نظر سید عماد آقائی مقدم برای کتاب صوتی از مدیر خوب به مدیر عالی

از مدیر خوب به مدیر عالی
پیمان احمدی، پیمان قریب پناه
۴.۲(امتیاز ۶۷ نفر)
سید عماد آقائی مقدم
۱۴۰۵/۰۴/۰۶
سلام. من کتاب صوتی مدیریت زیاد گوش کردم. خیلی روند تند و سریعی داره. خیلی کم مثال داخلش هست. شاید خوندنش بهتر از شنیدنش باشه. باید شنید، تفکر کرد و بعد به حافظه بلند مدت سپرد. اینقدر سریع مسائل بیان میشه فقط باید مطلب رو بگیری و پرت کنی یه گوشه از مغز و بعد شاید بتونی پیداش کنی. در صورتی که اگر ریتم آرام تر باشه میتونی بگیری، دسته بندی کنی و مرتب بذاری یه گوشه از کتابخانه مغز و هر وقت نیاز داشتی راحت پیداش کنی.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟