نظر مهدی علیپور برای کتاب صوتی چشم دل بگشا

چشم دل بگشا
فرشته رضائیان
۱۴۰۵/۰۳/۲۵
بارها بارها این کتاب بی نظیر را گوش کردم، بخاطر مترجم عزیز و دوست داشتنی خانم خوشدل، و صدای دلنشینشون، عمرشون پایدار🙏🌹❤
فرشته رضائیان
۱۴۰۵/۰۳/۲۵
بارها بارها این کتاب بی نظیر را گوش کردم، بخاطر مترجم عزیز و دوست داشتنی خانم خوشدل، و صدای دلنشینشون، عمرشون پایدار🙏🌹
فرشته رضائیان
۱۴۰۵/۰۳/۲۵
بارها بارها این کتاب بی نظیر را گوش کردم، بخاطر مترجم عزیز و دوست داشتنی خانم خوشدل، و صدای دلنشینشون، عمرشون پایدار🙏🌹
فرشته رضائیان
۱۴۰۵/۰۳/۲۵
بارها بارها این کتاب بی نظیر را گوش کردم، بخاطر مترجم عزیز و دوست داشتنی خانم خوشدل، و صدای دلنشینشون، عمرشون پایدار🙏🌹
فرشته رضائیان
۱۴۰۵/۰۳/۲۵
بارها بارها این کتاب بی نظیر را گوش کردم، بخاطر مترجم عزیز و دوست داشتنی خانم خوشدل، و صدای دلنشینشون، عمرشون پایدار🙏🌹❤
فرشته رضائیان
۱۴۰۵/۰۳/۲۵
بارها بارها این کتاب بی نظیر را گوش کردم، بخاطر مترجم عزیز و دوست داشتنی خانم خوشدل، و صدای دلنشینشون، عمرشون پایدار🙏🌹❤
اما غافل گیریام از این جهت بود که صدای بانوی عزیز ما در این کتاب میباشد.
جز اینکه بگویم احسنت و دم تون گرم چیز دیگری به ذهنم نمیرسد.
سرکار خانوم گیتی خوشدل بانوی عزیز و مادر گرامی از اینکه بار دیگر با صدای خود نشان داده اید که باوری عمیق به کتابهایی که ترجمه میکنید دارید و از خدمات بی انتهای که در طی این سالها برای رشد بینش و جهان بینی ما انجام دادید بی نهایت سپاس گذارم.
از خداوند برای شما طول عمر بیشتر طالبم.