نظر یار احمدی برای کتاب The Man Who Laughs (مردی که می خندد)

The Man Who Laughs (مردی که می خندد)
ویکتور هوگو
۴.۴(امتیاز ۲۱۲ نفر)
یار احمدی
۱۴۰۵/۰۴/۰۳
این کتاب سال دوم دبیرستان خوندم بهترین کتابی بود که خوندم سه شب بیدار موندم و صبح اش با چسم نیمه باز رفتم مدرسه چون نسخه الکترونیک بود تو مدرسه نمی تونستم بخونم از خوندن اش به بعد دیگه انقدر از این کتاب لذت بردم که دیگه کتاب ها دیگه راضی ام نمی کنند. دوستانی که از ترجمه شکایت دارند بنده عرض می کنم که یک ترجمه فوق العاده از این کتاب وجود داره که خود ترجمه هم علاوه بر کتاب زیبایی خاص خودش داره و از ادبیات بی نظیری استفاده شده درست اسم مترجم یادم نیست ولی ترجمه کتاب مال حدود سال ۵۴ بود فکر می کنم حتما اون ترجمه بخونید تا زیبایی کتاب براتون چند برابر بشه
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟