۲/۱۱/۱۸
سرگرم کننده بود.
فاطمه جلالی
۱۴۰۱/۰۹/۲۳
عالی و آموزنده بود
سمانه شاهون وند
۱۴۰۱/۰۵/۲۲
قصه جامع و عالی بود
فرحناز خلیل نژاد
۱۴۰۱/۰۴/۱۰
پسرم خیلی دوست داره
کیانا جلیلیان
۱۴۰۰/۱۱/۲۵
کتاب خوب وعالی بود
مریم فرامرزی
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
عالیه خیلی خوب بود
جنت جباری
۱۴۰۰/۰۹/۱۶
برا بچه ها خوب بود
هستی خلیلی
۱۴۰۰/۰۸/۱۹
💗. عالی بود
<< 1 2 3 4 5 6 >>
👋 سوالی دارید؟