نظر سجاد خوشبخت برای کتاب صوتی شانس دوباره

شانس دوباره
سجاد خوشبخت
۱۴۰۰/۰۱/۰۵
20
نمیدونم چرا روی کتاب موسیقی راک گذاشتن واقعا چرا تمرکز ادم رو از بین میبره اگه کتابای دیگه رابت رو خوندین اصلا اصلا اینو نگیری این در اصل کتاب نیست یک شو ویدعویی هستش صحبتاش کاملا تکراری دو موضوع پس انداز و اموزشهای مدارس رو مورد بحث قرار میده که اینکه کاملاتکراریه اصلا حوصله نوشتن متنهای طولانی ندارم صرفا جهت این نوشتم که دوستان کتاب خونم پول هایشان رو اشغالی نریزند چون خودم حتی هر چقدر از کتابای این بد بگن بازم میگیرم🤦♂️😂لطف کن این اشتباه رو نکن دوست
شاهد
۱۴۰۵/۰۴/۰۵
شما اگر موسیقی انتخاب شده رو دوست نداری قرار نیست زحمت ارزشمند گروهی رو زیر سوال ببرید. ممنونم از کتابراه که با این لحن خوش و دلنشین است محتوا رو ارایه کرده! ما قرار نیست کتاب جمع کنیم فقط. گوش می دیم مطالعه میکنیم تا زندگیمون بهتر بشه تصمیمات بهتر بگیریم. ممنون که گوینده خودمونی صحبت می کنه تا به ساده ترین شکل محتوا رو درک کنیم.