نظر Kml Egh برای کتاب هیروشیما: شهر تباهی

هیروشیما: شهر تباهی
Kml Egh
۱۴۰۵/۰۴/۰۴
00
روایت اول شخص از کسی که حادثه تلخ انفجار بمب هسته ای هیروشیما را تجربه کرده. برای من که فیلم های زیادی در این زمینه دیدم و کتابهای بسیاری خوندم، تجربه جدیدی بود اما کوتاه بودن کتاب و حس تعلیق پس از اون رو زیاد نپسندیدم. بهرحال برای اشخاصی که زیاد با این فاجعه آشنا نیستند و به عنوان یک استارتر، مطالعه کتاب رو پیشنهاد میکنم.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.