نظر مهدیه صالحی برای کتاب صوتی افسانه ماه و آفتاب

افسانه ماه و آفتاب
هانری پورا، احمد شاملو
۴.۱(امتیاز ۱۵۶۹ نفر)
مهدیه صالحی
۱۴۰۰/۰۳/۱۴
من از اخر داستان خوشم نیومد چون ماه نباید به خاطر کار زشت و ناپسندی که افتاب انجام داده بود خودش رو حقیر میدانست و از روی خجالت به افتاب پشت میکرد به نظر من این افتاب بود که باید به خاطر کار ناپسندی که انجام داده بود برای همیشه روی خجالت بر چهر‌اش باشه نه ماه!
واینکه ماه خودش را کوچک نشان میداد به عنوان یک زن، هنوز عاشق افتاب بود خوشم نیومد
تهمینه هر مزی نژاد
۱۴۰۵/۰۳/۲۹
به نظر من بعضی از زنها دقیقا مثل خانم ماه رفتار می کنن و در جامعه امروز که آگاهی بیشتر شده باید دخترانی تربیت کنیم که یاد بگیرن چنین افکاری کاملا اشتباه و حقیر کننده است.
👋 سوالی دارید؟