نظر یاسمن عبودی برای کتاب شقایق

شقایق
مریم حسامی
۱.۸(امتیاز ۶ نفر)
یاسمن عبودی
۱۳۹۹/۱۰/۲۴
خوب نبود.... زیادی اغراق توش بود.. یه ستاره هم زیادشه
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟