نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی به دنبال ماه - جیمز نوربری

فائزه ابراهیمی
۱۴۰۵/۰۳/۱۵
با سلام کتاب کوتاه و هدفمندی بود، در یک داستان کوتاه، هدف بزرگی را جستجو کرده بود، صدای گوینده هم زیبا و دلنشین بود. سپاسگزارم
Ekhamn
۱۴۰۵/۰۲/۳۱
واقعا صدای گوینده به دل میشینه من دو کتاب ازشون گوش دادم واقعا عالی ممنونم از کتابراه بابت این گوینده‌های عالی
امنه اسکندری
۱۴۰۵/۰۲/۳۱
کتاب واقعا عالی بود صدای گوینده بسیار جذاب و شنیدنی بود ادم لذت میبره از گوش دادنش
👋 سوالی دارید؟