نظر سید عماد آقائی مقدم برای کتاب صوتی از مدیر خوب به مدیر عالی

از مدیر خوب به مدیر عالی
سید عماد آقائی مقدم
۱۴۰۵/۰۴/۰۶
00
سلام. من کتاب صوتی مدیریت زیاد گوش کردم. خیلی روند تند و سریعی داره. خیلی کم مثال داخلش هست. شاید خوندنش بهتر از شنیدنش باشه. باید شنید، تفکر کرد و بعد به حافظه بلند مدت سپرد. اینقدر سریع مسائل بیان میشه فقط باید مطلب رو بگیری و پرت کنی یه گوشه از مغز و بعد شاید بتونی پیداش کنی. در صورتی که اگر ریتم آرام تر باشه میتونی بگیری، دسته بندی کنی و مرتب بذاری یه گوشه از کتابخانه مغز و هر وقت نیاز داشتی راحت پیداش کنی.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.