نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی مزاحم - فریدا مک فادن

نگار حداد
۱۴۰۵/۰۲/۳۰
کتابی روانشناختی درباره ی دختر بچه ای که سختی زیاد کشیده. من کتاب را دوس داشتم، و خوانش خواننده عالی بود. حتما گوشش بدین
Zahra ak
۱۴۰۵/۰۲/۲۳
مثل همه کتابهای مک فادن جالب و سرگرم کننده بود فقط اینکه اکثر شخصیتهای داستان چشم آبی بودن دور از واقعیته
نرگس شریفی
۱۴۰۵/۰۲/۲۲
به نسبت بقیه ی کتابایی که از این نویسنده خوندم این یکی کتابش بیشتر تخیلی بود و سطح متوسطی داشت (متوسط رو به بالا)
رویا روضاتیان
۱۴۰۵/۰۲/۰۸
تمام رمانهای فریدا جذابه یکی از یکی جذابتر. این یکی دیگه از همشون محشرتر بود. راویها هم سنگ تمام گذاشتن. واقعا لذت بردم🌹
maryam arab
۱۴۰۵/۰۱/۲۷
کتابهای فادن را دوست دارم اما این کتاب مثل بقیه نبود، اغراق زیاد داشت و جز کارهای ضعیف این نویسنده هست.
شاد
۱۴۰۵/۰۱/۲۴
با وجود اینکه بعضی قسمت‌ها رو میشد حدس زد و یکی دو قسمت از داستان اضافی بود، به شدت کتاب گیرایی بود.
محمد احسان صلواتی
۱۴۰۵/۰۱/۲۳
مثل بقیه کتاب‌های فریدت مک فادن
برای سرگرمی خوبه و تلاش میکنه که در اواخرش ادم رو غافلگیر کنه. بد نبود در کل
Mitra Fakhra
۱۴۰۵/۰۱/۲۲
داستان خیلی قوی و ملموس نوشته شده بود و تا پایان داستان هنوز منتظر بودم که چه اتفاقی میافتد جذاب بود
رضا اکبری
۱۴۰۵/۰۱/۱۵
سلام یه مقدار بعضی از جاهاش خیال بافی و امکان نداره در زندگی اتفاق بیوفته ولی فریدا مک فادن دیگه برا سر گرمی خوبه
mahsa yazdanpanah
۱۴۰۵/۰۱/۱۴
داستان جالبی بود اما چیزی که باعث شد از شنیدن این اثر لذت ببرم راوی داستان خانم صداقتی بود واقعا عالی بود
Ati ..
۱۴۰۵/۰۱/۰۳
یه جاهاییش‌ از واقعیت دور میشه. بیشتر از بقیه کتاب‌های فریدا مک فادن که تا الان خوندو. اما از خوندنش پشیمون نیستم
زهرا ناصح
۱۴۰۴/۱۲/۰۸
کلا من سبک نویسندگی مک فادن رو دوست دارم با اینکه تقریبا تمام داستانش یه سبکه ولی جذابیت و کشش زیادی داره
Sss Shfq
۱۴۰۴/۱۱/۱۹
زیاد جالب نبود بیشتر تو سلیقه نوجوون‌ها بود اینکه آدم از یه بچه ۱۲ ساله بترسه یه کم خنده داره
sahar ahmadi
۱۴۰۵/۰۳/۰۶
طبق معمول عالی ممنون که اینقدر سریع می نویسند و سریع ترجمه می کنید و برامون می خونین 🫶♥️
مریم عباسی
۱۴۰۵/۰۲/۲۳
داستان جالبی بود، مخصوصا اخر داستان که همه چیز به هم مرتبط بود، درکل ارزش گوش دادن داشت
Babak Afshari
۱۴۰۵/۰۲/۱۵
یکی دیگه از داستانهای خوب فریدا مک فادن. داستان جذاب و خوبی بود. ممنون کتابراه عزیز.
Hadi
۱۴۰۵/۰۱/۱۲
واقعا لذت بردم ساده بود اما کمی متفاوت من خوشم اومد دم همه زحمت کشان کتابراه گرم
پریسا م
۱۴۰۴/۱۲/۲۳
یه کار‌ متفاوت از مک فادن، قسمت الینور کمی غیر قابل باور بود ولی در کل پیشنهاد میشه
اعظم ح
۱۴۰۵/۰۳/۱۳
عالی بود داستان. خوانش هم عالی. تشکر از کتابراه بابت تخفیفات
شیرین احمدی
۱۴۰۵/۰۲/۲۵
این کتاب به نسبت دیگر نوشته‌های خانم فادن داستانی روان‌تر داره
Bahar Azizkhani
۱۴۰۵/۰۲/۱۹
فریدا مک فادن همیشه یه سوپرایز توی داستان هاش داره. عالی بود
یاسمین آشوری
۱۴۰۵/۰۲/۱۳
داستان بسیار جذاب و هیجان انگیز بود ولی پایان باز داستان مورد پسند من نبود
ابوذر غفاری
۱۴۰۵/۰۲/۰۷
عاالی بود غیر قابل پیش بینی و جذاب درست مثل بقیه نوشته های مک فادن
سمن
۱۴۰۵/۰۱/۳۰
کتاب مهیج و قشنگی بود، فقط بعضی جاها به نظرم دور از واقعیت میومد.
اریا خاکساران رضوی
۱۴۰۵/۰۱/۲۲
درودچه صدا گذاری خوبی واقعاااا لذت بردم کتاب هم با توجه به موضوع خوب بود سپاس
فاطمه نوروزی
۱۴۰۵/۰۱/۱۷
عالی بود. البته من رمان مستاجر خانم مک فادن را بیشتر پسندیدم.
الهام تیموری
۱۴۰۵/۰۱/۰۸
خیلی لذت بردم قلم مک فادن بینظیره ولی شنیدن داستان بصورت صوتی باعث لذت بیشتر شد
مژگان برکوکرام
۱۴۰۴/۱۲/۲۴
بسیار ضعیف و قابل پیش بینی بود. ولی صدای خوانندگان مثل همیشه عالی.
محمد
۱۴۰۴/۱۲/۰۲
عالی بود، و صدای گوینده هم عالی بود. این کتاب رو به بقیه هم پیشنهاد میکنم.
نیلوفر بختیاری
۱۴۰۴/۱۱/۰۱
من فضا سازی داستان رو خیلی دوست داشتم و صدای جذاب راوی رو
گلاره احمدی
۱۴۰۵/۰۳/۱۸
حتما شنیدن این کتاب رو به شما عزیزان پیشنهاد میکنم
عاطفه فراهانی
۱۴۰۵/۰۲/۲۷
مثل کتاب‌های دیگر نویسنده پر از شگفتی و هیجان بود
باران ترقی
۱۴۰۵/۰۲/۰۹
کتابها هم مثل ادمها هستند همه انها به دردمون نمیخورن.
علیرضا شادانلو
۱۴۰۵/۰۱/۳۱
جالب نبود. هیجان نداشت به سلیقه من نخورد
zahra ashrafpouri
۱۴۰۵/۰۱/۲۹
کتاب خوبی بود خوشم اومد. هم داستان و هم اجرا خوب بود ممنون
arash
۱۴۰۵/۰۱/۲۸
من خیلی سخت پسندم ولی این کتاب بسیار جالب بود لذت بردم
Romisa mvm
۱۴۰۵/۰۱/۲۳
یکی دیگه از کتابهای جذاب فریدا حتما بخونید
اسکارلت جوهانسون
۱۴۰۵/۰۱/۲۱
خوب کتاب خوبی بود ولی شاهکار نه نثر نویسنده روان و جذابه
سالار حیدری
۱۴۰۵/۰۱/۱۸
خیلی عالی بود خوانش گوینده هم به جذابیت داستان می‌افزاید
مرضیه رادمند
۱۴۰۵/۰۱/۱۲
خیلی دوستش داشتم کتاب خوبی بود و ارزش خواندن رو داشت
Marjan milani
۱۴۰۴/۱۲/۰۳
هر چی مک فادن بنویسه من دوسش دارم جذاب و دوست داشتنی😌
بنفشه
۱۴۰۵/۰۲/۲۴
خوانش خوبی داره ولی داستان خیلی معمولیه
پروانه
۱۴۰۵/۰۲/۲۳
جالب بود با کتابای دیگش فرق داشت
حامد اصغری
۱۴۰۵/۰۲/۰۲
مثل همیشه پر از ماجراجویی و هیجانه
فهیمه جعفری
۱۴۰۵/۰۱/۳۰
زیبا بود. من دوست داشتم.
شکیبا
۱۴۰۵/۰۱/۲۸
فریدا مک فادن همیشه خوبه
محمد جاویدانی
۱۴۰۵/۰۱/۱۹
بشدت مهیج و سرگرم کننده
وحید سحری
۱۴۰۵/۰۱/۱۷
کتاب صوتی خوبیه یکم‌قابل‌پیش بینی
احسان جلیلی جمشیدیان
۱۴۰۵/۰۱/۱۲
خوب بود از پرداختم راضی هستم.
ملیسا خوزستانی
۱۴۰۵/۰۱/۱۷
به نظرم‌ قشنگ بود
<< 1 2 
👋 سوالی دارید؟