نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی وبگرد 4: امضای ویروس - معین فرد
!َ۰=۰! ٪'^-^'٪
۱۴۰۵/۰۲/۲۵
72
سلام به خداوند صائب شگفتی ها امیدوارم خداوند بهترین داستان هارو به روی کاغذ و خودکار ما و شما پیاده کنه من مجموعه های شمارو دوس دارم من با باران سیاه سقوط مرگبار آشنا شودم قبلا وقت میکردم متنی میخوندم الان صوتی گوش میکنم خیلی عالیه معین فرد و گوینده های عزیز خیلی صدا گذاری هاشو دوس دارم ما منتظر شگفتی های بعدی هستیم آقای معین فرد شما خیلی عالی از شوک و هیجان استفاده میکنین من دوس دارم تو شگفتی های بعدی موجوادت وهم انگیز و دارای فتنه و فریب که صائب های مرگ اند رو اضافه کنین اکنون ک آدم ها پیشرفت کردن پرواز و گفتار جاری به اشیا مثلا هرچی قوی تر بتونن اشیا رو تغیبر بدن و بقیه موجودات و فضا هارو ام تغیبر بدین درختانی از جنس چوب و آهن یا مس شیشه ای که با ریختن تو نوشیدنی باعث انفجار میشه حیوانات و محیطی که دستخوش تغییر عجیب شودن به خاطر تراشه 😂🤣🌝 ((این قابلیت محدود) وقتی سطح زباله منفجر شودیش اینا میرین میپرسین کجا رفت بعدش اون دروغ میگه چون حقیقتا آشغاله 😏) آخب هرجوری دوس دارین ادامه بدین باحال و جالبه... خب خدا قوتدوس دارم ببینم میتونین وب گرد رو با سقوط مرگبار و باران سیاه رو طبق برخورد زمانی تو یه داستان با چند شخصیت اصلی در سفر هیجان انگیز برای نجات انسان ها یا یه طرح ممتاز جای بدین 🌝 که بیان به دنیای الان که انسان ها ربات یا تراشه ای نیست و شخصیت های اصلی از تعجب زیاد پیاده راه میرین و گمان میکنین که وسایل رو چه جوری پیدا کنن که مجذوب دنیای ما میشن 🤣😂🥲 اما دیری نگذشته تو دگرگونی از انسانیت به ربات و این تغییرا میبین که چی باعث این تغییر شوده و انسان ها چرا این تصمیم رو گرفتن یا هرجوری باز خودتون دوس دارین 🙂😐
سلام معرفی کوتاه داستان حول یه سری جوان میچرخه که برای تحصیل وارد دانشگاهی به نام موسسه شدن و برای پذیرش و تحصیل توی با چالش های رو برو شدن که داستان بسیار جالب و پر از فراز و نشیب داره زمان داستان، مربوط به اینده بشریت که بدن انسان ها با ماشین های کرومی جایگزین شده و عمر انسان طولانی و بیماری رهایی یافته اما از اونجایی که مشکلات همواره گریبان گیر انسان هاست مشکلاتی مثل منبع انرژی و پروتز های با کارایی مختلف برای هر کار و دزدان بدن و موجودات یاغی به نام سافند جان انسان ها رو تهدید می کنه و جایگزین مشکلات قبل شده نقد کتاب مثل نسخه های قبل شگفت انگیز ها و بالانس های خودش داره کار گویندگان هم خوبه و حس حال خوبی رو به ادم انتقال میدن انگار تو هم توی جمعشون داری تو اون مشکلات همراهشون می کنی تنها چیزی که آزار دهنده و به نظر بهش کم لطفی شده موزیک پیروزمندانه پیان هر فصل که بعضا به داستان اون فصل اصلا نمی خوره بهتر بود اهنگ پایان هر فصل یه آهنگ خنثی یا اهنگ هیجان انگیز مثل موزیک باران سایه بود اون با تم داستان هم خوانی داره نه موزیک پیروز مندانه است و نه بی ربط اهنگ پر از راز و یکم چاشنی استرس برای این کار زیبا هم به نظرم نیازه به انتخاب بهتره اهنگ پایان هر فصل یا اینکه هر فصل با توجه به موضوعش یه موزیک جداگانه داشته باشه اگه این نظر می خونی کتاب بخر و از ازش لذت ببر
1 سریال فرام نتیجه گیری بیشتری داره 2 بیشتر از 4 ماه منتظر نسخه صوتی بودم 3 دراسول و بقیه نیستن 4 احتمالا سال دیگه نسخه صوتی بعدی بیاد 5 چه فایده که تو یه روز تموم میشه و باید انگار روزه بگیریم مثلا دو روز صبر کنم بعد کتاب بخونم 6 بد ترین قسمت آخر بود چون وقتی قرار نیست هفته بعد قسمت بعد بیاد و در بهترین حالت شاید نوروز سال بعد بیاد اصلا همچین پایانی خوب نیست 7 قسمت قبلی خیلی قوی تر و بهتر از این قسمت بود8 صدای پس زمینه خیلی زیاده و گاهی متوجه صحبت هاشون نمیشم، صدای پس زمینه رو بیارید پایین تر نسبت به شخصیت ها تا کتاب اثر گذاری بهتری داشته باشه (البته نه زیاد که تاثیرش بره) 9 کتاب خوبیه داستان زیاد داره دنیاش بزرگه نویسنده حق داره دیر به دیر داستان بده، ولی اگه میدونستم این چند سال طول میکشه واقعا سمتش نمیومدم حتی اگه تمام هم می شد، در کل مشکل از کتاب و داستان نیست، مشکل از نویسندس که خیلی طولش میده10 در اتمام 9 بگم که نویسنده داره خلق میکنه پس ما هم با توجه به شرایط نباید زیاد... آره
سلام عرض ادب ممنون از جناب فرد و مجموعه کتابراه ماهیت و داستان کتاب را دوست داشتم ولی اینقدر داره کش داره میشه داستان و مدت انتشارشون اینقدر زیاده که از جذابیت داستان داره کم میکنه و باعث دلزدگی میشه امیدوارم که قبل از تخریب آثار این مشکلات رفع بشه این سه ستاره هم که کم دادم به این خاطر بود که این کتاب دیر منتشر شد و حجمش هم داره کم میشه ولی تاثیری توی کیفیت داستان نداشت و همچنین من با توجه به شرایط کاری صوتی گوش میدم که بازم تا انتشار نسخه صوتی چندین ماه طول میکشه و هنوز آثارهای دیگه خبری نیست از انتشارش؟! امیدوارم که موفق باشید
با سلام من خیلی بیش از حد منتظر این جلد بودم و چون تایم خوندن ندارم مجبور شدم صبر کنم تا نسخه صوتی رو اوکی کنید گوش نداده میگم عالیه چون من تمام کتاب های برادران فرد رو هر کدومش رو ده بار گوش دادم بازم برام تازگی دارن دمتون گرم ولی یه خواهش ازتون دارم یه کتابی که منتشر میشه خدایی خیلی زود نسخه صوتیش رو هم بذارید من روزی دو بار کتابراه رو چک میکنم تا بلاخره این اومد حالا خیلی وقته منتظر ددسگال سه هستم خیلی وقته انتظار میکشم دو تا هم جدید نوشتید نو انسان و جوینده 3 لطفاهر چه زودتر نسخه صوتی اونا رو هم اوکی کنید ممنون
سلام، خسته نباشید. مثل همیشه عالی، بی نظیر با صدای شگفت انگیزشون آقای یاور قوام فر, آقای حسین گودرزوند چگینی, آقای بهرام عباسی فرد، خانم طاهره زوار، خانم افسانه علی رضایی, خانم فاطمه حاجیوند, آقای حمیدرضا سیبدری، آقای هوشنگ جمشیدی, خانم نرگس چوپانی. تشکر میکنم (منتظریم که نسخه صوتی کتاب همه ی آنان از خدایان بودن ۳ و جوینده ۳ و سقوط مرگبار خاکستر سفید ۲ را بسازید) 🌹🌹🌹 صدا گذاری عالی، و داستان عالی، اونجا که کلاس ها شروع میشه، منو به فکر فرو میبره، از نویسنده، آقای معین فرد تشکر میکنم
سلام. دیروز خرید کردم اما هنوز شروع ب گوش دادن نکردم. چون برای بار دوم دارم مجموعه سقوط مرگبار رو گوش میدم و چیزای جدیدی این بار دست گیرم شده بنظرم هرکدوم از مجموعه ها ارزش حداقل دو بار گوش دادن رو دارن. بس ک جذاب و هیجان انگیزن. هیچ نقطه منفی ندیدم. اما سوالات زیادی هست ک مطمئنن تو فصلای بعدی ب جواب خواهیم رسید. در ادامه مطمئنم این جلدم مثل جلد قبل جذاب میشه. منتظر انتشار جلدهای بعدی مجموعه های دیگر هم هستیم. با تشکر از اساتید فرد عزیز🌸
سری کتابهای آقای فرد اینطوریه که انگار داری سریال هیجانی و میبینی که نمیتونی ازش دست بکشی طوری هیجان انگیز و پر از اتفاقای غیر منتظره است که اخر هر کتاب متوجه تپش بلند قلبت میشی برای من که اینطور بود و باکمال ناباوری متوجه میشدم این فصل هم تموم شد به این زودی؟؟ فضای دانشگاهی و حال و هوای دانشجویی و شخصیتهای اینقدر متفاوت باعث میشه یادت بره که کتاب تخیلیه. اگه دنبال هیجان هستید حالا دیگه کتاب خواندن هم جزو هیجانته
خیلی ممنون آقای معین فرد عزیز بابت جلد چهارم وب گرد واقعا هر روز کتابراه رو چک میکردم ک ببینم کی نسخه صوتی این جلد میاد 😍خیلی عالی بود و هر کدوم از کتاب هاتون داستان های جذاب خودشون دارن فقط میتونم بگم از عالی هم عالی تر بود منتظر نسخه صوتی کتاب مشترک شما و آقای امین فرد عزیز (نو انسان) هستم🫠 تشکر از دوتاتون بابت دنیای قشنگ و هیجان انگیزی که برامون خلق میکنین🙂
سلام من از دنبال کنندگان کتابهای صوتی شده آقای معین فرد هستم. ای کاش افکت های استفاده شده انقدر پشت سر هم تکرار نشن. میدونم فضای رباتی به شنونده میخواد داده بشه ولی یه جاهایی آزار دهنده میشه شاید یکم باید صدای افکت ها از گویندگان پایین تر باشه که بیرون نزنه. در کل مجموعه موسسه رو دوست دارم🌱👏🏻ای کاش انیمیشن از روش ساخته بشه 🙂
با سلام خدمت معین فرد عزیز من به شخصه با پایان این کتاب لذت نبردم و اصلا برام رضایت بخش نبود چون طبق گفته خودتون قرار بود به سقوط مرگبار متصل بشه ولی اصلا چنین چیزی رخ نداد و اینکه داستان خیلی کش دار شده و جذابتیش رو از دست داده مطمئنم ادامه داره برای همین امیدوارم ادامه این کتاب بهتر باشه نه مثل این کتاب بی هیجان و پایانی تلخ
سلام خسته نباشید میگم به برادران فرد این کتاب هم مثل کتابهای قبلی عالی بود فقط زمان صوتی کردن کتابها خیلی زیاد شده بعضا چند ماه و یا یکسال باید منتظر بمونیم تا جلد بعدی صوتی بشه که زمان زیادی هست و صبر ماهم کم هست، کتاب نو انسان هنوز صوتی نشده و همچنان منتظر هستیم و هرروز به کتابراه سر میزنیم
