نظر فاطمه برای کتاب همسران خوب

همسران خوب
لوئیزا می الکات، شهین دخت رئیس زاده
۴.۱(امتیاز ۱۳ نفر)
فاطمه
۱۴۰۵/۰۴/۰۶
فوق العاده بود و حتی از جلد اولش که زنان کوچک باشه هم قشنگ تر بود
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟