نظر M.s برای کتاب دانشکده مرده‌ها

دانشکده مرده‌ها
فریدا مک فادن، هادی سالارزهی
۳.۷(امتیاز ۴۲ نفر)
M.s
۱۴۰۵/۰۴/۰۴
در مجموع قلم مک فادن رو دوس دارم این کتابش هم مثل همه کتابهای قبلیش دوس داشتم و قشنگی کتاب برای من اینبود که شخصیت‌های داستان رو جدا و کامل توضیح می‌داد ینی یک کاراکتر رو تا آخر توضیح می‌داد و بعد کاراکتر بعدی واز نگاه اون کاراکتر به قضیه نگاه می‌کرد که بنظرم این کارش عالی بود فقط امتیاز کامل ندادم چون خیلی تخیلی تر از قبلی‌ها بود و یکم با واقعیت از نظر من فاصله داشت
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟