جستجو در
نصب اپلیکیشن کتابراه
دستهبندی کتابها
راهنمایی و پشتیبانی کاربران
شرایط استفاده
حریم خصوصی
درباره کتابراه
تماس با ما
نشر الکترونیک و انتشار کتاب
فرصتهای شغلی
ورود / ثبت نام
اپلیکیشن کتابراه
خانه
کتاب الکترونیک
ادبیات
ادبیات پارسی
ادبیات جهان
زندگینامه و خاطرات
شعر پارسی
نگارش و نویسندگی
سفرنامه
داستان و رمان
داستان و رمان ایرانی
داستان و رمان خارجی
اقتصاد و مدیریت
بازاریابی و فروش
مدیریت و رهبری
کارآفرینی
سرمایه گذاری و بورس
اقتصاد
روانشناسی
موفقیت و خودسازی
خانواده و روابط
ارتباطات
بزرگسال
کودک و نوجوان
تاریخ
ایران
جهان
اسلام
کودک
داستان
شعر
علمی و آموزشی
آموزش زبان
نوجوان
داستان و رمان
علمی و آموزشی
آموزش زبان
انگلیسی
آلمانی
چند زبانه
سلامتی و بهداشت
تغذیه، رژیم و تناسب اندام
درسی و کمک آموزشی
دبستان
متوسطه اول
متوسطه دوم
استخدامی
کامپیوتر
حقوق
علوم
عمومی
هنری
دین و آیین
انقلاب و دفاع مقدس
فنی حرفهای
کمیک
فنی و مهندسی
مجله
کتاب صوتی
ادبیات
ادبیات پارسی
ادبیات جهان
زندگینامه و خاطرات
شعر پارسی
نگارش و نویسندگی
سفرنامه
داستان و رمان
داستان و رمان ایرانی
داستان و رمان خارجی
اقتصاد و مدیریت
بازاریابی و فروش
مدیریت و رهبری
کارآفرینی
سرمایه گذاری و بورس
اقتصاد
روانشناسی
موفقیت و خودسازی
خانواده و روابط
ارتباطات
بزرگسال
کودک و نوجوان
تاریخ
ایران
جهان
اسلام
کودک
داستان
شعر
علمی و آموزشی
آموزش زبان
نوجوان
داستان و رمان
علمی و آموزشی
آموزش زبان
انگلیسی
آلمانی
چند زبانه
سلامتی و بهداشت
تغذیه، رژیم و تناسب اندام
درسی و کمک آموزشی
دبستان
متوسطه اول
متوسطه دوم
استخدامی
کامپیوتر
حقوق
علوم
عمومی
هنری
دین و آیین
انقلاب و دفاع مقدس
فنی حرفهای
کمیک
فنی و مهندسی
پشتیبانی
خانه
دستهها
کتابخانه من
خانه
›
کتاب صوتی
›
داستان و رمان
›
داستان و رمان خارجی
›
جنایی و معمایی
›
کتاب صوتی مزاحم
›
نقد، بررسی و نظرات کتاب
نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی مزاحم - فریدا مک فادن
فریدا مک فادن
،
رفیع رفیعی صفایی
نشر خلوت
،
انتشارات موج کتاب
دسته:
داستان و رمان جنایی و معمایی خارجی
کتاب صوتی
4.2
139 رای
۵
۴
۳
۲
۱
پیشفرض
پیشفرض
جدیدترین
نگار حداد
۱۴۰۵/۰۲/۳۰
0
0
کتابی روانشناختی درباره ی دختر بچه ای که سختی زیاد کشیده. من کتاب را دوس داشتم، و خوانش خواننده عالی بود. حتما گوشش بدین
Zahra ak
۱۴۰۵/۰۲/۲۳
0
0
مثل همه کتابهای مک فادن جالب و سرگرم کننده بود فقط اینکه اکثر شخصیتهای داستان چشم آبی بودن دور از واقعیته
نرگس شریفی
۱۴۰۵/۰۲/۲۲
0
0
به نسبت بقیه ی کتابایی که از این نویسنده خوندم این یکی کتابش بیشتر تخیلی بود و سطح متوسطی داشت (متوسط رو به بالا)
رویا روضاتیان
۱۴۰۵/۰۲/۰۸
0
0
تمام رمانهای فریدا جذابه یکی از یکی جذابتر. این یکی دیگه از همشون محشرتر بود. راویها هم سنگ تمام گذاشتن. واقعا لذت بردم🌹
maryam arab
۱۴۰۵/۰۱/۲۷
1
0
کتابهای فادن را دوست دارم اما این کتاب مثل بقیه نبود، اغراق زیاد داشت و جز کارهای ضعیف این نویسنده هست.
شاد
۱۴۰۵/۰۱/۲۴
0
0
با وجود اینکه بعضی قسمتها رو میشد حدس زد و یکی دو قسمت از داستان اضافی بود، به شدت کتاب گیرایی بود.
محمد احسان صلواتی
۱۴۰۵/۰۱/۲۳
0
0
مثل بقیه کتابهای فریدت مک فادن
برای سرگرمی خوبه و تلاش میکنه که در اواخرش ادم رو غافلگیر کنه. بد نبود در کل
Mitra Fakhra
۱۴۰۵/۰۱/۲۲
0
0
داستان خیلی قوی و ملموس نوشته شده بود و تا پایان داستان هنوز منتظر بودم که چه اتفاقی میافتد جذاب بود
رضا اکبری
۱۴۰۵/۰۱/۱۵
0
0
سلام یه مقدار بعضی از جاهاش خیال بافی و امکان نداره در زندگی اتفاق بیوفته ولی فریدا مک فادن دیگه برا سر گرمی خوبه
mahsa yazdanpanah
۱۴۰۵/۰۱/۱۴
0
0
داستان جالبی بود اما چیزی که باعث شد از شنیدن این اثر لذت ببرم راوی داستان خانم صداقتی بود واقعا عالی بود
Ati ..
۱۴۰۵/۰۱/۰۳
1
0
یه جاهاییش از واقعیت دور میشه. بیشتر از بقیه کتابهای فریدا مک فادن که تا الان خوندو. اما از خوندنش پشیمون نیستم
زهرا ناصح
۱۴۰۴/۱۲/۰۸
1
2
کلا من سبک نویسندگی مک فادن رو دوست دارم با اینکه تقریبا تمام داستانش یه سبکه ولی جذابیت و کشش زیادی داره
Sss Shfq
۱۴۰۴/۱۱/۱۹
2
0
زیاد جالب نبود بیشتر تو سلیقه نوجوونها بود اینکه آدم از یه بچه ۱۲ ساله بترسه یه کم خنده داره
sahar ahmadi
۱۴۰۵/۰۳/۰۶
0
0
طبق معمول عالی ممنون که اینقدر سریع می نویسند و سریع ترجمه می کنید و برامون می خونین 🫶♥️
مریم عباسی
۱۴۰۵/۰۲/۲۳
0
0
داستان جالبی بود، مخصوصا اخر داستان که همه چیز به هم مرتبط بود، درکل ارزش گوش دادن داشت
Babak Afshari
۱۴۰۵/۰۲/۱۵
0
0
یکی دیگه از داستانهای خوب فریدا مک فادن. داستان جذاب و خوبی بود. ممنون کتابراه عزیز.
Hadi
۱۴۰۵/۰۱/۱۲
0
0
واقعا لذت بردم ساده بود اما کمی متفاوت من خوشم اومد دم همه زحمت کشان کتابراه گرم
پریسا م
۱۴۰۴/۱۲/۲۳
2
1
یه کار متفاوت از مک فادن، قسمت الینور کمی غیر قابل باور بود ولی در کل پیشنهاد میشه
اعظم ح
۱۴۰۵/۰۳/۱۳
0
0
عالی بود داستان. خوانش هم عالی. تشکر از کتابراه بابت تخفیفات
شیرین احمدی
۱۴۰۵/۰۲/۲۵
0
0
این کتاب به نسبت دیگر نوشتههای خانم فادن داستانی روانتر داره
Bahar Azizkhani
۱۴۰۵/۰۲/۱۹
0
0
فریدا مک فادن همیشه یه سوپرایز توی داستان هاش داره. عالی بود
یاسمین آشوری
۱۴۰۵/۰۲/۱۳
0
0
داستان بسیار جذاب و هیجان انگیز بود ولی پایان باز داستان مورد پسند من نبود
ابوذر غفاری
۱۴۰۵/۰۲/۰۷
0
0
عاالی بود غیر قابل پیش بینی و جذاب درست مثل بقیه نوشته های مک فادن
سمن
۱۴۰۵/۰۱/۳۰
0
0
کتاب مهیج و قشنگی بود، فقط بعضی جاها به نظرم دور از واقعیت میومد.
اریا خاکساران رضوی
۱۴۰۵/۰۱/۲۲
0
0
درودچه صدا گذاری خوبی واقعاااا لذت بردم کتاب هم با توجه به موضوع خوب بود سپاس
فاطمه نوروزی
۱۴۰۵/۰۱/۱۷
0
0
عالی بود. البته من رمان مستاجر خانم مک فادن را بیشتر پسندیدم.
الهام تیموری
۱۴۰۵/۰۱/۰۸
0
0
خیلی لذت بردم قلم مک فادن بینظیره ولی شنیدن داستان بصورت صوتی باعث لذت بیشتر شد
مژگان برکوکرام
۱۴۰۴/۱۲/۲۴
1
1
بسیار ضعیف و قابل پیش بینی بود. ولی صدای خوانندگان مثل همیشه عالی.
محمد
۱۴۰۴/۱۲/۰۲
0
0
عالی بود، و صدای گوینده هم عالی بود. این کتاب رو به بقیه هم پیشنهاد میکنم.
نیلوفر بختیاری
۱۴۰۴/۱۱/۰۱
2
0
من فضا سازی داستان رو خیلی دوست داشتم و صدای جذاب راوی رو
گلاره احمدی
۱۴۰۵/۰۳/۱۸
0
0
حتما شنیدن این کتاب رو به شما عزیزان پیشنهاد میکنم
عاطفه فراهانی
۱۴۰۵/۰۲/۲۷
0
0
مثل کتابهای دیگر نویسنده پر از شگفتی و هیجان بود
باران ترقی
۱۴۰۵/۰۲/۰۹
0
0
کتابها هم مثل ادمها هستند همه انها به دردمون نمیخورن.
علیرضا شادانلو
۱۴۰۵/۰۱/۳۱
0
0
جالب نبود. هیجان نداشت به سلیقه من نخورد
zahra ashrafpouri
۱۴۰۵/۰۱/۲۹
0
0
کتاب خوبی بود خوشم اومد. هم داستان و هم اجرا خوب بود ممنون
arash
۱۴۰۵/۰۱/۲۸
0
0
من خیلی سخت پسندم ولی این کتاب بسیار جالب بود لذت بردم
Romisa mvm
۱۴۰۵/۰۱/۲۳
0
0
یکی دیگه از کتابهای جذاب فریدا حتما بخونید
اسکارلت جوهانسون
۱۴۰۵/۰۱/۲۱
0
0
خوب کتاب خوبی بود ولی شاهکار نه نثر نویسنده روان و جذابه
سالار حیدری
۱۴۰۵/۰۱/۱۸
0
0
خیلی عالی بود خوانش گوینده هم به جذابیت داستان میافزاید
مرضیه رادمند
۱۴۰۵/۰۱/۱۲
0
0
خیلی دوستش داشتم کتاب خوبی بود و ارزش خواندن رو داشت
Marjan milani
۱۴۰۴/۱۲/۰۳
0
1
هر چی مک فادن بنویسه من دوسش دارم جذاب و دوست داشتنی😌
بنفشه
۱۴۰۵/۰۲/۲۴
0
0
خوانش خوبی داره ولی داستان خیلی معمولیه
پروانه
۱۴۰۵/۰۲/۲۳
0
0
جالب بود با کتابای دیگش فرق داشت
حامد اصغری
۱۴۰۵/۰۲/۰۲
0
0
مثل همیشه پر از ماجراجویی و هیجانه
فهیمه جعفری
۱۴۰۵/۰۱/۳۰
0
0
زیبا بود. من دوست داشتم.
شکیبا
۱۴۰۵/۰۱/۲۸
0
0
فریدا مک فادن همیشه خوبه
محمد جاویدانی
۱۴۰۵/۰۱/۱۹
0
0
بشدت مهیج و سرگرم کننده
وحید سحری
۱۴۰۵/۰۱/۱۷
0
0
کتاب صوتی خوبیه یکمقابلپیش بینی
احسان جلیلی جمشیدیان
۱۴۰۵/۰۱/۱۲
0
0
خوب بود از پرداختم راضی هستم.
ملیسا خوزستانی
۱۴۰۵/۰۱/۱۷
0
0
به نظرم قشنگ بود
<<
1
2
👋 سوالی دارید؟