نظر parisa soltani برای کتاب آشنایی با آیین نگارش و گزارش نویسی در ادب پارسی

آشنایی با آیین نگارش و گزارش نویسی در ادب پارسی
parisa soltani
۱۴۰۰/۰۲/۰۳
20
بسیار شیرین و دلنشین نوشته شده، از خواندن کتاب واقعا لذت بردم.
سیدعلی نورهاشمی
۱۴۰۵/۰۳/۰۱
پیشنهاد خاصی هم دارید؟