نظر ریحانه سهراب نیا برای کتاب صوتی علی کوچیکه

علی کوچیکه
ریحانه سهراب نیا
۱۴۰۵/۰۴/۰۷
00
بسیار زیبا بود. سپاس بابت صدای زیبا و عمیق راوی. انرژی سادگی و روان بودنش رو دریافت کردم. من رو برد به زمانی که کتاب النگو های قرمز رو میخوندم، همونقدر ساده، عمیق و دلنشین. به خواب و رویا و جریان آبِ زندگی دل سپرد یا همون چیزی رو زندگی کرد که بقیه زندگی میدونن؟ شاید یه جایی دنبال سنجاقک تازه بال دراورده رفتن شاید هم یک جایی به ماهی آب دل سپردن، روح مارو جلا بده.. همون چیزی که همیشه نیاز داشتیم.. همون چیزی که اثر انگشت حقیقی روح ماست.. حالا تو کجایی؟ تو باغچه؟ داری چی میچینی؟ آلوچه؟...:)
هیچ پاسخی ثبت نشده است.