نظر سهراب نعمتی برای کتاب صوتی گفتار چهارم

گفتار چهارم
سهراب نعمتی
۱۴۰۵/۰۴/۰۲
01
درود و عشق و نور و مهر به تمام انسان ها و جهان هستی برای اینجانب این کتاب کامل ترین کتابی بود که در این حوزه خوانده بودم و عشق میفرستم برای این روح اگاه بانو بیتا خداداد با این صدای دلنشینشون ❤️🙏
هیچ پاسخی ثبت نشده است.