نظر پریسا تیموری برای کتاب شیری که میخواست همیشه برنده باشد

شیری که میخواست همیشه برنده باشد
پریسا تیموری
۱۴۰۵/۰۴/۰۳
00
داستان این کتاب در مورد شیری هست که وقتی حیوانات دیگر بهش پیشنهاد بازی و مسابقه میدهند که خودشون تو اون کار توانایی بالا تری دارند نمیپذیره و میگه من میبازم پس بازی نمیکنم و همیشه ناراحته و در اخر بازی پیدا میکنه که خودش از بقیه بهتر انجامش میده و برنده میشه.... به نظر من نویسنده قصد داره به کودکانو متوجه این نکته کنه که اگر تو چند زمینه تواناییتون از بقیه کم تره ایرادی نداره بگردید و ببینید تو چه زمینه ای بهتر هستید به جای اینکه غصه بخورید...... ولی از طرف دیگه این برداشت از این کتاب میشه که اگه میبینید تو یه بازی برنده نیستید اصلا انجامش ندید و فقط کاری و شروع کنید که میدونید برنده اید و برای خوشحال بودن فقط باید برنده بود.... البته در جایی از داستان اشاره به این هم شد که فیل و سوسمار با هم بازی کردن و یکیشون برنده شدو اون یکی سر خوش از بازیی که کرده بود در صورتی که برنده هم نشده بود در کل تفسیر ها و دیدگاه ها از مطالب کتاب ها متفاوت است این توضیحات و برای دوستانی بیان کردم که نظرات منفی داشتند در مورد مطالب
هیچ پاسخی ثبت نشده است.