نظر Mohsen rez برای کتاب انسان در جستجوی معنا

انسان در جستجوی معنا
Mohsen rez
۱۴۰۵/۰۴/۰۵
00
سلام. کتاب رو مطالعه کرده ام و در رابطه با رنج، سختی و مشقتی که زندانیان حادثه هولوکاست تحمل کردند واقعا متاسف شدم. و اینکه نویسنده به خاطرات اسارت و دوران سختی که به آن ها تحمیل شده بود متاثر شدم. اما در رابط با محتوای کلی کتاب به نظر خودم زیاد جذب ایده نویسنده و نگاه اون به جهان و ایجاد معنای زندگی حتی در سخت ترین و تحت وحشیانه ترین شرایط آن هنگامه زمان نشدم. یعنی در آن شرایط دشوار اگه برای زندگی خود یک معنای زندگی خوب و با کمالات و نجیب در نظر می گرفتی جز ۲۰۰ و یا ۳۰۰ هزار نفر از بین ۱. ۳ میلیون انسانی که از زندان های آشویتس جان سالم به در میبردن می بودی؟
هیچ پاسخی ثبت نشده است.