نظر Maryam Shoja برای کتاب صوتی زنانی که با گرگها میدوند

زنانی که با گرگها میدوند
Maryam Shoja
۱۴۰۵/۰۴/۰۳
00
کتاب بسیار عالی هست بخصوص برای خانمها، مادران و دختران، که باید از راهنمایی های استفاده کرد و اینکه خود راهنماگر فرزندان باشیم. به نظرم این کتاب که داستان فلسفی هست اما قشنگ اشاره می کنه باید از درسهای گذشته، نسل های گذشته درس گرفت و هدایتگر خود و نسل بعد خودمون باشیم
هیچ پاسخی ثبت نشده است.