نظر Tara برای کتاب صوتی صدایی در آینه

صدایی در آینه
مجید اوریادی زنجانی، مجید اوریادی زنجانی
۴(امتیاز ۷۵ نفر)
Tara
۱۴۰۵/۰۴/۰۱
“شنیدن کتاب صوتی ‘صدایی در آینه’ فراتر از یک تجربه شنیداری ساده بود؛ مثل این بود که وارد یک سفر معنوی و عمیق در آینه روح خودمان می‌شدیم. کیفیت صداگذاری، انتخاب دقیق گوینده و رعایت مکث‌ها و ریتم بیان، باعث شده بود هر کلمه مستقیماً با احساساتم حرف بزند. اتمسفرِ ساخته شده در این اثر، آن‌قدر قوی بود که تمام حواسم را درگیر کرد. تجربه‌ای که هرگز فراموش نمی‌کنم. ”
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟