نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی خرگوش باهوش - مهدی آذر یزدی

زهرا کاظمی
۱۳۹۹/۱۱/۱۹
خیلی خوب بود وقت اولش خیلی تحولاتی بود
مریم صابری
۱۳۹۹/۱۰/۳۰
پسرم دوست داشت وچند بار خواست ک تکرار بسه
فاطمه پارسا
۱۳۹۸/۰۲/۱۶
یکم قصه گو بیحال قصه میگه
نورا
۱۴۰۴/۱۰/۲۳
خیلی خوب بود. این کتاب خیلی آموزنده بود برای بچه‌ها ممنون
فاطمه رفیعی
۱۴۰۴/۰۳/۱۷
کتاب بسیار عالی بود و من از شمیدنش لذت بردم♥️♥️♥️
مریم مودت
۱۴۰۴/۰۱/۰۶
مهدی اذریزدی که حرف نداره، صداگذاری و... هم خوب بود
سمیه محمدی
۱۴۰۳/۱۰/۲۹
قصه‌ی جالبی داشت بچه‌ها قصه‌های حیوانات رو دوست دارن
فاطمه محمدی
۱۴۰۲/۰۳/۱۵
برای بچه‌ها خیلی مفیده من کتاب صوتی رو ترجیح میدم
Saso So
۱۴۰۱/۱۲/۰۳
کودک من دوستش داشت، قصه‌ی جذابی بود. ممنون
عبدالباسط حسینی ساعی
۱۴۰۱/۱۱/۲۷
برای بچه‌ها که نیاز به شنیدن داستان و قصه دارن عالیه
زهرا.ق.امیری
۱۴۰۱/۱۱/۰۷
این کتاب تجدید خاطرات برای من و کتاب جدید برای دخترم بود
آیلا ابوذری
۱۴۰۱/۱۰/۱۱
به نظر پسرم کتاب خوبیه خیلی براش جذاب بود
Mahdi Rezaee
۱۴۰۱/۰۸/۲۸
عالی مختصر و مفید،
روزی تو هم حلال تره
اسماعیل تتری دوبنداری
۱۴۰۱/۰۷/۰۴
کتاب خوبی هست ولی میتونست بهتر طراحی و نوشته بشه.
طلوع وحیدی
۱۴۰۱/۰۶/۰۹
انتظار جذابیت بیشتری را برای جذب بچه‌ها داشتم که میسر نشد
آقا طاها ص
۱۴۰۱/۰۳/۰۴
کتاب خوب و لذت بخشی بود من واقعا لذت بردم
زهره محمدیان
۱۴۰۱/۰۱/۱۰
بیش از ده بار دخترم گوش داده و لذت برده ممنونم کتابراه ❤🙏
مریم رستگار
۱۴۰۰/۱۲/۱۷
قشنگ بود و چه فکر خوبی کردن برای شکست شیر
اکرم باغبان
۱۴۰۰/۱۲/۱۰
خیلی خوبه که بچه‌ها رو از اول با خوندن کتاب مانوس کنیم.
RASHED EBRAHIMDOOST
۱۴۰۰/۱۲/۱۰
خیلی خوبه که کتاب کودک با این صداها رو برای بچه‌ها میزاری
دلارام مهدوی
۱۴۰۰/۱۲/۰۲
زیبا بود. من این داستان رو چند بار شنیدم.
محمدطه حسن آبادی
۱۴۰۰/۱۱/۰۹
عالی بود من قصه‌های مهدی آذر یزدی را خیلی دوست دارم
نسترن نظری
۱۴۰۰/۱۰/۲۹
اموزنده و جذاب بود شبا موقع خواب دخترم میذارم
محمد صالح فتاحی روزبهانی
۱۴۰۰/۱۰/۲۵
این داستان خوبی است البته بیشتر مردم این را شنیده اند
محمدرضا محمدیوسفی
۱۴۰۰/۰۹/۰۷
کتاب خوبی بود. ممنون از مهدی آذر یزدی
ساحره خراسانی
۱۴۰۰/۰۹/۰۱
عالی بود هم متن هم داستان خوب بود
مینا ایلدار
۱۴۰۰/۰۸/۳۰
بسیار کاربردی برای کودکان
رضا معروفی
۱۴۰۰/۰۸/۲۹
بدنبود در قسمت رایگان خوبه
سینا طاهری
۱۴۰۰/۰۸/۲۹
عالی بود حتما گوش بدید.
Hami Pakdel
۱۴۰۰/۰۸/۲۴
سلام من خوشم اومد ممنونم
فاطمه ضیایی
۱۴۰۰/۰۸/۱۵
عالیه فقط زشته‌ها بیا😆😆😆
عبدالحسین پورنظام
۱۴۰۰/۰۸/۱۵
متوسط می‌باشداین کتاب
زهرا شادمهر
۱۴۰۰/۰۸/۰۵
با مزه بود ممنون نویسنده گرامی
Rah Lee
۱۴۰۰/۰۷/۲۷
دوسش داشتم، من راحله‌ام 24ساله
sahar Ahmadi
۱۴۰۰/۰۷/۲۳
عالی بود خیلی خوب بود
پری رحیمی
۱۴۰۰/۰۷/۱۰
صوتی بچه‌ها بیشتر دوست دارن
حسین افشاری
۱۴۰۰/۰۶/۲۱
شیره رو فرستاد دنبال نخد سیاه 🤣
محمد ب
۱۴۰۰/۰۶/۲۱
خیلی خوب حتما بخونید
m ab
۱۴۰۰/۰۶/۱۶
عالی بود واقعا قشنگ بود💟
نسرین کمیجانی
۱۴۰۰/۰۶/۰۹
عالی بود واقعا ممنون
مریم یاراحمدی
۱۴۰۰/۰۵/۲۰
بدنبود ارزش یک بار گوش کردن و داشت
عباس شریف آبادی اسماعیلی
۱۴۰۰/۰۴/۱۳
داستان جالب بود و خوب بیان شده بود
آریانا ایرانی
۱۴۰۰/۰۳/۱۸
روح آقای آذریزدی شاد
Helia Amiri
۱۴۰۰/۰۳/۰۵
خیلییییییییییییی عالی بود
Elham Sabokbar
۱۴۰۰/۰۳/۰۴
داستان‌های صوتی برای بچه‌ها عالی هستند
Fariborz Faramarzi
۱۴۰۰/۰۲/۱۱
واقعا که دست مریزاد
نهال حسن پور
۱۴۰۵/۰۴/۰۴
خیلی خوب و مناسب برای قصه شب
امیر وکیلی دادخواه
۱۴۰۵/۰۱/۱۷
قصه قشنگی بود خیلی هم آموزنده بود
Sohil Sabori
۱۴۰۴/۱۱/۱۹
برای بچه‌ها عالی بود
زهرا ترزبان
۱۴۰۴/۰۸/۲۷
اینن داستان بسیار آموزنده بود
<< 1 2 3 4 5 6 >>
👋 سوالی دارید؟