نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی اجازه نده او بماند - نیکولا ساندرز

محمد فرحزادی
۱۴۰۵/۰۳/۱۳
لحن بد و صدای بد گوینده باعث شد من دیگه ادامه ندم گوش دادنو
مهدی مشهدی
۱۴۰۵/۰۳/۰۶
بد نبود اما به چند دلیل سه ستاره دادم یکیش آخرش دوست نداشتم
فرناز صومعلو
۱۴۰۵/۰۳/۰۴
عالی بود لذت بردم و توصیه میکنم
👋 سوالی دارید؟