نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی چه کار کردی؟! - شاری لاپنا

گلاره احمدی
۱۴۰۴/۱۲/۱۴
سلام ‌عرض خسته نباشی ا‌ول از همه ممنون برای صدای گرم و بینظیر گوینده‌های گرامی. دوم اینکه کتاب بسیار جذاب و عالی قطعا گوش بدید بسیار زیبا بود 🙏🙏
شکیبا
۱۴۰۴/۱۱/۱۸
داستان خوب و پر کششی بود و من به لطف گوش دادن یه عالمه داستان جنایی حدس زدم کار کی بود اما بازم تا لحظه آخر شک داشتم که شاید هم اینطور نباشه.
آزیتا عباسی
۱۴۰۴/۱۱/۰۶
با توجه به اسم نویسنده بلافاصله کتاب و خریدم به نظرم ضعیفتر از آثار. دیگر از این نویسنده بود اما پایان غافلگیر کننده‌ای داشت که نقطه‌ی قوت این کتاب بود
مانیا پالیز
۱۴۰۴/۱۱/۰۲
کتاب متوسطی بود داستانش خوب بود ولی پایانش خیلی ناقص بود و کاراکتر روح دختر نقش واقعا کمی داشت. انتظاراتم رو به نسبت تعریف‌هایی که ازش ‌شد برآورده نکرد
حامد شیرمحمدی
۱۴۰۵/۰۲/۰۱
کتاب قشنگی بود، من کتاب های قبلا از شاری لاپنا گوش داده بودم، و تیم گویندگان هم عالی بودن صدا ها قشنگ و بجا و عالی پیشنهاد میدم
میلاد شاهی
۱۴۰۵/۰۱/۳۰
درمجموع کتاب خوبی بود. هرچند اضافه گویی‌های زیادی داشت و پایان بندیش نسبت به کتاب‌های برتر حوزه‌ی جنایی ضعیف تر بود. ممنونم♥️
niloo th
۱۴۰۴/۱۲/۱۱
من تازه شروع به خواندن کتاب‌های شاری لاپنا کردم
باید بگم داره ازش خوشش میاد کتاباش یکمی حال و هوای فریدا مکفادن رو داره
سیامک بقایی
۱۴۰۴/۱۲/۰۷
اجرا عالی بود، کتاب با وجود تعلیق‌های موجود در آن نسبتا قابل پیش بینی بود، به هرحال بعنوان یک ژانر پلیسی برای گذران وقت خوب بود
افسون احمدی
۱۴۰۴/۱۱/۱۵
نسبت به کتابای دیگه شاری لاپنا خیلی ضعیف بود! اصلا سبک نوشتاریش فرق میکرد. داستان هم سطحی و کاملا قابل پیش بینی بود.
Mira sadeqi rad
۱۴۰۵/۰۳/۰۷
کتابی جنایی که تا آخرین لحظه نمیتونی حدس بزنی قاتل واقعی چه کسی است و گوینده داستان بسیار زیبا و جذاب آن را روایت میکند
لیلا عباسپور
۱۴۰۵/۰۳/۰۲
کتاب گیرا و خوبی هست فقط یک نکته عجیب اینه که چرا پلیس گوشی موبایل را ردیابی نکرد! نقاط ضعفی از این گونه دارد
الهام بابایی
۱۴۰۵/۰۲/۰۵
کتاب معمایی جالبی بود ولی از همون اوایل کتاب تونستم قاتل رو پیدا کنم و علتش رو هم حدس بزنم ولی بازهم کتاب خوبی بود👍👍
Zohreh
۱۴۰۵/۰۱/۲۰
سلام عرض ادب نسبت به کاره‌ای دیگه‌ی این نویسنده بسیاااررر کار سبکی بود حدس اینکه قاتل کیه خییلیی راحت بود من لذت نبردم
مصطفی محمودی
۱۴۰۵/۰۱/۲۰
شاری لاپنا و مک فادن و هارلن کوبن همیشه کتابهاشون رو بدون دیدن نظرها میگیرم. چون ثابت کردن کتابهاشون واقعا عالین
بهاره
۱۴۰۵/۰۱/۱۵
خیلی کش دار و پر حاشیه بود و موضوع اصلی را توی ۴۰ صفحه میشد تموم کرد کلا فریدا مک فادن و روث ور یه سرو گردن بالاترن
Parnian
۱۴۰۵/۰۱/۰۶
من زیاد کتاب‌های توی این ژانر رو دنبال نمیکنم، اما برای تنوع عالی بود و کتاب خوبی بود، خوانش کتاب هم عالی بود.
Nazanin Momeni
۱۴۰۵/۰۳/۲۸
کتاب خوبی بود با مفهوم و قابل فهم‌ شخصیت‌ها طوری بود که بشه تمیز داد خوشم اومد با تشکر
آرزو شیخ
۱۴۰۵/۰۲/۳۱
کتاب خیلی خوبی بود... هم داستان جالبی داشت و هم کیفیت تولید عالی بود... در کل خیلی راضی بودم
اوا راستگویان
۱۴۰۵/۰۱/۱۷
خیلی زیبا بود و واقعا اگه به رمان‌های جنایی که چالش برانگیز هستند علاقه دارید بشنوید
غزل افخم
۱۴۰۵/۰۱/۰۵
کلییی از گوش کردنش لذت بردم واقعا تا آخرین لحظه نمیدونستم کی قاتله و وااقعاا شکه شدم
مهناز ابراهیم زاده
۱۴۰۴/۱۲/۲۱
کتاب جذابی بود، با ذوق و اشتیاق گوش کردم، جنایی و معمایی بود، توصیه میکنم حتما گوش کنید
Marjan
۱۴۰۴/۱۲/۲۱
درود، کتاب چه کار کردی هیجان انگیز و غیر قابل پیش بینی بود برای من ارزش گوش دادن رو داره 👍🏻👍🏻
حامد اصغری
۱۴۰۴/۱۲/۱۵
همیشه کتاب‌های شاری لاپنا پر است از هیجان و موقعیت‌های حساس که کنجکاوی هر شنونده ایی رو برمی‌انگیزد
نرگس مشایخی
۱۴۰۴/۱۲/۱۴
کتابهای شاری لاپنا خیلی خوبن. این کتاب هم هیجان انگیز و پایانش غیر قابل پیش بینی بود.
Marjan milani
۱۴۰۴/۱۲/۱۴
بی نظیر ترین کتابی بود که خوندم خیلی دوستش داشتم البته از اول حدس زدم قاتل کیه😌
reza orangi
۱۴۰۴/۱۱/۱۰
خیلی کتاب خاصی نبود و باب طبع من نبود. یک ربع در مورد یک کرکس حرف میزنه. توضیحات اضافی
Sara asadi
۱۴۰۴/۱۱/۰۸
پیشنهاد میکنم حتما گوش بدید. داستان جالب و ساده و روونی داره. خوانش هم بسیار عالیه
شهرزاد منصوری
۱۴۰۴/۱۱/۰۴
کتاب قشنگی بود جنایی، معمایی ولی بدون اضطراب و دلهره صدا و اجرای هنرمندان، عالی و دلنشین بود.
Mahrokh Etemadfard
۱۴۰۴/۱۱/۰۲
کتاب جالبی بود ولی از آثار دیگر این نویسنده بیشتر لذت بردم، ممنون از اجرای خوب گویندگان
Bahar Azizkhani
۱۴۰۴/۱۰/۳۰
با دیدن اسم نویسنده سریع خریدمش آثارش فوق العادست
مژگان برکوکرام
۱۴۰۵/۰۳/۱۵
زیادی کشش داده بود و آخر داستان رضایت آمیز نبود ولی خواننده ها مثل همیشه عالی
نادره نویدی
۱۴۰۵/۰۲/۰۹
کتاب جالبی بود و البته همراه با صداهای مناسب🙏🏽
Peyman Rahimizadeh
۱۴۰۵/۰۲/۰۸
کتاب خوبی بود و کشش و هیجان خاصی داشت. خوانش هم بسیار روان و خوب بود ممنونم
پروین
۱۴۰۵/۰۱/۲۰
روند پیشرفت داستان کمی کند بود ولی پایان شوکه کننده ایی داشت.
dena darabi
۱۴۰۴/۱۲/۱۰
کلیشه خالص وقتتون و تلف نکنید کتاب های خیلی قویتری تو این ژانر وجود داره
Sss Shfq
۱۴۰۴/۱۱/۱۹
خیلی خیلی کتاب قشنگی بود داستان قوی و پر از چالش و هیجان با هرثانیش لذت بردم
sami sami
۱۴۰۴/۱۱/۱۶
داستان جنایتی هولناک و غم انگیزی که پایان غافلگیر کننده‌ای دارد.
ندا مفرد
۱۴۰۴/۱۱/۱۲
خوب بود با اینکه کاملا قابل حدس زدن بود. خوانش کتاب هم که عالی
Ata
۱۴۰۴/۱۱/۰۸
متوسط، ولی در روزهای کمبود کتاب خوب، این کتاب رو گوش کنید.
پریسا صمدی
۱۴۰۴/۱۱/۰۳
کتاب رو دوست داشتم. از کتابای شاری هم بسیار شنیدم و بسیار لذت بردم.
گیتا گلشن
۱۴۰۴/۱۱/۰۲
خیلی قشنگ و جذاب و غافلگیر کننده بود. بسیار لذت بردم. ممنون کتابراه
شیرین احمدی
۱۴۰۵/۰۲/۲۵
یکی از شاهکارهای این نویسنده معمایی نویست
کیوان پیشکاری
۱۴۰۵/۰۲/۱۴
من عاشق اثار شاری لاپنا هستم، مثل همیشه عالی
Jale Ahmadi
۱۴۰۵/۰۲/۰۳
قشنگ و جالب و هیجان انگیز با صداهای بسیار عالی🎀
مهسا نیامى
۱۴۰۵/۰۲/۰۳
جالب بود، اواخر داستان کنجکاوتر و مشتاق تر میشدم
میترا ن
۱۴۰۵/۰۱/۲۳
داستان سرگرم کننده ای بود ممنون از کتابراه🙏
پانیذ شکری
۱۴۰۵/۰۱/۲۲
قابل حدس بود که قاتل کیه ولی بازم کلی هیجان انگیز بود
میترا اسما
۱۴۰۵/۰۱/۱۷
کتاب بدی نبود یه کم روند داستان کند بود ولی در کل خوب بود
mahsa yazdanpanah
۱۴۰۵/۰۱/۱۰
جالب و سرگرم کننده بود البته بنظرم برای نوجوانان بهتر بود
مژگان یعقوبی
۱۴۰۴/۱۱/۲۲
خیلی جالب بود اصلا نمیشد حدس زد غافلگیر کننده بود
<< 1 2 3 >>
👋 سوالی دارید؟